Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det tar lang tid å få svar, vanskelig å finne frem på sidene deres og skjønne vilkårene. De har dekning for få ting og vanskelige å få tak i.
Etter dreneringsarbeid skadet håndtverker grunnmur og bilder av skader ble sendt til STOREBRAND. Her får jeg til svar at det er kun avskallinger av muren når det er hull og sprekker tvers gjennom. Ingen takstmann er blitt sendt ut for å vurdere skadene som er påført de har kun gitt svar basert på bilder som er sendt. Det at selskapet sier de dekker håndtverkerfeil inntill 100 000kr er bare tull. Styr unna dette selskapet for det kommer til å la deg i stikken når du trenger hjelp.
Vurderer å bytte, siden prisene stiger hele tiden. Har aldri hatt behov for å bruke forsikringene heldighvis.
Hadde innbrudd i låst bod og ble stjålet skiutstyr og klær for over 23000 kr men etter egenandel og utregning som var på 80 % av gjenstandenes verdi så ble utbetalingen på litt over 6000 kr. Så får nesten ikke noe igjen for det tapte . Blir dyrt å kjøpe utstyret på nytt og føler at har betalt unødvendig på forsikring i flere år som ikke gir noe tilbake når uhellet først er ute .
Arrogante ansatte, ikke interessert i å hjelpe, skylder på gammel sak som må gå på forrige forsikringsselskap.??? Ble veldig lei :-(
Jeg fikk en telefon angående bilforsikring og ble møtt med hyggelig tone og en serviceinnstilt ansatt som ville gjøre alt så bra som mulig for meg, og gikk langt for å få dette til. 10/10 anbefales
Storebrand forsikring har skjønt det hvordan man skal behandle sine kunder. Jeg har god erfaring fra Storebrand forsikring. Meget god kundebehandling. 👍👍
Jeg har hus,innbo og bilforsikring hos Storebrand. I løpet av 1 år økte prisen med nesten 70%. Jeg var i kontakt med kundeservice og leder som innrømmet at dette var ekstremt, men at dem ikke kunne gjøre noe. Styr unna Storebrand forsikring!
Mitt forsikringsselskap ble kjøpt av Storebrand og forsikringene økte fra 20 000 til 33 000
Hadde en parkeringsskade på bilen min. Da jeg holdt på og selge den måtte jeg fikse skaden via forsikringen for og ha høyest verdi på bilen. Dette førte til at de satte ned bonusen min fra 70% til 50% med engang uten unntak. De alle fleste setter det kun ned 10% for slike skader men ikke Storebrand desverre. Byttet selskap med engang da dem sto på sitt og fikk forhandlet med frem til tidligere bonus som jeg tidligere hadde.
Jeg sjekker prisen på mine forsikringer hvert år mot en del konkurrenter og Storebrand har prismessig aldri hatt sjanse mot de andre forsikringsselskapene. Heller ikke på forsikringsvilkårene. Vi har reiseforsikring via jobben og det er Storebrand. Da min far gikk bort i sommer, bodde jeg på hotell ifb med besøk hos han, altså dødsfall i nærmeste familie, men dekket Storebrand mine kostnader med kansellering av hotellet? Neida...
Vi fikk skade , som det virker til skal være innenfor dekningen av Storebrand. Aldri har vi opplevd mer arroganse. Hovedstaden i Norge heter ifølge Storebrand ikke Oslo. Dette er på linje med hvordan de vrir seg unna saken. Vi ble sendt fra behandler til behandler... hvor nr 1 sa ja til erstatning. Men omgjort til nei. Det er også viktig for Storebrand å dekke hverandre virker det som. Innrømme feil tror jeg er deres mantra. Nei at vi skulle få oppleve en slik total virkelighets tolkning er utrolig. Her lyser varsel lampene rødt!!! Styr unna.
Styr unna Storebrand. Bra på pris, men forferdelig kundebehandling når uhellet er ute.
Følger opp, bra selskap men nådde ikke opp denne gang på pris og dekning. Hadde også foretrukket personlig rådgiver/kundekontakt
Ingen dekning på fuktskade innvendig som andre selskap dekker. Følgeskader er vanlig å dekke i mange selskap
Vært kunde hos Storebrand forsikring i en årrekke. Opplevde svært dårlig kundebehandling da jeg skulle tegne en ny bilforsikring. Kundebehandler var frekk og nedlatende da undertegnede ga utrykk for at prisen på forsikringen var høy. Etter kort tid ønsket undertegnede å avslutte samtale grunnet kundebehandlers frekke og nedlatende væremåte, kundebehandler avsluttet da samtale ved å bare legge på/kutte samtale.