JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ryddig prosess de gangene jeg har hatt brukt for de.
Takk for tilbakemeldingen! Hilsen JBF
Dumt spørsmål når en får avslag. Synes det er dårlig beskrevet i forsikringsdokumentene, men ble oppfordret på telefon om å melde inn skaden
Takk for tilbakemeldingen Knut, det hjelper oss slik at vi kan bli enda bedre til neste gang! Ha en fin påske, hilsen JBF
Tok kun 1 dag før jeg ble kontaktet og tildelt taksering av skade Fikk verkstedtime raskt og med gratis leiebil i en uke gikk det veldig fint
Godt å høre at prosessen gikk som det skulle :) Ha en fin dag! Hilsen JBF
Lett å komme i kontakt med selskapet, både elektronisk og til kundebehandling. Imøtekommende og løsningsorienterte.
Takk for fin tilbakemelding, vi håper du får en riktig fin påske! Hilsen JBF
Veldig raskt og greit oppgjør. Flinke og hyggelige ansatte. Føler at de er der for deg.
Tusen takk for fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin påske :) Hilsen JBF
Billig, men er ikke der når skaden har skjedd. Utrivelig kundeservice og måtte gå til finansklagenemda for å få det vi hadde krav på. Tøff prosess å stå i, ingen beklagelse på at de hadde gjort feil. Byttet!
Jeg tror de er billigst i Norge. I utgangs-punktet da selskapet ble startet for mange mange år siden var det at jernbanefolk var ærlige skikkelige mennesker som var forsiktig med alle ting. Og at man regnet med lite skader pga deres store aktsomhet. Jeg vet ikke om det er slik i dag. Men jeg er glad for at min far var jernbanemann, så jeg får nyte godene av den billige forsikringen. Etter det jeg har hørt så skal det visst også stemme at Jernbanens Forsikring har prosentvis mye mindre skadesaker enn de fleste andre selskaper. Så det kan kanskje være noe i det med jernbanefolk og deres familiers aktsomhet osv. Men det er bare en løs teori fra skribenten her.