Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt ja, og økte nettopp prisen med bortimot 20% !
Godt fornøyd med unntak av bilforsikring som er noe høy.
Ok, god kundebehandling, god service. Responderer raskt, litt stive priser
har vært helt greit samme hva det gjaldt både når det gjaldt reise og bil greie oppgjør
Fikk ikke info jeg skulle. Kunderådgiver informerte meg ikke om mine rettigheter ifom med veihjelp når jeg trengte det.. Dette måtte jeg selv finne ut av, og det viste seg at jeg hadde rettigheter som jeg ikke var klar over. Fikk inntrykk av at jeg måtte finne ut av ting selv. Noe som faktisk forsikringsselskapet skulle hjelpet meg med.
Er stort sett fornøyd med Gjensidige,men at det må da gå an å diskutere pris på forsikringene da jeg har alt i Gjensidige,håper det kan la seg ordne.
Briller, en uke gammel forsvant på reise. Null hjelp/ansvar fra Gjensidiges side.
Byttet bil og det gikk raskt å få den nye forsikringen og også oppgjør for gammel bil som var solgt.
Godt fornøyd rask behandlingstid fått svar raskt ved forespørsler
Her ble jeg avslått på forsikringen fordi den var tegnet bare 3 mnd før skade. De mente at jeg hadde skaden før forsikringen ble tegnet.
Økende priser, og tilbyr kun Avtalegiro som betalingsmåte, ikke mulighet for E-faktura. og ingen interesse av å beholde meg som kunde når jeg tar kontakt med de.
Behandler kundene sin dårlig. Gjensidige forholder seg ikke til sitt eget regelverk!
God kundeservice men dessverre veldig dyr og negativ til å endre på forsikringsprisen
Skade på ferie med reiseforsikringen, ønsker ikke å dekke noen utgifter til lege, fysio, smertelindring etter hjemreis
Jeg har en faste kontakt, og dette er meget viktig.
Umulige å få tak i. Kommer ikke inn på skadesaken din og umulig å få tak i et menneske. Blir satt over og ingenting skjer. Man er helt i blinde. Man kontakter et tomt rom.