Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk flom i kjelleren. Polygon som jobber for Storebrand, lovte 4 ganger at de skulle komme med demontering.. De hadde ikke kapasitet til å reparere skadene, så alt ble ordnet av meg. Nektet å hente siste sekk med avfall, så ble liggende i 6 måneder. Måtte kaste det selv. Styr unna Storebrand og Polygon.
Ble tilbudt et bud som dem mener ville spare meg 2500 kroner. Spurte om dem kunne sende meg oversikt over avtalen på Email, jeg liker å ta informerte vurderinger. Dem bare skrek på meg og sa: Da kan du bare gå glipp av å spare 2500 kroner og la på røret. Ettersom mitt nåværende forsikringsselskap var flink med å sende meg informasjon, oversikt osv og er veldig imøtekommende, ikke påtvingende men istedenfor høflig og gav meg tid, så føler jeg meg tryggere hos dem, selv om det skulle koste meg mer. Når selskaper er villig til å kaste potensielle kunder under bussen på den måten, så er det bedre å unngå å være en kunde.
Har hatt forsikring her i 2 år nå. Opprettet 2 nye forsikringer i januar, fikk god pris siden eg er medlem i huseierne. Men fikk ikke regning på forsikringene før nå 5 mnd etter de ble opprettet. med en regning på 4500kr ga de meg 14 dager og betale på!! Uten forvarsel! begrunnelsen var at de overførte forsikringene til huseier avtalen i mars derfor ble eg ikke fakturert før nå! Utrolig uprofesjonelt! Hvem har 4500kr å bare punge ut!? Det er jo ikke MIN feil at de ikke har hatt huseierne på avtalen før i mars sånn eg førte inn når eg opprettet forsikringene i januar! Blir endret forsikring til noen mer profesjonelle. Dette er ugreit. Trekker også ekstremt ned for frekk kundebehandler.
Det er helt greit helt til pris hoppet.Ellers er det greit har ikk benyttet forsikringen enda.
Plutselig etter 7år skadefrie år steg månedlig sum 50%, fra ca.2000,-kr.pr.mnd. til over 3000,-kr.pr.mnd. helt uten forvarsel. Da var det på tide å takke for seg helt uten forvarsel! Tryg kunne tilby en langt bedre og mye rimeligere forsikring uten å blunke. En kan jo spørre seg selv hvordan dette er mulig, men har kommet frem til at dette er slik både banker og forsikringselskap belønner trofaste kunder.
Desidert lavest pris gjennom avtalen med Akademikerne, og rask og god service mår uhellet først er ute.
Storebrand krever opptak av samtalen til kundesenteret dersom de skal se på pris eller gjøre endringer. Dersom dette ikke tillates avslutter de samtalen. Dette er det ikke hjemmel for. Fikk ca 20% økning i premie fra forrige år uten begrunnelse. Ingen skadehistorikk. Skadeoppgjør på bil uten skyld (bilen ble påkjørt når parkert) er heller ikke enkelt. Mitt råd er å bytte til annet selskap.
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Du skal absolutt kunne snakke med oss uten opptak, så her må det ha skjedd en feil. Ring oss gjerne på nytt. Når det gjelder pris har nok dessverre prisene steget ganske kraftig på reparasjoner etc slik at hele bransjen er utsatt for et formidabelt prispress. Vi beklager at du opplever oss vanskelige, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit.