Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
veldig bra selskap, god kundeservice og god hjelp. Bytter for jeg ønsker bonusopprykk. Regner med jeg skal tilbake til Storebrand
Anga feil (kunstig lav) pris i offert på bilforsikring, for å få kontakt og prøve å ta igjen den lave prisen ved å ta over mine andre forsikringer. Funker sikkert på mange, men jeg får bare dårlig smak i munnen. Med slike salgsmetoder må man regne med at driften i øvrig også er useriøs.
Bra selskap. Vil kontrollere om noen er billigre.
Kundeservice dårlig, arrogant, tar lang tid innen de svarer. På innlogging ser man ikke forsikringsdokumenter. Når man vil legge till en forsikring (ny MC) kommer det opp at vi ikke ha forsikringer fra før..
Fornøyd men litt dyr derfor vurderer jeg å bytte. Hus tidligst på søknaden 1921 måtte derfor ta dette men ps. huset er fra ca 1800 tallet vil tippe rundt 1890, ukjent byggår ifølge kommunen. Minus : Jeg trykte på igjenoppringning fra Storebrand og har ikke enda fått tlf. fra de. selv om jeg fikk bekreftelse på sms at de ville ringe meg og jeg mistet ikke min plass i køen. Derfor 3 på kundeservice, men hyggelige folk når man får tak i dem.
Vil ha penger inn, men skal betale minst mulig ut. Om uhellet inntreffer blir du nærmest satt i avhør, hvor hver minste ting du sier vil få 10 oppfølgnings spørsmål og de opptrer som om de er politi. Selv når det er en egen politisak. Selskapet gjør det så vanskelig som mulig å komme i kontakt når du trenger de og om du har vært uheldig og en skade har oppstått, så blir du nærmest trakassert til du sier noe som kan minke utbetalingsbeløpet. Styr unna, langt langt unna. De er billige av en grunn.
God tilgang til forsikringene på nett, dårlig kundeservice og lite fleksible på pris når man som trofast kunde over flere år vil reforhandle sine avtaler
For ikke dekket det, selv om jeg har bevis på at det er stormskade (ikke over hele bilen) bare kun noen plasser og har bilde av vindmåler samme dato.
Jeg har min Jeep Renegade forsikret med den beste forsikringen Storebrand kan tilby. I kontrakten står det at jeg har krav på leiebil Tilsvarende min bil. eller opp til 600kr. Dessverre får jeg ikke lånt en tilsvarende bil for 600kr. Om dere har behov for 4x4 så styr unna Storebrand.
Har ikke hatt bruk for forsikringen så det er litt vanskelig å uttale seg ang dette. Men de er bra på pris.
De sendte meg dobbel faktura etter 2-3 måneders forsikring, så sendte de meg purringer på denne flere ganger.
Dårlig kundebehandling!!! De lurer deg om å fikse bilen til den dårligst verksted og etter det de sende meg en faktura med egenandel 4000kr og 8000kr pga jeg kjørte bilen over 12000 km, selv om jeg har kjørt bare 2000 km (så lenge jeg kjøpte bilen, 2 måneder siden) ...
Dårlig kundeservice, laaang ventetid på både telefon og chat. ventet over 1 time bare i chatten. Skulle få tilbakemelding på hvor i køen jeg befant meg og hvor lang ventetid de estimerte, men fikk samme beskjed hvert tredje minutt uten køplass eller estimert ventetid. "Vi har noe ventetid, men du vil bli satt i kontakt med en rådgiver så snart som mulig. Din posisjon i køen og beregnet ventetid vil bli oppdatert om ca. tre minutter." Skademeldinger som er sendt inn finner en ikke igjen.
Hva er bra med Storebrand forsikring? De har lavere pris enn vår tidligere selskap. Flink og overbevisende selger som dessverre ikke kan sies om saksbehandlere etter at avtalen var underskrevet. Hva kan bli bedre? Saksbehandlere hos Storebrand må bli bedre ved henvendelser. Saksbehandlere må ikke mistenke kundens hensikter og motiver. Det er vanskelig å vite ALLE detaljer i forsikringsvilkår. Derfor må kunden jo kunne stole på at forsikringen opptrer upartisk og er "hjelperen" i en vanskelige situasjon. De må høre hva kundens behov er og enda viktigere, å opptre omsorgsfull som kundens «forsvarer» og ikke "aktorat". Egne erfaringer? Har vært Kaskoforsikret som totalkunde med 2 biler (den ene dyr superforsikring), 3 boliger(den ene dyr superforsikring), innbo, båt, ulykkesforsikring, hos Storebrand i kun 2 måneder! Vi angrer allerede og vurderer å kaste håndkle etter denne korte tiden. Vi opplevde Storebrands forsikringsstil som avvisende, uprofesjonell, mistenkeliggjørende og uinteressert i kundens behov, men de er mest opptatt av å finne paragrafen som gir avslag til kundens behov raskest mulig. Vår anbefaling er å holde seg unna Storebrand forsikringen og satse heller på en annen forsikringsselskap som virkelig er mer opptatt av kundens behov og ikke bare lavere priser.
Krevde erstatning for to kofferter som ble borte på tur, etter fire måneder klarte de å sende meg brev der de beskylder meg for forsikringssvindel, sier opp forsikringene mine og erklærer meg uønsket som kunde i all fremtid. Da jeg sendte klage og påpekte at anklagende mot meg var 100% feil ble det stille. Etter 5 uker har jeg verken fått noen ny henvendelse eller svar på epost. Advarsel til deg som måtte ønske å ta kontakt på telefon med dette selskapet: Bruk en app som tar opp samtalen! Heldigvis hadde jeg det, og kunne forsvare meg mot løgnene deres.
Var tidligere fornøyd, men de endret prisen på enkelte forsikringer med 25% siste år.