Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De tuller mye med betalinger og purringer som allerede er innbetalt. Fikk oppgitt feil pris av forsikringsagent som var på besøk med meg, som førte til at jeg sa opp forsikringen. Ingen svarte på henvendelsen til tross for flere purringer. Fakturaene kom, purringene kom, men ingen tok tak i saken. Etter å ha maset mye på chat fikk jeg sagt opp avtalen. Tre måneder etterpå får jeg fortsatt purringer og regninger jeg ikke skal ha.
Generelt misfornøyd. Har vært en del ubehageligheter med dem.
Opplevde service og kundebehandling hos skadeavdeling hos Tryg som totalt uakseptabelt. Til tross for flere oppfordringer på epost fra min side fikk jeg ingen tilbakemelding fra skadeavdelingen. Saken gjaldt skade/behandling på vår hund forsikret gjennom Tryg. Det tok nesten 1 mnd før jeg fikk svar, uten noen som helst form for beklagelse. Svar kom etter sterkt press via chat. Har også opplevd laaaang ventetid på å nå frem på telefon, tilbakering har heller ikke fungert. Elendig kundeservice/behandling fra skadeavdelingens side er den direkte årsaken til at vi nå kommer til å bytte selskap.
Som medlem i Utdanningsforbundet har jeg hatt mine forsikringer i Tryg i over 20 år. Jeg har alltid trodd at jeg som medlem i Utdanningsforbundet hadde en ekstra trygghet. Det viste seg å være veldig feil. Da uhellet var ute og jeg fikk en vannskade til 150.000 på badet, fikk jeg utbetalt kr 5.000 til "følgeskadene". De prøvde seg først med at det manglet klemring ved sluk og at lekkasjen kom av vannsprut fra dusjen. Ved hjelp av egen fagmann, motbeviste jeg dette. Han bevitnet at badet er fagmessig utført på alle måter. Jeg ble likevel avvist. Da ble forklaringen at jeg ikke hadde dusjkabinett og derfor hadde det oppstått en lekkasje ved toalettet. Hvem skulle trodd at slikt ikke dekkes? Har du ikke dusjkabinett, bør vurdere å bytte forsikringsselskap. Hvis ikke, kan det bli veldig dyrt!
Ikke fornøyd med hva jeg må betale i premie nå, etter at jeg hadde en skade siste året.
Fakturaene var utsendt på papir istedenfor via e faktura som tidligere. Siden eg var opptatt utenlands så blei det som det blei. Har spurt hvorfor? De hadde til og med e faktura nr på papir regningene. Ingen svar å få Og det etter å ha blitt skadefri kunde hos Tryg / Enter i nesten 30 år.
Svarer ikke på mailer. Ikke behjelpelige når det gjelder skadeoppgjør. Dårlig kundebehandling... Kommer aldri til å anbefale Tryg til noen