KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Og det var ikke noe diskusjonstema fra deres side, og det er for dårlig.
Hei! Vi har ingen individuelle rabatter eller samlerabatter å legge inn på våre forsikringer, bare faste medlemspriser. Prisene indeksreguleres. Du er velkommen til å kontakte oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 så kan vi gå gjennom avtalen og se om du har riktig dekninger i forhold til ditt behov. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Vil virkelig fraråde å ha reiseforsikring hos klp. Alt er fint fram til faktisk har bruk for forsikringen, då er de lite hjelpsomme og kommer med egne definisjoner og informasjon som ikke er opplyst om i forsikringen. Ikke stol på at alt står opplyst om i avtalen din og vær forberedt på å kverulere også i små saker. I tillegg opplevde eg at forsikringen plutselig var vekke uten at eg var informert om dette og selv ikke hadde sagt den opp. Selv har eg no flyttet alle mine forsikringer ettersom eg ikke klarer å stole på at de faktisk vil hjelpe når det gjelder.
Hei! I vikårene står det beskrevet hva forsikringen dekker og hva den ikke dekker, og dette må vår skadeavdeling forholde seg til i alle skadesaker. Du må gjerne ta kontakt med oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 for å få informasjon om din skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har sakt opp forsikringen hos dere for 5 månder siden jeg har flyttet til gjensidige forsikring i mai månde så jeg kan ikke forstå at dere sender regning til min kone som hun døde i mars 2023.Jeg er mannen til henne og har sendt opsigelse og døds atest til dere men klp har altså ikke klart og registrer dette.jeg akter ikke å betale denne fakturaen for jeg har betalt slutt opgjøret til dere. hilsen johan M. M. G
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller kontakt oss via Kontaktskjemaet på Min Side så vil vi se på saken. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig fornøyd med KLP, men når det gjelder Hundeforsikring savner jeg at KLP inngår avtale om direkteoppgjør med veterinær i Norge. Hundeforsikringen har tatt seg opp, men dette mangler. Hadde håpet dette kunne komme på plass, slik at jeg kunne blitt tot.kunde, inntil da velger jeg å samle i annet selskap.
Hei! Vi tar din tilbakemelding videre til vår produktavdeling slik at dette blir med i utvikling av produktet. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg var i bilulykke i fjor sommer. Har nå fått diagnose 5%varig invalid. Sendte dokumenter fra spesialist jeg har vært hos til KLP forsikring (jeg er forsikret via arbeidstaker) for å få rettmessig utbetaling. Jeg får etter noen dager avvist krav og at det er mitt forsikringsselskap der bilen er forsikret (personskade).som skal dekke og utbetale det jeg har krav på. I følge loven og paragrafer har man krav på utbetaling fra ALLE selskaper man er forsikret i. Det står i lovverket tydelig at det er ingen samordning mellom selskaper og at man derfor har krav på utbetaling fra alle selskaper man er forsikret i.
Hei! Vi på Kundeservice har dessverre ikke tilgang til skadesaker. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 for ytterligere informasjon om din sak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Lite ventetid. Tilstede i anliggende sak og Forklarende. Kunne fått raskere effektuering av sak.
Hei! Så fint at det var lite ventetid og at du fikk hjelp til din sak. Ta gjerne kontakt med oss via Kontaktskjemaet på Min Side hvis det er noe du ikke fikk svar på. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Enkelt, ryddig og godt tilbud.Skulle gjerne vært kommunalt ansatt eller helsefaglig ansatt, istedet for sosialfaglig i privat virksomhet, slik at jeg kunne hatt mine øvrige forsikringer og pensjon hos dere.
Hei! Så hyggelig å høre at du synes vi kunne tilby et godt tilbud. Du kan enkelt beregne pris på dine øvrige forsikringer på klp.no. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Flyttet forsikringene til KLP og kundeservicen har så langt vært topp.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fonøyd med selskapsbytte til oss og servicen hos oss! Ta gjerne kontakt med oss dersom du har noen spørsmål til avtalen. Ønsker deg en riktig fin helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig effektivt, rask behandling og hyggelige mennesker. Ville fått toppscore om det ikke jadde vært for at vi fikk to vannskader på 1 år, grunnet nedbørsmengder. Forsikringen økte med 30% etter skade, vannskade av naturkrefter, noe jeg opplever som urimelig.. Vi hadde 1 hus som ble skadet, men har forsikring via klp på to hus med garasje, 2 biler, campingvogn og tilhenger, reise og innbo.. ..alt gikk opp med 30%, noe jeg ikke forstår. KLP oppgav grunn til dette som opplevd økt risiko.
Hei! Det er hygglig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss. Enkelte forsikringer kan øke i pris etter en skade. Vi på Kundeservice har dessverre ikke innsyn i skadesaker. Hvis du trenger ytterligere opplysninger om din skadesak er du velkommen til å kontakte vår skadeavdeling på tlf 55548500 eller bruke kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Stabile og konkurransedyktige priser. Litt "gammeldags" nettside.
Hei! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisene hos oss. Jeg tar med tilbakemeldingen om nettsiden til våre utviklere slik at vi kan forbedre oss på sikt. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Gode selgere som var overbevisende at jeg vil spare penger på bytte forsikring til klp.
Hei! Det er hyggelig å høre at du ønsket å bli kunde hos oss. Dersom du har spørsmål om avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500, chat eller via kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Fakturaen var mye høyere enn avtalen. Da jeg gav beskjed om dette fikk jeg ingen unskyldning, bare en mail om at avtalen var endret.
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller via kontaktskjemaet på Min Side på klp.no slik at vi kan se på saken. Ønsker deg en fin helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Utrolig i møtekommende og rådgivende medarbeider. Ka meg det jwg trengte av forsikring til en meget god pris. ❤️
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen hos oss! Har du spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
Styr unna dette forsikringsselskapet for en hver pris. Mer rot og feil skal en lete lenge etter. Feil hver måned med forskjellige beløp alt fra under 2000 til over 6000 kr når en har månedlig betaling hvor beløpet skal være likt i 12 mnd. rater. Når en gir beskjed sier de at de skal fikse det men problemet fortsetter. Etter et år med disse problemene er det stopp. Det siste er at de til å med sender nye regninger til nettbanken. De har sluttet å svare på mail. Makan til dårlig selskap. Herved er dere advart
Hei! Vi svarer alle skriftlige henvendelser innen 24 timer på virkedager. Vi er også tilgjengelige på telefon og chat mandag - fredag kl 08.00-16.00. Jeg får dessverre ikke sett hva som har skjedd på din avtale og hvorfor du ikke har fått svar fra oss, men ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan se på saken. Ønsker deg en fin ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice
Har hatt mange forsikringer gjennom Klp i mange år (bil,hytte,2 hus osv) Har 2 ganger meldt inn skade: det er den mest grusomme kundebehandling jeg har opplevd. Du blir fratatt alt håp om dekning etter et parminutter, tiltross for at det er mange faktorer som tilsier at dette må man sjekke ut nærmere. Det virker som om at deres eneste misjon er å frata folk alt håp, sånn at de slipper å ta ansvar. Den ene kunne fortelle meg at med et så gammelt hus så dekket de aldri noe som helst, og det etter å ha sett på/hørt på saken min i et par minutt. Banditter hele gjengen
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen og årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker en ytterligere forklaring. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Trengte hjelp med bilen min, saken min ble lagt på bordet til en saksbehandler som var langtids sykemeldt. Så når jeg kontakt klp var forskjelle saksbehandlere som tok telefonen og ville høre hele historien, men så var det de kunne ikke si noe, fordi saksbehandleren min var en annen og vedkommende vil kontakte meg. Og slik varte i over 2 mnd. Leiebil fikk jeg etter flere dager med mye masse, selv om jeg hadde betalt for dette i nesten over 9 år. Så ikke hør på reklamer, men hør fra venner / kolleger / familien osv før du bestemmer deg. I 9 år trude jeg at KLP bil Forsikring var den beste. Så kom den dagen at jeg trengte hjelp.
Hei! Jeg får dessverre ikke sett på avtalen din eller årsaken til at du fikk avslag på din skade. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 55548500 hvis du ønsker ytterligere opplysninger om saken. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice