Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg synes storebrand forsikringsselskap er veldig dyrt.
Jeg var uheldig å skadet bilen min i ett autovern. Jeg meldte raskt ifra til Storebrand som over telefon opprettet sak. I løpet av 1 time var skademeldingen godkjent å takstering gjenstod. Ved takseringen fikk jeg selv velge hvilket verksted jeg ønskte å benytte meg av. Dessverre brukte verksted en del tid rundt taksering å innlevering osv. Samme dag som taksering var innlevert ble den justert å godkjent. *Takstpersonene som jobber for Storebrand burde bli flinkere på å holde en god tone å ikke være frekke å tro at alle kunder er ute etter dem. Da var alt fra Storebrand sin side fullført. Lett å få leiebil utlevert, greie personer som man kan snakke med som setter seg inn i hver enkelte sin sak. Utmerket selskap i en dårlig situasjon for meg.
Har vært det billigste alternativet for meg så langt.
God kundeservice, enkle å med å gjøre og jeg syns de er billige... Så det skal mye til for at jeg bytter selskap.
Ved klage på forsikringens pris ble dette tatt til etterrettning og justert Passe på å ha riktig premie til en hver tid Bra.
Ble påkjørt og fikk skylden enda du kunne se på bildene at motparten sin bil hadde trykt inn siden på bilen min.
Handler stort sett om pris, har liten erfaring med hvordan de forskjellige selskapene ved faktiske skadeoppgjør.
Prisen jeg betaler er høyere enn det selskapet tilbyr til nye kunder!
Jeg byttet til Storebrand i februar. Betalte og registrerte efaktura og avtalegiro. I april får jeg beskjed pr brev om at jeg ikke har betalt, og at forsikring opphører hvis jeg ikke betaler. Det gjør jeg så klart. Men jeg fikk ikke beskjed pr epost eller sms. Og jeg hadde heller ikke betalt i mars. Sjekket nettbank, der er alt i orden. Prøver å skrive Storebrand, men da må jeg fylle ut deres skjema, og må derfor ta skjermdump for å dokumentere eget brev. Hva om brevet ikke kom i posten? Hvorfor har de ikke purret i mars? Og prinsipielt: hvis jeg ikke har mulighet til å sende en epost til en epost adresse, har jeg ikke rettssikkerhet fordi jeg ikke kan dokumentere egen kommunikasjon. Dette gjelder mange selskaper. Skulle ikke være nødvendig å ta skjermdump for å dokumentere egen kommunikasjon.
Plutselig kommer det en regning hvor det står at avtalen er opphørt. Trodde ikke det var lov. Kunne feks ringt og fortalt at det var noe galt ikke bare sendt ut en melding om at det var opphørt. Tenk om det skulle begynne å brenne i heimen eller noe....????
Vi har tilsammen 4 forsikringer hos Storebrand og har hatt det i mange år. Vi har jo en god rabattordning ved at vi også er bankkunder hos Storebrand. Men én forsikring (bobilen) synes noe for høy.
Billig forsikring gjennom foreningen, likevel kommer jeg til å bytte ved første anledning. Makan til "kundebehandling" har jeg ikke opplevd noe sted. Endring til høyere kaskodekning er ikke mulig på nett. De forlanger bilder av bilen innsendt på mail. Når de bruker en uke på å behandle mailen, er bildene blitt for gamle til å godkjennes. Mail med nye bilder er ikke besvart etter 10 dager. Med andre ord, det er simpelthen ikke praktisk mulig å endre til høyere kaskodekning i Storebrand. For nye kunder forlanger de ikke bilder av bilen ved fullkasko. Det er altså eksisterende kunder de ikke har tillit til. Dermed er den eneste fremgangsmåten å bytte selskap, så bytte tilbake til Storebrand igjen og velge kaskodekning. Men tipper ingen vil bytte tilbake til Storebrand etter en slik opplevelse... Tips til Storebrand: Send en takstmann (for egen regning) Dersom dere ikke har tillit til kundene.
Jeg opplever at Storebrand er elendige på informasjon generelt og kundebehandling over telefon spesielt.
Jeg har ikke noe å foreslå her. Mine erfaringer er bare gode.
Har ikke hatt noe større erfaring med de enda, da jeg ikke har hatt behov for og bruke forsikringen.