⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Gjensidige Forsikring
3.1
2 469 verifiserte omtaler

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
2 469 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#12
Middels
Gjensidige Forsikring er rangert
#12 av 21 skadeforsikringer
64%
Bra
64% anbefaler Gjensidige Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 2 469 omtaler om Gjensidige Forsikring

FILTRER OMTALER
912
616
333
204
404
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gjensidige Forsikring
Gjensidige Forsikring har 2 469 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd!

Omtale av  Linn H. S

Har Gjensidige både privat, og gjennom jobb. Utrolig god kundeservice hver gang jeg har måtte kontakte dem. Ryddig og greit! Byttet alle forsikringene mine over til dem siden jeg har vært så fornøyd med det vi har hatt hos dem gjennom jobben. Hadde Frende før og syntes Gjensidige er mye rimeligere, og bedre dekning.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare kaos!

Omtale av  Håkon

Jeg har ved to anledninger forsikret to kjøretøyer hos Gjensidige, en motorsykkel og en bil. Min negative erfaring med Gjensidige Forsikring baserer seg på faktureringer og sluttfaktura når jeg har sagt opp. Underveis i motorsykkelforsikringen var alt knirkefritt, og jeg fikk god hjelp med kundeservice hvis jeg hadde spørsmål. Overraskelsen kom da jeg solgte motorsykkelen og skulle si opp forsikringen, da kom det en faktura på kr. 3000,- med "resterende betaling". Svaret jeg fikk fra Gjensidige var at motorsykkelen er et sesongprodukt, og dermed hadde jeg betalt en lavere sum på vinterhalvåret enn på sommeren, nå var det på tide å betale tilbake mellomlegget. Ok tenkte jeg, og betalte. Senere hadde jeg forsikring på en bil hos Gjensidige. Underveis har det vært litt styr med faktura, og har måttet snakke en del med kundeservice. Jeg har fått gode svar underveis og har følt at de spørsmålene jeg har stilt har blitt fikset. Da jeg sa opp denne forsikringen kom det en ny faktura på kr. 2600,-. Svaret på denne fakturaen var at det hadde skjedd noe underveis som gjorde at jeg hadde betalt for lite hver måned, og dermed måtte jeg betale tilbake det jeg skyldte. Dette ble siste gang med Gjensidige Forsikring for min del! Jeg tar ikke risikoen på flere restfakturaer i framtiden

Prissammenligning

Omtale av  Jan O. S

Tror de er dyrere en de trenger å være. Men aldri vært noe tull hvis man har trengt de.

Veldig fornøyd

Omtale av  Henrik

Alltid tilgjengelig Ordner opp når det er noe Fint at de har lokal kontor så man kan få hjelp fra en rådgiver lokalt Fordel med utbytte de deler ut vært år

Kunne ha delt opp betalingen synes jeg

Omtale av  Jonas

De kunne ha delt opp betalingen synes jeg. Hadde håpet på en bedre løsning en det jeg har fått av de.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Imøtekommende og god service

Omtale av  Daniel E

Imøtekommende og god service. Har ikke hatt grunn til for mye kontakt med forsikringsselskapet.

Summarisk skadevurdering

Omtale av  Johnsen E

Samme takstmann har ved de to siste skadesakene, ignorert partenes meldinger om skadene. I 2014 satte jeg et lakkmerke på støtfangeren til min motparts bil. Det framgikk av meldingen at skjermen hadde en tidligere skade, men jeg ble likevel avkrevet fullt erstatningsansvar, og først etter 9 mnd. og mange telefoner, e-poster og klager i brevs form fikk jeg medhold om delt erstatning. I 2017 ble jeg urettmessig gjort ansvarlig for gammel bulk på skyvedøra til min motparts bil. Innrømmelsen om feil kom først etter 8 mnd. og samme klagebehandling.

Gjensidige Forsikring har 2 469 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gjensidige Forsikring mener

Gjensidige Forsikring

Har tilegnet profilen
Gjensidige Forsikring deltar på Bytt.no

Gjensidige Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Gjensidige Forsikring besvarer ikke omtaler

Gjensidige Forsikring har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Gjensidige Forsikring henter ikke inn tilbakemeldinger

Gjensidige Forsikring benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR