KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
men dårlige services og ikke noe kundevennlig. kommer med trussel med oppsigelse ved tariffbytte, (vanlig mail, ikke brev), klarer ikke å beregne korekt tariff, kunde må henvise på dette! Klarer ikke med å tilby husdyrforsikringen.minimum 200 tegn- hvorfor dette?
Hei! Vi tilbyr forsikring på hund og katt. Forøvrig ber vi deg ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
For stor prisjustering årlig. Etter mange års kundeforhold tar selskapet det som en selvfølge at avtalen fornyes.
Hei! En forsikringsavtale fornyes automatisk ved hovedforfall dersom vi ikke har mottatt oppsigelse. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan gå gjennom avtalen din og sjekke at alt er riktig. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
En hyggelig blid og veldig hjelpsom mann jeg snakket med da jeg skulle flytte over forsikringer til KLP. God hjelp, god forklaring. Tusen takk for god service.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen med å bytte selskap. Det setter vi stor pris på å få høre! Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål til avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig hyggelig og god service. God hjelp, god forklaring.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Vi setter stor pris på å få så positiv tilbakemelding! Ønsker deg en rikig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Vi har alle våre forsikringer i KLP, reise, to hus, to biler, 5 katter og 2 hunder, båt. Vi har vært kunde i mange år, i de tilfeller vi har hatt bruk for bistand og skade, er det kjapt å få levert inn skademelding og oppgjør er på konto etter etpar dager. Vi kommer garantert til å fortsette med KLP, vi har forsøkt flere forsikringsselskap og hadde dårlig erfaring på både reise og skade hjemme. God service og lett å lese forsikringene.
Hei! Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med oss som selskap, og at skadeoppgjør har gått smidig når uhellet først har skjedd. Vi setter stor pris på din fine tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Bil stjålet. Meldt straks. Ingen oppfølging v melding, har måttet purre mange ganger, fremdeles ikke løst. Ulike saksbehandlere hver gang, i samme sak, og feil informasjon om hva jeg skulle foreta meg. Generelt dårlig service.
Hei! Det var kjedelig å høre at bilen din ble stjålet! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan få satt det til riktig saksbehandler. Alternativt kan du sende melding fra Min Side - Mine Skader. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Mycket trevlig att ha med att gøra Og alltid ett bra bemøtande
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Smertefritt og rask behandling av forsikringsoppgjøret i forbindelse med en mindre skade på min bil.
Hei! Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med saksgangen og oppgjøret når uhellet dessverre skjedde. Vi setter stor pris på å få tilbakemelding på det! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg ble lovet prisreduksjon på bilforsikringen etter endringer til kr10250,- på telefonen i dag.
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500, send oss en e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Pris øker betraktelig fra år til år. %-vis langt høyere en inflasjon ellers.
Hei! Vi vurderer og justerer priser på forsikringene blant annet ut i fra markedet generelt, risikovurdering, priser på verksted, skadehistorikk. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 55548500, mail til [email protected] eller på chat så kan vi gå igjennom avtalen din. Ønsker deg en god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg opplever at KLP har gode priser på forsikringer. KLP har god kundeservice.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser på forsikring og service. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god sommer! Hilsen Anne/Kundeservice
Snakket med verdens hyggeligste kar på telefonen som hjalp meg å tegne min aller første forsikring. Det skal dere ha, dere tilbud virkelig god service. Og ikke minst de snille prisene. Tusen takk!
Hei! Det er hyggelig å høre at du har hatt en god start hos oss, og at du er fornøyd med både service og priser. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Fin og rask service av saksbehandler. som var dyktig.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk hos oss! Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på. Ønsker deg en riktig fin ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Ønsket en endring av forsikringsavtalen på vår bil. Ordnet seg super enkelt. Tipp topp, tommel opp.
Hei! Det var hyggelig å høre at det ordnet seg enkelt og at du er fornøyd med servicen du fikk hos oss. Det setter vi stor pris på å få høre! Ønsker deg en riktig fin dag i solen! Hilsen Anne/Kundeservice
Ikke fornøyd med avslått forsikring på avlyst reise pga operasjon ved sykehus.
Hei! Det var leit å høre at du ikke fikk reist på ferie. Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Du kan ta kontakt med oss på tlf 55548500 for å få ytterligere opplysninger om din konkrete skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Er meget fornøyd med pris og service ang forsikring avtaler
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice