Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra 32.000 i året til 17.000 på og bytte selskap. Hatt Gjensidige i mangen år, men begynner og bli dyre
TEKNA har "spesialavtale" med Gjensidige som skal sikre medlemmer gode vilkår og priser. Når jeg sjekket her etter å ha fått ytterligere 10% rabatt hos Gjensidige, viser det seg at jeg får like gode vilkår i to andre selskap, men til lavere pris.
Bilen sank sammen og Gjensidige dekket ikke dette. Hadde jeg fortsatt hatt Frende(som jeg hadde i 14 år, før jeg byttet for ca 1 år siden) så hadde de dekket det. Frende hadde dette under motorskade, men det gjør ikke Gjensidige. Utrolig frustrerende når verkstedet skulle ha ca 80 000 for å fikse! De har også vært utrolig trege med å svare og følge opp. Blir nok å flytte alle forsikringene fra Gjensidige nå.
Svært lang behandlingdtid. Ekstremt utilgjengelige, også for utbedrer som er ansatt av dem selv for å utbedre skade. Svært misfornøyd med Gjensidige.
Godt fornøyd, men stor økning i pris gjør at jeg ser meg om etter bedre tilbud.
Har blitt kraftig dyrere på siste 4 år, og vanskelig å ha fin kontakt når du ikke har en person å kommunisere med.
Svært vanskelige i forbindelse med behandlingsforsikring gjennom arbeidsgiver.
Ansvars fraskrivelse, hadde krav på leiebil men når en bor ute i distriktet var det ikke så enkelt.
Meget kundevennlige og greit oppgjør. Lett å komme i kontakt med kunebehandler.
Ekstremt lang behandlingstid på skadesaker. De svarer ikke selv etter 3 purringer på 3 uker!
Jeg har (hadd) deres beste bilforsikring. Etter en ulykke med tre biler involvert (min og to andre) åpnet de to saker. Redusert med bonus to ganger for én ulykke. Reparerte to andre biler, betalte for det, avsluttet begge sakene. Bilen min er ikke reparert (jeg har utvidet kasko). Ingen svar på meldingene mine, verken fra dem eller fra konsulenten de bruker for å vurdere skaden på kjøretøyet mitt. Brukte timer med å vente på telefonen uten å få tak i noen. Flere ganger rutet til veihjelp når jeg ba om å koble meg til saksbehandlere. Det har gått mer enn to måneder. Nå er saken hos deres Kundeforbund, behandlingstid 4-6 uker, så to måneder til uten bil minst. Absolutt det verste.
Vi bruker Gjensidige i bedriften hvor vi har ansvarsforsikring og bilforsikring. Dette er ikke bra i det hele tatt. Alt er fint hvis du ikke har behov for de. Da sender de regning, du betaler og alt er good. Så hvis det oppstår en skade virker de helt fraværende. Følger dårlig opp. Vi har fått skade på vår bil, motpart har erkjent skade men det er ingen fremgang fra Gjensidige. Videre trenger vi leiebil, det koster ca. 2500,- per dag, Gjensidige dekker ikke en gang halvparten. Styr unna!
Veldig sen reaksjon og utrivelig svar i telefonen.
Forferdelig treg saksbehandling og saksbehandlere. Etter flere uker med lekkasje gjennom taket fra rør i leilighet over så har de ennå ikke bestemt seg for hvordan dette skal løses. I mellomtiden blir skaden hos oss større og mer blir ødelagt. Saksbehandler oppleves som arrogant, lytter ikke til fakta info .
De siste erfaringer er KUN elendige. Plutselig er man ikke lengre forsikret for tap/tyveri av mobil.Bilforsikring ble igjen veldig dårlig når jeg måtte endre km. Beplantning ute er ikke forsikret og heller ikke glass på et drivhus. Å loppe oss for nær 31k er dog fullstendig uproblematisk. De har virkelig gått fra bra til elendig på få år. Nå er du advart
Hurtig og tydelig tilbakemelding. Hjelp til erstatning gikk problemfritt.