Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ingen dårlig erfaring med selskapet som er solid . har egen online system som du kan rapportere saker .
Kundeservice var spydig og frekk, men beklaget seg senere. Sjekker ikke opp kildene sine eller gjør et enkelt research for å se at alt stemmer og er på plass. Setter alt på kunden selvom kunden kan være usikker og/eller nytt for h*n. Plutselig får man baksmell av dem for at de i senere tid har sjekket ut at ikke alt stemte. Det kan være fordi man har glemt seg eller rett og slett helt ny på dette med forsikring. Som et seriøst selskap burde de vite bedre om å se etter at alt stemmer som det skal. Sjekke ut før de gir tilbud og ikke komme i senere tid og trekke seg. Sier ikke jeg er perfekt, men jeg sier jeg feks er helt ny på dette også usikker. De ga meg et tilbud, jeg stolte på at alt var i orden (som jeg føler man skal), senere kom baksmellen, og nå er alt min feil.
Jeg har ved to anledninger vært uheldig med en tapt (GoPro kamera) på grunn av en uventet, ytre påvirkning i form av svære bølger fra passerende båt med det resultat at kameraet falt overbord. Mobiltelefonen er ble høyst sannsynlig stjålet, men jeg brukte ordet tapt siden jeg ikke direkte så at den ble stjålet, men det var ingen andre sannsynlige årsaker til at den ble borte. Dett benytter Storebrands saksbehandlere straks til å betvile årsakene og mener at jeg mistet tingene. Så gir de et såkalt skjønnsmessig oppgjør på kr 2500.-, som overhodet ikke dekker utgiftene til nytt innkjøp. Jeg kan på ingen måte anbefale Storebrand, som ser ut til å ha som policy at kundene ikke snakker sant.
Jeg ble oppringt av storebrand, de skulle selge meg forsikring og ga meg tilbud på 25% avslagg på mine forsikringer pga at jeg hadde pansjonsparing hos de. Jeg forklarte at jeg trudde det var feil og ble forsikret om at jeg hadde krav på det. Forklarte dermed at jeg var kunde men gjerne ville ha dette avslaget, han prøvde da å forklare at jeg mest sannsynlig hadde det. Det hadde jeg ikke og fikk det heller ikke. Sitter no med en forsikring som er rundt 25% dyrere enn hva jeg ville ha fått om jeg ikke var kunde fra før av. Snakket med ledere som forklarer meg at jeg må forstå at de gjorde en feil og at DE GIR NYERE KUNDER BEDRE AVTALER. Som bottn skvett (storebrand kunde) føler jeg meg presset til å gi til et annet forsikringsselskap.
Siden forsikring er en nødvendighet så må en jo forsikre sine eiendeler hvis noe skulle uønsket skulle skje. Prisene på forsikring hos Storebrand kunne gjerne ha vært lavere.
De var det billigste forsikringsselskapet på markedet da jeg valgte de. Har ikke hatt noen hendelser som gjør at jeg har hatt behov for deres assistanse.
Seriøs og pålitelig Ryddig ved takst og skade. Diskuterer ikkje pris på forsikringene , det drar ned veldig