KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bestilte forsikring hos dere torsdag14.11.24 på ******* v70 som jeg har kjøpt av min sønn, tenkte at dere hadde god tid til å aktivere den, derfor godkjente min sønn salgsmld fredagskveld. Nå i ettertid ser jeg at det ikke skjedde, fikk idag gebyr fra TFF på nesten 500,-, Spurte dere om mulighet til å sette aktiveringsdato før helga etter tips fra TFF, men det hadde dere ikke mulighet til, ikke noe god start hos dere.
Hei! Det er vanskelig å svare på dette uten å ha innsyn i saken. Fint hvis du kan sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side og forklare der hva som har skjedd slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Brann i garasje tilknyttet bolig.Takstmann var raskt på plass, og det virket lovende.Etter dette har det bare tull.Skulle tro saksbehandler betaler pengene fra egen lomme.Dekker overhodet ikke så godt som de reklamerer for.Treg saksgang.Har 100 % alders fratrekk på enkelte ting, her ett varmeanlegg på 13 år ( med forventet levetid på 30 år).Vi har klagd inn saken, fått medhold i noe.Men oppfatter KLP som ett svært vanskelig forsikringsselskap å forholde seg til når det gjelder.
Greit selskap hvor det har vært konkurranse dyktig pris
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du har spørsmål til avtalen eller det er noe du trenger hjelp til er du velkommen til å kontakte oss via Kontaktskjemaet på Min Side, tlf 55548500 eller på chat. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Hadde et uhell med garasjeporten, den falt ned på bilen, knuste bakruta og treporten sprakk og ble totalt ødelagt. For å få ut bilen måtte vi fjerne porten. Dette skulle jeg ikke gjort i følge klp, for dem godtar overhode ikke min forklaring, men må ha en vurdering av en autorisert person , vi kontaktet flere portleverandører men ingen kunne si noe om hendelsen ved å se kun garage åpningen. Fikk ikke 5 øre fra dette flotte selskapet, i følge reklamen deres. ( Tenk dere nøye om, ikke tenk bare pris ) Jeg tenker, hva skjer om huset brenner ned, får jeg dekket et telt😢
Behandler kundene dårlig, sier opp forsikringene når dem ikke er enig. Useriøst. Sender folk hjem til deg som er ufine.. styr unna, aldri vært borti mere useriøse folk enn di der. Fikk skade på bil av kantslått når den sto parkert hjemme. Steinsprut rundt hele bilen. Klp mener det ikke kan være av kantslåtten. Treg til å svare på meldinger også, lang saksbehandlingstid.
Dette er en forferdelig forsikring selskap.Vi har hat flere saker hos dem og hvis du melde for mye blir du gjerne undersøkt.Jeg sendte informasjon til feil saks nr og nå påstår de at de har betalt meg dobbel og krever 3 ganger så mye.Har de ikke noe system?Kan de ikke se hvor mye de har betalt meg?Dette er en sak fra 2023.Nå det er 2024.Hvorfor skal åpne en sak fra 2023 i 2024 som jeg har fått betaling for.Dette år hadde vi en defekt fra vannpumpen.De sa de skulle trekke 60 % fra vannpumpen.De trakk 60% fra hele beløpet inkludert kabel og arbeid.IF forsikring ville gå bare trekket fra vannpumpe.Har ikke fått dekket elektriker heller.Hold deg unna!
Fikk tilbud. Kom faktura dagen etter som ikke stemmer med tilbude som ble gitt.
Hei! Hvis du kontakter oss på telefon 55548500 eller chat mandag - fredag kl 08.00 - 16.00, eller sender oss en mail via kontaktskjemaet på Min Side kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice