If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser nå at prisendringer ifra 2022 til 2023 er på ca 10000 kr som jeg synes er helt horribelt. Derfor har jeg ønsket etter tilbud på forsikring ifra flere selskaper og vi får se om jeg avslutter mitt kundeforhold hos IF til høsten.
Har ikke hatt noe problem med selskapet, men dyrt er det
God reise- og forsikring; har ikke hatt særlig erfaring ellers
Ga oss grønt lys på en sak, så døde søkende og når vi etterkommere tok over saken fratok de gå signalet og ba oss vedlegge alt av dokumentasjon den døde tidligere har sendt. For en frekk gjeng, hold dere unna!
Med unntagelse av hundeforsikring og Helseforsikring har jeg bare gode oppfatninger. Når det gjelder hundeforsikring og forsikring gjennom Vertikal Helse har jeg meget dårlig erfaring og har heller ikke dissen forsikringene.
Fikk innbrudd i utebod, skader på motorsykkel. Har tatt 71 dager enn så lenge for å få noe løsning, og vi sitter fortsatt og venter på dialog med if. Svarer ikke i dialog over epost etter 1.5 uker. Tilbud som var gitt på erstatning etter kondemnering er ekstremt dårlig ift. stand på motorsykkel. Nekter å endre tilbudet og la meg ta ekstrautstyr fra MIN motorsykkel. Regelmessig tlf. ventetider på over 1 time, og behandlere legger på etter å ringe deg opp. Konklusjon: ikke bruk If.
uker priser uten melling eller ollysing, som kunde skal man har opplysinge om okende pris
Aldri igjen Dyrt $$$$$ Null service 0% Skal aldri tilbake til if igjen ...
Alltid hjelp å få om det er noe, hyggelig og rask kundeservice, og ikke minst så har de ekte mennesker det går å få snakke med.
Har hatt Superforsikring for bygget vårt i snart 20 år, og trodde vi var forsikret mot skader som kunne oppstå grunnet vanninntrengning gjennom tak - det står det i ingressen! Når skaden oppsto med vann gjennom et takvindu, viser det seg at forsikringen ikke dekker dette da taket er over 40 år!
Fantastisk kundeservice! Sjeldent lang ventetid på telefon, veldig hjelpsomme og øker bonuser uten behov for å spørre. Det er likevel rom for tekniske forbedringer. Når jeg må øke kilometerstand eller endre forsikringsinformasjon finner jeg aldri de nye forsikringsdokumentene. Kun informasjonen oppført ved etablert forsikringsavtale. Vanskelig å finne frem i dokumentene rett og slett. Må bytte frem og tilbake mellom selskaper for å kunne se oppdaterte forsikringsdetaljer, og jeg er en teknisk kompetent 25-åring. Hadde det ikke vært for de tekniske utfordringene hadde jeg bare hatt IF hele tiden! 🙌
Jeg har alltid vært kunde hos If. Årsaken er at jeg alltid har opplevd god service, raskt oppgjør ved skade. Anbefaler dette forsikringsselskapet på det varmeste.
Forsikringspremie går opp over 20%, uten en eneste beskjed, å på tlf mener di at den er rett. Begrunnes med at etter covid, så er det mange flere som skader seg og slikt... Men lenge siden en har tatt hensyn til covid på det viset, så skjønner ikkje hvorfor den skal komme nå?! Dessuten så gikk nå ikkje forsikringspremie på livsforsikring eller generelt forsikring ned under covid, da alle satt inne... Di har tjent store penger under covid, så at di da kanskje månut med litt mer nå etter, så burde di regnet med det at folk kommer tilbake til normalen...
Jeg er godt fornøyd med IF. De har gode og komplette forsikringer, hyggelige saksbehandlere og god service. Men de har økt prisene en del i det siste. Så jeg ser meg rundt etter mulige andre leverandører.
I samband med flytting til leilighet, fekk vi gjennom megler tilbod om ei flytteforsikring frå If, som inkluderte gunstig inventarforsikring for eit år. I samband med det ba vi om tilbod på hundeforsikring, bilforsikring og heilårs reiseforsikring. Vi godtok tilbodet vi fekk, men oppdaga tilfeldig at reiseforsikringa vi har fått hos If berre omfatta meg, og ikkje ektefelle, uten at selgar gjorde merksam på det. Dei gamle forsikringane vart heller ikkje sagt opp hos det gamle forsikringsselskapet i samband med flyttinga. Når vi no sjekker prisen på heilårs reiseforsikring for begge to på If, er den så mykje høgare enn hos Gouda der vi var før, at vi vil sjekke heile forsikringspakken.
Først får du tilbud om en super forsikring. Når skaden da først er ute (skjult vannskade) da har man hatt forsikring for kort periode for at den skal gjelde. Recovery firmaet de bruker er meget useriøst. Gir sjelden beskjed når de kommer så det et bingo lotto. Etterlot gulv med spiker som stod opp som både jeg og bikkja tråkket på. Taket de la i kjøkken måtte de komme tilbake og fikse da det var ferdigstilt med en glippe mellom vegg og list.. så ikke pent ut. De har desverre ikke noe godt rykte på seg. Det er veldig synd da man har nok med skaden også skal man måtte gå å følge med på at det blir gjordt ordentlig.