Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes Tryg forsikring er altfor dyre på elbil-forsikringen min.
God forsikringsselskap og vi har en god erfaring med firma. Desverre, tjenester ble veldig dyre.
Som følge av personskade har jeg brukt personskadeforsikringen jeg har. Tryg bruker flere mnd på å behandle skade, de bruker uker på å svare på henvendelser og finner stadig på nye krav for å være vanskelig til å dekke behandling av skade. Jeg har kavet med de i flere år- da min skade er såpass alvorlig at jeg fremdeles trenger behandling. Kommer aldri til å anbefale tryg til noen!
Det er fader meg dårlig service ifra dem! Først så presser dere på folk forsikringer uten samtykke! Jeg bad klart og tydelig om at hun skulle sende meg en mail på det først, slik at jeg kunne se over før jeg evt samtykket. Men så viser det seg at den var allerede tredd i kraft, og når man må benytte seg av agreretten så må man pokker med ordne opp selv der og ved å si opp noe hos Nordealiv😠 Dere burde virkelig skjerpe dere, og være mye mer tydelig før dere tvinger på en forsikring på folk! Ikke har jeg samtykket til noe heller!!
I dyreste laget. Prisen kan bli bedre. Så langt har jeg hatt bare gode erfaringer med dem.
En skade - resulterte i ingen erstatning. Fikk ca 10 feilaktige fakturaer i forbindelse med bytte til Tryg. Skulle få en lokal fast kontaktperson, men hun svarer aldri på tlf. eller henvendelser. Nettsidene er oversiktelige.
Kundeservice - venter altfor lenge når vi ringer. De følger ikke opp spørsmål og bemerkninger vi har bedt om blir korrigert.