If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er lett å få tak i saksbehandlerne. God tilgjengelighet. God service, men er ikke flinke til å gi bedre tilbud uoppfordret i løpet av medlemskapet. Det er først når en vurderer å bytte selskap at et konkurransedyktig tilbud blir presentert. Det hadde vært bedre om selskapet alltid var konkurransedyktig slik at en slapp å stadig måtte sjekke dette selv.
Ikke medgjørlig kundeservice/policy når det kommer til å forhandle om bonus, og ikke minst den høye månedelige kostnaden for dette innebærer for mitt vedkommende. Se etter bedre alternativer er min oppfordring!
Fikk frastjålet koffert og kamera i Dublin. Det er lett å melde inn og fikk fort hjelp
Alltid beredt. Jeg synes de kunne holde prisen sin nede og gi meg beskjed om at jeg alltid har den beste prisen.
Dem har en pris som jeg kan leve med, god kundeservice og rask oppgjør etter min erfaring.
Helt OK men litt frekke mot andre selskap og slik skal det ikke være.
Har hatt et greit forhold til IF. Enkel nettside med god oversikt. Ved skadeoppgjør så gikk det bra bortsett en enkelt fagperson som gjorde en elendig jobb(en av flere) Dessverre hadde ikke IF noen oppfølging av saken når den var ferdig for å kunne motta tilbakemelding.
Veldig ryddig og bra selskap, når du skal forandre noe skjer det fort.
Bra service. Trur prisen er grei. Men bilsete leien er jeg ikke fornøyd med.
If har alltid vært bra for oss, samtidig som vi har vært plusskunder gjennom mange år!
Prisforhøyelser er dårlig kommunisert, ved skifte av forsikring er selskapet svært pågående pr. telefon for å bevare kunden, dette oppleves som ubehagelig. Jeg har også opplevd at problemstillinger vedrørende endring i forsikringens innhold ikke blir fulgt opp, når man etter lang ventetid endelig har nådd frem til kundebehandler på telefon. Derfor anser jeg mail som et bedre alternativ på den måten, mens god telefonservice er mer effektivt.
God oppfølging ved uhell, selv om valgmulighetene ikke blir tydelig gjort tilstrekkelig. Enkel portal å bruke, og enkel service. Gode retningslinjer i selskapet som gjenspeiles i måteholdenheten til saksbehandlere. Savner litt mer tilbakemeldinger vedr justeringer i forsikringer, og savner også litt mer aggressiv krigføring på pris for at dette skal bli helt topp.
Er veldig godt fornøyd med if som forsikringsselskap.
Jeg er veldig fornøyd med If som mitt forsikringsselskap. De har tatt godt vare på meg som kunde siden dag 1.
If gjør opp uten problemer. Seriøst firma. Har ikke flere kommentarer.
Jeg er fornøyd med kundeservice som de var aktive nok.