Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skadebehandling er såpass dårlig og treg . På denne måten det skal miste alle kundene på sikt . Uspesifisert behandlingstid ingen konkret svar i 2 uker !
får utbetalt og de er greie. mulig å prute ned i pris. Anbefaler.
For meg er ord som arrangement ikke noe jeg vil brukt om en kinobillett, fotballkamp konsert e.l. Og hva mener Gjensidige Forsikring med o.l. etter for eksempel, en fotballkamp, konsert ?? De sier mye om noe så irrelevant, men lite om konkrete aktiviteter de ikke dekker.
Veldig fornøyd med kundeservice samt den grad gjensidige tilbyr av ytelse
Veldig ryddig i tildl. skadeoppgjør og grei ved utbetaling. Dyr forsikring ??
Unngå å bruke Gjensidige, de er dyre og om du bruker noen dager på å betale så er de raske med å skal opphøre avtalen din, og det er snakk om noen dager.
Vært der i mange år nå, på tide å sjekke om der er noe å spare på å bytte selskap.
Stadig noe nytt og positivt. De gjør virkelig sitt beste for deg
Ok for det meste. I sum bra men enkelte saker er ikke bra.
De ga opp å jobbe for skaden fra første stund til tross for opplysninger jeg hadde. Jobbet ikke for meg som kunde. Veldig missfornøyd da jeg også har vært trofast kunde til de i mange år uten å havne opp i uhell før nå.
Bra kundeservice, bra dekninger og generelt veldig fornøyd. Prisen har blitt litt høy de siste årene desverre.
Dyr,synes at bilforsikringen er blitt for kostbar. Forventer mer i rabatt når jeg har vært kunde i så lang tid . Har annen forsikring i samme selskap.
De bruker lang tid. Vanskelig å få tak i. Lite personlig Lunde service.
Etter en bilskade har det nå gått en måned uten at oppgjøret er klart. Selv med Full Kasko. Videre er det nesten umulig å komme i kontakt pr telefon. Selv det som skrives direkte på skadesaken. Då tar det flere dager før de leser meldingene. Det positive er at de opplyser hvorvidt meldingene er lest eller ikke. Har vært kunde der i snart 30 år. Men nå er det slutt
Gjensidige er dyre og klarer dessverre ikke å sende månedsfaktura til tross for mange purringer.
Fikk en veldig god pris som ny kunde på forsikring av ny bil, som gjorde at valget i utgangspunktet falt på Gjensidige. Etter enda et skadefritt år var det rimelig demotiverende å få nye papirer på kommende periode, med en solid økning av premien på 30% (!!!). Da var det bare å hente inn nye tilbud og bytte selskap. Er det virkelig slik Gjensidige ønsker å drive butikken sin, å tilby lokkepriser første året for deretter å skru dem kraftig opp og miste kundene igjen? Det må da være enklere og mer hensiktsmessig å beholde sine kunder enn å hele tiden måtte jage nye?