Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dyrt, men vilkårene er ok. Men dette hjelper lite når det først skjedde noe å de bruker over 1 mnd på å svare på e-post. Ringer du så sier de at jeg må vente på saksgangen. Jeg hadde et simelt spørsmål til dem. Det var alt. Jeg fikk endelig svar etter ca 7 uker. Har du god tid så kan dette være noe for deg.
Noe dyr på bil. Ellers intet å bemerke. Er ute å sonderer terrenget etter rimeligere selskap
Har bare gode erfaringer med Gjensidige. Raskt og enkelt skadeoppgjør og utbetaling av årlig utbytte.
Jeg er fornøyd med Gjensidige på nett og behandling, men når flere bemerker at de synes jeg har dyr forsikring, da må jeg sjekke markedet.
Hatt ett helt greit forhold til gjendisige, frem til jeg skulle spørre om ett par ting i forhold til en sak jeg ikke har skyld i. Det bør nevnes att politiet er på min side og den skyldige innrømmet skyld. Men damen i kundeservice var ekstremt uhøflig og uttalte seg som om hun visste att dette var ‘min feil’ og jeg ikke ville få noen erstatning. Noe som ikke stemmer. Men jeg ble Ikke hørt på, og fikk heller ikke stilt spørsmålene mine, ble bare avbrutt og fikk nærmest kjeft. Har nok tlf skrekk fra før så ringer ikke dit igjen.
Veldig bra. Meget fornøyd. Relativt rimelig. God service og Kundeutbytte
Har veldig god erfaring med Gjensidige vedr saksbehandling og oppgjør
Prismessig er det dyrt med forsikring i Gjensidige. Jeg betaler over 4000 kr i mnd, noe som gir lite penger igjen å leve for. Og med disse strømprisene, matprisene og drivstoffprisene vi har nå, så må man sjonglere rundt for å få råd til mat, da man er nødt å ha forsikringer.
Hadde brann i eneboligen vår 17.05.2019. Har hele tiden vert vanskelig å få utbetalt oppgjøret, må purre og atter purre. Så langt har vi forskuttert gjenoppbyggingen og fått betalt etterskuddsvis. Er dette riktig.
Har ikkje hatt noko særleg problem med gjensidige, har brukt dei i sju år
ikke mange ganger vi har brukt forsikring, men gjensidige har ordna opp. men etter den siste saken no, så er de 1 stjerne og knapt nok de, og ser de er mange som mener de samme, så her blir de bytte!!!!
Er veldig fornøyd med at man får utbytte hvert år. Har ikke hatt skade så kan ikke si hvordan det vil være å få evnt ut skadeerstatning
Utrolig tregt svar på klage, dårlig forklaringer på avkortning etter uhell, fikk meg en veldig overraskelse pågrunn av dette.
Her er det mye å betale om men ikke bytter selskap etter 1. - 2. året. Har hatt Gjensidige i 5 år og betaler nå 20.000,- pr år mer enn de to jeg har fått tilbud fra. Gjensidige har ikke tatt kontakt etter en forespørsel om gjennomgang av forsikringer. Kan ikke uttale meg om oppgjør da jeg aldri har hatt behov for det. Begge selskapene jeg har tilbud fra kommer bedre ut på kundetilfredshet. Hus, innbo, 3 biler og reise.
Pålitelig men er alt for dyrt, Spesielt hvis man får minimal skade, mister han mange fordeler og ikke minst dårlig kundeservice.
Meldte skade 6.7.21 fortsatt ikke avklart. Blir bedt om å dokumentere krav selv om dette allerede er gjort gjentatte ganger. Gjenstridige består. Styr unna. Forferdelig service