Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
bra og sikker forsikring, men dyrt. har ikke hatt noen erfaringer mtp at jeg har ikke benyttet meg av noen forsikringer.
Flere av forsikringene har økt 10-25% etter første året.
Har for kort erfaring til å uttale meg, men i forbindelse med bytte av bil vurderer jeg å bytte bilforsikring
Ikke et selskap jeg har hat god erfaring med før , ble tvangs overført til dem fra Nemi , og før det tvangs overført til Nemi , detter tar aldrig slutt , jeg vil velge selskap selv , ikke drive å bli flytta frem og tilbake mellom selskaper hvert forbanna år for så å måtte betale nye og ekstra kostnader hvert bidige år når en må signere nye avtaler! , de sender SPAM mails i postkassen , de har ikke mulighet til å sende faktura på e-post slik som nemi gjorde , de skader samfundet og regnskogen med papir søl og spam i postkassen , helt utrolig i 2021.
Byttet våren 2020, byttet tok fra Storebrand sim side hele 90 dager med bare rot som gjorde at hus bil mc innbo tilslutt sto uten forsikring. Jeg hadde endel innestående hos min gammle forsikringsselskapet noe som reddet meg fra å stå forsikringsløs men som også gjorde at jeg Ikke heller fikk beskjed. Da Storebrand skulle gi kompensasjon for feilen slo de av 2000kr og kortet ned forsikringen fra 12 til 11 måneder så kompensasjonen ble 0.. Så og stole på storebrand da skal du følge godt med.
Ble overflyttet fra Nemi til Storebrand. Vanskelig å få svar på spørsmål ang. vilkår. Jeg klarer ikke lese mellom linjene på avtale vilkårene, noe kundebehandlere heller ikke klarer. Nå har jeg vært i kontakt på chat, tlf og mail uten å få et skikkelig svar. Dårlig oppfølging og dårlig kundebehandling. Takk for meg Storebrand!!!
Bestilte endring av dekningen i februar. Hadde en skade i mars. Fikk beskjed om at dekningen jeg hadde bestilt i februar enda ikke var trådd i kraft og fikk således ikke dekningen jeg hadde bestilt