If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd så langt. Men synes prisen er litt høy.
Har vært kunde hos IF mange år. For 10 måneder siden ble bilen min kræsjet av en råkjører taxi. Hadde delkasko hos If. Og motparten hadde Tryg. Var uenige om hvem som hadde skylden. Fikk ikke skrevet en detaljert skademelding fordi han nektet i hele 1 time. Men jeg fikk fylle ut mitt felt at min bil sto stille. Motparten fylte ut sin felt om at han svingte. (Han var ikke så smart alikevel) Begge underskrev. Det betyr at han sier seg enig i at bilen min sto stille. Sendte skademeldingen til If. Og hadde et vitne som var snill meldte seg frivillig så ga kontaktinfo til vitnet. Etter 10 måneder, If legger ned saken selv om de "tror" på min forklaring. Grunnen var at de ikke hadde skademelding underskrevet av begge parter og heller ingen vitne forklaring... De hadde ikke engang tatt sin tid til å ringe vitnet. Elendig saksbehandler.
SÅ langt via Amcar Trondheim har de levert hyggelige priser. NÅ har jeg tatt direkte kontakt med IF vedrørende forsikring av ny bil, og den prisen var ikke hyggelig. Så da er vi vel kanskje på kollisjonskurs igjen.
+ Profesjonelle og dyktige på sitt fagområde; Forsikring. - Dyrt og kompliserte avtaler.
Ble lovet personlig agent vi skulle kontakte ved problem. Men Neida. Da måtte vi ringe han ved et problem, sa han vi måtte kontakte hovedkontor. Han agenten lovet at vi kun trengte forholde oss til ham...
De bør ha en bemanning som står i stil med antall henvendelser. De stjeler for mye tid av kundene som må vente i "evighet" på tilbakemelding.
Vedr. skade av et bad, fikk vi et tilbud fra If`s takstmann om et kontantoppgjør pålydende ca. kr. 19.000.- Etter tilbakemelding om at det var for lite, økte de til ca. 10.000.- mer. Da tilbød vi takstmannens firma å fikse badet for den prisen, men det ville de ikke. Et seriøst firma reparerte badet for kr. 75.000.- De påtok seg reparasjonen rimelig pga. tidligere samarbeide. Ps. Kommunikasjonen med kontaktpersonen hos If var så dårlig at vi ba om en ny kontaktperson, og det hjalp!