Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand er et trygt og ærlig selskap med gode kunderådgivere. Det er enkelt å komme i kontakt med Storebrand, og man kvier seg ikke for å melde skade når uhellet først er ute. Anbefales på det varmeste, skal aldri bytte selskap fra Storebrand!
Ryddig og fin nettside der det er enkelt å finne det du trenger.
Greie priser. Men mye tull med fakturaer og dårlig kundeservice
Virker til å være en serriøs aktør i markedet, og var veldig mye bedre priset kontra tidligere tilbud. Hyggelig rådgiver, og fikk hjelp kort tid etter skade :) Anbefales!
Kjempe bra kundeservice med raskt svar. Billig med gode dekninger
Faglig dyktig selger - veldig bra hjelp og rettledning
"Din side" er enkel i bruk og du finner alt du har! Fikk god hjelp etter skade på bilen - enkelt og greit.
Fikk tilbud på en forsikring, 1 månenes senere så endrer dem på hele avtalen. Prøver å komme i kontakt med kontaktpersonen. Umulig å få tak i.
Storebrand spiste Nemi og nå må jeg betale mye dyrere forsikring
Frastjålet mobil på ferie i Brasil. Nøyaktig 3 dager tok det fra skaden var meldt til saken var ferdig behandlet. Sheesh, Storebrand redda hele ferien min! Kan ikke anbefales nok!!
Dersom man gjerne vil ha svar på noe man lurer på i forbindelse med innsending av skadeoppgjør, kan man bare glemme det. Saksbehandlerne er totalt utilgjengelige. De man treffer når man ringer inn, lover at de skal svare tilbake, noe som aldri har skjedd meg, Snakket med en i dag, og da jeg forsøkte å si at det ikke ikke tidligere har fungert med å bli ringt opp igjen, slang han på røret.
Det har stort sett vært ålreit å ha forsikring hos Storebrand, men da selskapet tabbet seg ut, og glemte den skriftlige avtalen vi hadde om oppstart var det meg som fikk regningen fra TFF - og Storebrand nektet å betale.
Service nivået er meget person avhengig. Skiftet rådgiver/kundebehandler . Det er årsaken til at jeg vurderer å skifte selskap
Selskapet kaller sine høyt utdannede kunder innen realfag og naturfag for fossiler. Dette er et kunnskapsløst, sjikanerende og totalt meningsløst markedsføringsfremstøt. For å sitere Linus Pauling: "It is' nt even stupid".
Får lite igjen, de sier kun feil i kundeservice på tlf, oppgjør tar lang tid og skuffer hver gang
Umulig å få kontakt med/frekke og nedlatende når man først når frem. Løser absolutt ingen av problemene man har. Forstår veldig godt hvorfor mange her gir dårlige omtaler, burde sett det før.