Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man får raske tilbakemeldinger, men er ikke interessert i å gi deg det oppgjøret du trenger.
Sønnen skada seg på fotballbanen, måtte opereres og 6 mnd med opptrening. Etter samtale med Tryg sin skadetlf fikk vi beskjed om at vi kunne bruke privat fysioterapeut til opptrening pga lang ventetid hos kommunal fysio. Minst to mnd senere får vi en mail om at de nekter å betale noen behandlingsutgifter pga "med ulykkesskade menes en fysisk skade på kroppen forårsaket av et plutselig ytre fysisk hendelse." Aka hvis sønnen hadde blitt nedsparka så hadde det vært noe annet!!! De leter etter smutthull så de slipper å betale. Sønnen vår revnet menisken under en fotballkamp men ifølge Tryg så er ikke det en bra nok ulykke. Vi har nå utgifter på mange tusen pga Tryg sin skadetlf sa det var greit å bruke privat fysioterapeut uten å nevne at det var kun hvis de etterhvert godkjente kravet! På skadetlf hørtes det ut som en grei sak, det var bare å fylle ut skjema så ordnet det seg. Men det var FEIL ja. Tryg betyr IKKE trygghet!!!!
Dårlig kundebehandling, da jeg var ny som forsikringstaker hos Tryg.
Prisen for forsikringene er noe dyre, men jeg setter stor pris på deres parkeringsskade i superforsikringen som ikke gir bonustap. Ble overrasket når jeg også kun hadde 2000 kr i egenandel på dette. Har en hyggelig kundebehandler som jeg kontakter om det er noe.
En kan ikke stole på teksten som beskriver hva som dekkes og ikke dekkes i teksten. Er du ærlig risikerer du å bli dolket og får ingen erstanting. Det er kun de som ''fikser'' på teksten som er sikret dekning.
Har sagt opp alle forhold med trygg forsikring. Er U-Trygg på at det vil bli noen utbetalinger ved skade. Erfarer at Tryg senker prisene for å være konkurransedyktig, så bruker de advokatbistand mot kundene for å stoppe utbetalinger. På denne måten skal de levere billigst. Da kan jeg like godt være uten forsikring!
Veldig rotete når jeg har fått tilbakemelding. Ulike tilbakemeldinger og priser hver gang jeg kontakter de.
Hyggelig og rask kundebehandling, men de skulle hatt kontinuerlig døgnvakt.
Har fått 5 purringer uten å få en vanlig regning først. Lengste jeg ventet på svar var 1 time og 9 minutter, bare for å få til svar at det skulle de rette på. Men til liten nytte. Kaller det for jæ***ig useriøst.
Har ikke noe bra å si om Trygg forsikring. Opprettet forsikring på ei campingvogn i fjor på juli. Pr dags dato har dem ikke klart å rettet opp at jeg har rett vogn å rett registreringsnummer å forholde meg til. Har hatt gjentatte telefonsamtaler der de lovte at nå var det i orden. Fremdeles rot. Samme når det gjelder avtaler på betaling. Vurdere å flytte forsikringene hvis ting ikke kommer i orden. Møkka lei av å bruke tid å energi på dette. Frekk er enkelte også når jeg prøver å nøste opp i dette.
God og rask service. Brukbare priser på bilforsikring.
Bra er at man slipper egenandel hvis bilen blir bulket på parkering.
Vi har bare godt å si om kundebehandlingen vi har fått. Forsikringsavtalen og årsoppgjørene er oversiktlig og ryddig.
Kundeservice er under lavmål. Skylder på nytt system, men det er ikke kundens feil at det er gått galt. Dårlig krav til systemet, antageligvis ikke testet før satt i gang. Kundeservice er ikke opplært i hverken kundebehandling eller system. Det er mye mer negativt man kan si, men da vi jeg bruke flere timer.
Jeg vil skryte litt av folkene som sitter i 1 linje tjenesten og tar telefonen :) Dere er noen flotte mennesker :)
Synes at prisen ligger en del høyere enn andre, men har vært fornøyd med service.