Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, rot i fakturaer, ofte 4 dager forfall, kundeservice roter noe fælt og fraskriver seg all ansvar for eget rot. Alt i alt, tidenes største dritt-operatør.
Hei, Henriette! Beklager så mye for at det har vært rot med din fakturering, slik skal det ikke være! Betalingsfristen på en faktura er minimum 10 dager. Forfall på faktura er 10 til 12 dager etter utsendelse. På dag 15 sender vi en SMS-påminnelse til de som ikke har betalt. Dette er bare en påminnelse og det legges ikke på purregebyr enda. Inkassovarsel/purring sendes 24 dager etter fakturering med et purregebyr på 35 kr. Det er 14 dagers betalingsfrist på inkassovarselet. Vi vil gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan rette opp i feilen vi har gjort. Våre åpningstider er mandag-fredag fra kl.09.00-17.00. Du kan enten ringe tlf 91502445 eller sende e-post til [email protected] :) Hilsen oss i Chilimobil
Skjønner ikke hva andre her klager over. Etter å ha hatt både chess, telenor, netcom og telia i flere år så er det godt det endelig er noen som har "fri data" for oss som ikke får bredbånd eller wifi. Veldig fornøyd generelt også, databruken er som den skal og er du smart så setter du opp så du får varsel når så og så mye data er brukt opp. Eneste er at dekningen kunne ha vært bedre... Får jo ikke mer en maks 10mbps.....
Jeg skaffet kontantkort fra chili fordi det skulle koste 39 øre per minutt at ringe til Danmark. Jeg fant ut at det kostet 1 kr.. Ringte kundeservice og spurte og han lovet å ta det videre. Én uke senere purret jeg og nå 2 uker senere har jeg fortsatt ikke fått svar..
Hastigheten på 4g er som oftest under 40mbit/s. Telia sitt nettverk er desidert dårligere enn telenor.
Jeg har i det siste sett flere mobilselskaper som setter ned prisene på de som ikke trenger så mye data. Chili setter jo opp prisen fra 1ste mars fra 129 til 149 og øker samtidig data til 2 giga. Jeg har vært kunde i Chili par-tre år og opplever at Telianettet ikke holder mål hos meg. I dag ringte jeg Chili og sa at jeg ville være hos dem hvis de ga meg de 2 giga til den prisen jeg betaler nå, men det ville de ikke. Så nå skifter jeg selskap og nettleverandør.
Har vært kunde hos Chillimobil nå i over 1 år. Hadde Talkmore tidligere. Chilli er mye rimeligere på data og like god dekning med Telia! Mye mer fornøyd med Chilli enn Talkmore!
Chili har nok data for tv streaming , farta kunne til tider vært noe bedre Men er godt fornøyd
Jeg er egentlig fornøyd me Chilimobil, men etter siste regning så ser jeg de ikke er så billige likevel. De tar betalt for SMS og ringing til Norden, som er inkludert hos de fleste seriøse teleselskap som OneCall, Telia og Talkmore. Selv ved svært få telefonsamtaler og SMS har prisen passert de andre. Så det blir ikke Chilimobil for min del før de inkluderer Norden.
Jeg har 30gb og fri tale/SMS. Man skulle tro at fri tale betydde ubegrenset telefonsamtale bruk. Fikk vite at det ikke var sant etter å ha blitt fakturert 1050kr ekstra.
Abonomentet fri data funker helt ok, men å bestille ekstra hastighet når man har brukt opp daglig datakvote funker sjeldent. De to siste mnd har det ikke funket i det hele tatt.. så har betalt en god del kroner for tjenester jeg aldri har mottatt. Ganske frustrerende når man hver mnd må kontakte kundeservice for å rette opp i faktura.
Abonementet har bra datapakke som skjeldent brukes opp, deriomot gender Det meget ofte, ukentlig at datanettet er meget tregt eller tar seg rett og slett en pause, kunne deffinitivt blitt forbedret stabilitet. Minutter etc er ubegrenset og bra. Dekningen er bra.
Alt har fungert bra for min del fra kunde service til fata og dekning
Jeg synes Chilimobil appen er enkel og oversiktlig.Billig ikke minst! man ser hvor mye data som er brukt og du kan skifte abonnement når du vil. tar 5 min så er den endret. Ettersom jeg jobbet turnus i utlandet. Endrer jeg abonnementet ut ifra om jeg bruker mobilnett eller wifi mest. Jeg har alltid best dekning på havet. Feks.vest av Skottland/shetland, og Island
Har prøvd mang en gang å få svar på mail, men srlv etter at de svarer at de kommer tilbake til meg med svar, så uteblir disse svarene. Styr unna Chillimobil
Misleading information (hidden costs) about abonnament and bad customer service.
Jeg blir oppringt av ukjente som sier at de blir oppringt av mitt nummer, de spør hvorfor jeg plager de med telefonsalg. Det er helt ukjent for meg. Mitt abonnement hos chilimobil er hacket.