Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt andre kontakter enn salgsprossessen.
Jeg har alltid hatt et ryddig forhold til Tryg forsikring. Denne henvendelsen er bare for å sjekke om de opprettholder konkurransedyktige priser.
Grei hjelp ved behov. Grei diskusjon og greit oppgjør. Eventuelt skifte vil bare skje ved en betydelig prisreduksjon.
Har hatt en husskade med veldig greit oppgjør og behandling.
Stor prisøkning ved fornyelse etter en stor reduksjon forrige år.
I tillegg til uforståelig økning av premien, tar det lang tid å få svar på mail, har ikke registrert/svarer ikke på flere av mine spørsmål på "Mine sider". Premieøkningen blir forklart med "ei samla vurdering" i sept. 2016, som jeg ikke får innsikt i. Lite intr. i å gi noe nytt tilbud. Mangelfull skadestatistikk. Har vært totalkunde i minst 10 år.
Rask reaksjon på henvendelser. Har fått gode tilbakemeldinger.