JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ok har ingen spesielle anmerkninger. Har ingen problemer med selskapet.
Veldig hjelpsomme folk på kundeservice. Rask behandling av saker. Gode priser
Har intet negativt å si.God service og raskt oppgjør ved skade.
Forsikringsselskapet brukte en takstmann som ikke ville høre på fagfolk som kunne forklare hvordan og hvorfor varmepumpa ble ødelagt, han kom med usanne påstander og gjorde sitt beste for at forsikringsselskapet skulle slippe å betale erstatning. Og slik ble det.
De var raske og punktlige på befaring. Virket profesionelle og hadde gode svar, men etter det stoppet det: Har sendt flere henvendelser på min skade men ikke fått svar på noen! På siden deres og via mail! De skulle utbedre garasje etter brann men har istedenfor overført et skammelig beløp til utbedring. Er ikke mulig og få noen til og ordne til den sum. Innbo har de hentet og har da sendt meg en liste over kondemnerte ting som jeg da må sette priser på. Inntil videre har det vært tidkrevende og vanskelig og huske hva som menes med forskjellige oppførte ting. Dette er jo en del av jobben de skal ta. Måneder går bokstavelig og garasje er ubrukelig. Verktøy har de hentet så er et stort handikapp når jeg nå selv er nødt til og utbedre! Synd jeg måtte skrive her men dette er ikke ok.
Men for å være sikker på at jeg ikke betaler for mye så vil jeg ha noe å sammenligne med. Har hatt JBF siden 2010 da jeg flyttet hjem fra utlandet og har egentlig vært fornøyd med den hjelpen jeg har mottatt.
Har vært kunde hos Jernbanen nå i noen år, uten skader før nå. Har Superkasko på bil, som også skal dekke lakkskader opptil 20.000kr. Da jeg meldte inn skade fikk jeg en utrivelig og lite medgjørlig kundebehandler som mente skaden var 3 separate "enkeltskader" med 4000kr i egenandel hver, og 10% bonustap pr skade, dvs 30% bonustap totalt og 12000kr egenandel. Skaden ble taksert av autorisert lakkverksted til 12000kr, så da lønner det seg ikke for min del. Jernbanen snakker seg unna for en og hver pris, og snakker rundt vilkårene som er satt. Da jeg ba om ny kundebehandler var denne personen også lite behjelpelig og service innstilt. Så nå takker jeg for meg Jernbanen, dere er langt i fra billigst og enda lengre fra et godt forsikringsselskap, for hos dere er man ikke trygg. Fikk bedre priser og vilkår hos Gjensidige!
Betaler i dyre dommer og når uhell først er ute får man en frekk kundebehandler
God men litt lang behandlingstid ved skade, flott kundeservice
Alltid vært fornøyd med pris på bilforsikring! Reiseforsikring derimot.. Er redd når noe skjer på ferie. Får ikke dekket tap av gjenstander. Får beskjed om å ha en annen type forsikring eller at det ikke dekkes. Noe manglet fra bagasjen min. Så dette da jeg pakket ut. Ringte selskapet å de var veldig hyggelig å sa det nok ordnet seg. Etter endt ferie fikk jeg beskjed om at jeg må åpne koffert på flyplassen å melde tap/tyveri. Har aldri åpnet å sjekket koffert på flypassen. Vil ikke folk skal se hva jeg har, eller nappe noe i forbifarten..
Bra kundeservice/hjelpsomme,forståelsesfulle Har bare positive ting og si om dem
Aldri noe krangel om noe om uhellet har vært ute hverken på bil eller husforsikring.tror ingen andre kan konkurere med jbf hverken på pris eller service.
har vært forsikret i mange år uten skader og vært fornøyd med prisen. Når en skade oppsto var de ikke særlig enkle å ha med å gjøre, så jeg bytter nå
Helt uslåelig på pris, svært gode vilkår også. Det eneste som kunne vært bedre er tilgjengelighet på telefon, ofte lange køer.
Har egentlig ikke annet en positiv tilbakemelding på dette forsikringsselskapet.
Tegnet forsikring for flere tusen kroner for å sikre en lengre reise. Fikk skade på en gjenstand og da jeg meldte skaden ble den betraktet som hendlig uhell og ble ikke dekket dersom jeg ikke hadde en ekstra forsikring som jeg aldri var blitt gjort oppmerksom på. Europeiske dekker slike ting i sin forsikring uten at det må tegnes noe mer. Utrolig kjipt og dårlig informasjon fra selskapet. Billig forsikring, men dyr dersom du tror du får dekket skader.