Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, kan forbedre kundeservice, noe treg på tilbakemeldinger. Oppgjør og formidling av tjenester er ok i forbindelse med skade.
Kan ikke fatte at det skal koste over 30000 i året å forsikre en bil som er 6 år gammel og koster under 300 000. Er jo over 10% av bilens verdi hvert år i forsikring. Øvrige bilforsikringer jeg har i selskapet er jeg tilfreds med.
Det har alltid hvert enkelt å få ordnet opp ved skade oppgjør og Enkel og grei tilbake meldinger.
Billig. Hjelpsomme ,raskt oppgjør. Har lang erfaring med gjensidige
Gjensidige er verre enn Trump. Det er min mening med en erfaring fra 1991. Svindlere vil jeg aldri vil betale en krone til. Jeg var heldig som overlevde et biluhell på Kråkmofjellet i 1991. Uheldig var jeg i at det bedritne selskapet Gjensidige hadde forsikringen. 30k fikk jeg i skamtilbud for et ødelagt liv. Ikke en eneste krone har jeg fått. Sky Gjensidige er mitt råd.
Bra kundeservice og alt er på plass. Men, etter hvert som gjenstanden blir eldre og mindre hvert, så øker premien. Ulogisk!! Dette burde flere forsikringstakere sette krav til... liten verdi, liten premie....
Raske, og enkle, men de skrur opp prisene med 20-50% per år uten å meddele dette. Når man påpeker de dette kommer de med mange ulike (og lite troverdige) forklaringer som alle munner ut i at de ikke kan gjøre noe med prisen. Den eneste muligheten til å få riktig pris igjen er å fysisk skifte selskap, og så eventuelt tilbake igjen. Da kommer man inn i en ny prisstruktur igjen. Det er latterlig tungvindt, og unødvendig merarbeid for andre forsinkringsselskap og meg som bruker.
Jeg var strålende fornøyd med Gjensidige, helt til jeg oppdaget at utbetalinger i forbindelse med min syke hund, har påvirket bilforsikringen min slik at den har blitt dyrere. Dette syntes jeg var ganske sjokkerende. I mine øyne er dette to uavhengige forsikringer. Hunden min er til min store sorg dessverre syk, men at dette skal påvirke bilforsikringen min synes jeg er hårreisende, når jeg er en så forsiktig og dyktig sjåfør. Risikoen for at jeg skal havne i en ulykke med bilen min har overhodet ikke noe å gjøre med min syke hund.
De er tilsynelatende grei å ha med å gjøre helt til du får en skadesak som de har ansvar for. Da starter de snart å vri seg unna ansvar og med mistenkeliggjøring. Terningkast 1.
God kundebehandling God oppfølging Har ikke mere å si nå
Ble litt for mye for min del. Ganske dyr bilforsikring.
Vil se om vi kan få en bedre pris siden vi er uføretrygdet
Gir en pris og gjør endringer underveis uten å be om samtykke fra forsikringstaker.
Frekk kundebehandler ved skadeoppgjør. Endret avgjørelse om å ikke dekke deler av skade etter at jeg tok saken til Finansklagenemnda.
Når skaden har skjedd, fungerer alt smertefritt! Det er oversiktlig og enkel webløsning
Banken er lite behjelpelig med f.eks forsikringer og lån uansett årsak/bakgrunn til kunden. De skiller seg absolutt ikke ut