JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig, men er ikke der når skaden har skjedd. Utrivelig kundeservice og måtte gå til finansklagenemda for å få det vi hadde krav på. Tøff prosess å stå i, ingen beklagelse på at de hadde gjort feil. Byttet!
Jeg tror de er billigst i Norge. I utgangs-punktet da selskapet ble startet for mange mange år siden var det at jernbanefolk var ærlige skikkelige mennesker som var forsiktig med alle ting. Og at man regnet med lite skader pga deres store aktsomhet. Jeg vet ikke om det er slik i dag. Men jeg er glad for at min far var jernbanemann, så jeg får nyte godene av den billige forsikringen. Etter det jeg har hørt så skal det visst også stemme at Jernbanens Forsikring har prosentvis mye mindre skadesaker enn de fleste andre selskaper. Så det kan kanskje være noe i det med jernbanefolk og deres familiers aktsomhet osv. Men det er bare en løs teori fra skribenten her.
Jeg er kjempe fornøyd og har ingen ting å klage på her :)
Tegnet forsikring på hytteeiendom på fjellet for 5 år siden. Da det blåste ned ett tre over utedo/BOD for 2 uker siden viser de seg fra sitt sanne ansikt. Sier at utedo/bod skulle vært forsikret separat, og nekter erstatning på dette. Kom ikke frem noe om dette ved tegning av forsikring eller forsikringsvilkår. Hjelper lite om det er billig når det ikke er verdt noe når det gjelder. Blir nok å flytte alle forsikringene nå.
Billig og greit før skade. Etter en skade gikk min status fra kunde til motpart. Klage ble ikke godtatt. Måtte til finansklagenemnda for å få medhold.
God kundebehandling,service, og blide mennesker som prater med deg
Det er jo veldig mange år siden jeg var kunde hos noen andre, men jeg har fått noen telefoner fra andre forsikringselskap og når jeg opplyser om at jeg har dette forsikringsselskapet, så ønsker de som ringer meg at jeg har en god dag 🙂 Det har kun vært én som en gang ringte meg og han ville gjerne regne på det, men jeg har aldri fått noe mer telefon fra ham og en bedre avtale, så jeg er veldig fornøyd med det som jeg har 🙂 Også har jeg fått hjelp når det har vært nødvendig å få hjelp 🙂