If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kontakt, misforståelser, lang behandling. Bra veihjelp.
Jeg har skrevet en mail til if angående advokathjelp, som dekkes av innboforsikring. Jeg har ikke fått tilbakemelding på forespørselen.
Ønsker å sjekje pris på mine forsikringer da det er store forskjeller ute og går.
Jeg er ganske fornøyd med selskapet. Det er kun pga medlemskap i forening ønsker jeg å komme i kontakt med andre selskaper for å sammenligne priser.
ved fornyelsen av avtale la jeg merke til at premie økte betydelig uten at jeg fikk noen form for forklaring. opplever dette som lureri
Selger sier "Hos oss får du kun 10% bonustap om uhellet er ute" flott tenker jeg. Men de gjør dersom man havner i en ulykke er å endre summen (før bonus) noe som gjør bonusordning helt unødvendig. Jeg gikk opp 3x i premie etter min første ulykke på 5 år med kun IF som forsikringsagent. Utbetalingen gikk heller ikke smertefritt hvor jeg måtte bevise deler av skaden med bilder (noe jeg heldigvis hadde). Snakket aktivt med kundesupport som skriver at de har utbetalt mer en hva de har tjent på meg og derfor må sette prisen opp, Jeg mener dette er misvisende for meg som kunde, jeg føler meg virkelig lurt! Jeg, min familie og nære venner bytter og kommer aldri tilbake!
Jeg fikk gratis forsikring, det sto 2uker på datoen jeg først fikk, når jeg ringte for å bekrefte at jeg hadde forsikring fikk jeg vite at gratis forsikringen var 1mnd - dette ble gjentatt i flere telefonsamtaler. Når jeg kjøpte ny forsikring hos et annet selskap etter 1 mnd, kunne de ikke starte den fordi jeg hadde forsikring hos finn I 2 uker til, den ble automatisk startet og jeg måtte betale for en VELDIG dyr forsikring 1 mnd.