Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fjordkraft Mobil
3.5
483 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#8 av 13 mobiloperatører
49%
Middels
49% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
159
68
52
61
143
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ugunstig

Omtale av  Tom L

Her I NordNorge har ikke fjordkraft mobil ikke noen relevans.Det er ikke dekning selv i åpent område!

Svar fra Fjordkraft Mobil
06.12.2023 14:30

Hei, Tom! Takk for tilbakemelding. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, til så mange som mulig, men vi anerkjenner at det er noen områder som faller utenfor. Vi håper dette endres med tiden. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft Mobil

Ønske er å få et billigere tlf og Internett tibd

Omtale av  Kristin V

Jeg er veldig fornøyd med fjordkraft men itt brødre før gode priser

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.01.2024 15:22

Hei Kristin! Takk for tilbakemeldingen, kjekt å se at du er fornøyd. Om du ønsker et godt tilbud på mobiltelefon selges det brukte mobiltelefoner til en gunstig pris på Fjordkraft Markedsplass. Per i dag tilbyr vi ikke bredbånd/internett, forhåpentligvis finner du noen gode tilbud ellers på markedet :) Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil

Dårlig dekning.

Omtale av  Ola

Dekningen ble betydelig dårligere etter at fjordkraft gikk over til Telia!

Svar fra Fjordkraft Mobil
06.12.2023 14:21

Hei, Ola! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at dekningen ble dårligere for deg etter at vi byttet til Telia. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så mange som mulig bedre dekning og kvalitet. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Alt bare fungerer!

Omtale av  John L

Ser det er mye negativ omtale her, så vil legge til litt positivitet. Fjordkraft Mobil har en kjempehyggelig kundeservice med like kompetente personer som i konkurrerende selskaper. Gode priser på mobilabonnemang og Telia dekning som dekker det meste av landet. Her kan du også få datasim uten etablering og til kun 29 kr pr.mnd, noe ingen andre kan skilte med. Har hatt fjordkraft mobil i litt over 1 mnd, og de er helt utmerket. Ingen vonde ord om dette selskapet, ting bare fungerer.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.11.2023 09:12

Hei, John! Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt selskap og våre tjenester. Det er alltid en glede å kunne levere kvalitet og service til våre kunder. Vi verdsetter din tilbakemelding, og det motiverer oss til å fortsette å strebe etter det beste. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ikke nøl med å gi beskjed. Vi ser frem til å fortsette samarbeidet og ønsker deg en fantastisk dag! Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft

Telia dekning

Omtale av  Thor

Telia har ikke dekning der jeg ferdes så ingen dekning ingen telefon

Svar fra Fjordkraft Mobil
23.10.2023 10:18

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på din sak. Det vil nok være slik at noen steder er Telia bedre enn Telenor eller omvendt. Nå har Telia jobbet mye med å bedre sin dekning og har gjort en såpass god jobb at både forsvaret og politiet benytter seg av Telia. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Etter bytte til Telia sier jeg opp!

Omtale av  Arne J. G

Dårligere dekning m Telia enn Telenor, men umulig å finne ut hvordan jeg sier

Svar fra Fjordkraft Mobil
23.10.2023 10:09

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia jobber stadig med å utarbeide sitt nettverk, det vil nok være områder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Ha en god dag :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Bytte av leverandør

Omtale av  Arild A

Etter at Fjordkraft bytte fra Telenor til Telia har vi opplevd mye dårligere dekning enn før på de områder vi beveger oss mest.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2023 09:41

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at dere opplevere dårligere dekning med Telia. Telia jobber konstant med å bygge utdekningen sin i Norge. Når får ikke vi sett hvor dere befinner dere i Norge, men vil anbefale å sjekke dekningskartet https://www.telia.no/nett/dekning/ . Det er først og fremst steder hvor det et mange folk som bor/beveger seg som står i fokus hos Telia. Det skal likevel være god nok dekning til at Forsvaret, Politiet og Posten benytter seg av Telia dekning. Så vil det være som det har vært tidligere steder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dårlig kundeservice

Omtale av  Marit

Kundeservice er elendig, bare og styre unna. Lover og ordne opp, men det blir bar verre.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2023 09:31

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi blir likevel veldig glad for at du gir beskjed slik at vi kan jobbe med å bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men om saken din ikke er løst, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss igjen. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Elendig kundeservice

Omtale av  Liz

Har meldt inn en sak. Det har vært 5 kundebehandlere på saken der ingen har lest hva jeg har rapportert inn og jeg fikk ikke hjelp.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.10.2023 09:28

Hei! Takk for din tilbakemelding. Ikke bra å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss og veldig bra at du gir tilbakemelding på dette. Uten tilbakemeldinger kan vi ikke bli bedre. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, men håper saken din har ordnet seg. Hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi får eskalert den :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Skjult medlemsavgift

Omtale av  Ronny

Egentlig OK pris. Men de opererer med en for meg "skjult medlemsavgift" på mellom 40 og 75 kr som ikke ble opplyst da jeg bestilte abonnementet gjennom Fjordkraft strømfordel.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.09.2023 14:33

Hei! Takk for din henvendelse. Er usikker på hva du mener med skjult medlemsavgift, er det månedsbeløpet på strømavtalen din? Det skal ikke være noe skjult hos oss for kunder. Jeg anbefaler deg at du tar kontakt med oss, siden vi ikke kan se enkelt saker, så kan vi finne ut hva som menes her og en løsning :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning

Omtale av  Samuel

Leverer utrolig dårlig dekning i og rundt Oslo. Opplever ofte at det ikke engang er dekning i enkelte tilfeller. Sterk anbefaling å styre unna. Her er det mye forbedringspotensiale hos Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft Mobil
02.10.2023 11:27

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia jobber med utbygging av dekningsnettet sitt, de har hatt høyt fokus på stedet hvor det bor mange mennesker. Nå kan ikke vi se saken din om det er feilsøkt her og hvordan det ser ut i forhold til dekningskartet. Det skal være svært god dekning i Oslo området. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan feilsøke med deg :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Mistet internett fullstendig da de byttet til Telia

Omtale av  Bengt

Internett fungerte greit så lenge de hadde Telenor som leverandør. Så fikk jeg nytt kort fra Fjordkraft basert på Telia. Da kom jeg ikke på nett i det hele tatt, ingen steder, ikke midt i Oslo en gang, Etter avtale fikk jeg lov å sette inn det gamle Telenor-kortet som ble re-aktivisert. Det fungerte bra. Men så kom nytt Telia-basert kort i sept. -23, og nå var det ikke lenger mulig å holde på Telenor-kortet. Dette nye kortet har samme problem, kommer ikke på nett i det hele tatt. Kundeservice er hjelpsom, men det virker som om det er selve funksjonaliteten som mangler. Jeg har også tatt kontakt med Telia direkte, de er også hjelpsomme, men heller ikke de finner ut av det. Det virker som om kortet ikke vil kommunisere med telefonen i det hele tatt. NB! Kinesisk telefon, men med Telenor-kortet virket alt helt fint.

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.09.2023 12:52

Hei! Takk for din henvendelse. Dette var ikke kjekt å lese at du har disse utfordringene med oss. Vi kan dessverre ikke se saken din direkte her, men vil gjerne fortsette å hjelpe deg. Kan du ikke ta kontakt igjen med oss? :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Skuffer igjen og igjen...

Omtale av  Thermal

Veldig dårlig erfaringer med kundeservice etter å blitt hacket, og bedt om hjelp. Svarer arrogant at det er min egen skyld, siden jeg ikke betaler ekstra for alle sikkerhetsløsningene (!) ++ på alle regninger, alltid dyrere enn avtalen... De svarer i nesten alle tilbakemeldingene jeg leser her, at i noen områder er Telia bedre enn Telenor, men det er jo direkte løgn. De er jo alltid dårligere på alle steder..! Dessuten har Telenor bedre nettsikkerhet og god kundeservice 7 dager i uka..!

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.09.2023 10:41

Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du har denne opplevelsen av kundeservicen vår. Nå har Telia i det siste bygget ut nettverket sitt meget mye, så mye at til og med forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Det er så klart ikke noe tvang å ha Telia dekning, så om du opplever at Telenor dakning er bedre i området ditt er det en helt ærlig sak. Ønsker deg en god dag videre :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Elendig dekning etter bytte til Telia sitt nett.

Omtale av  Johannes V

Dere kan ikke forvente å beholde kundene når dere fullstendig ødelegger kvaliteten på produktet jeg abonnerer på. Telia (tidligere Tele2) er -og har alltid vært ubrukelig. Det kan sammenlignes med at man har -og betaler for en Mercedes leiebil, og så blir denne plutselig byttet ut med en Lada med samme månedsleie.

Svar fra Fjordkraft Mobil
07.09.2023 09:34

Hei! Takk for din tilbakemelding. Tris å lese at du opplever dårligere dekning med Telia. Nå har Telia bygget godt ut når det kommer til dekning de siste årene og kan ikke sammenlignes med hvordan det var før. Telia sitt nett er bygget såpass bra ut at både forsvaret og politet benytter seg av Telia dekning. Det vil nok være områder hvor Telia er bedre enn Telenor og omvendt som det alltid har vært tidligere. Nå kan ikke vi se hvor du bor via denne saken, men dekningskartet til Telia er svært bra så vil anbefale å søke opp adressen din der også https://www.telia.no/nett/dekning/. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dårlig dekning

Omtale av  Trond

Det var ikke så ford ferdelig før, men etter att dem bytte slik nett ting så har det blitt ganske så håpløst.

Svar fra Fjordkraft Mobil
07.09.2023 09:28

Hei! Takk for din tilbakemelding. Trist å lese at du opplever dårligere dekning med Telia enn Telenor, nå kan ikke vi se hvor du bor via denne saken her, men Telia sitt dekningskart skal gi en god oversikt over dekning https://www.telia.no/nett/dekning/ . Det vil nok enda være slik at i enkelte områder er Telia bedre enn Telenor og motsatt. Håper at dekningen i ditt område vil bli bedre når utbygningen av dekningen er ferdig, dersom du bor i et område med dårlig dekning. Ønsker deg en god dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Finner ikke dekning

Omtale av  Tormod T

Dårlig og ofte ingen dekning. I Spania, skjelden dekning. Koblet seg til et nett og det gikk ikke an å skifte.

Svar fra Fjordkraft Mobil
06.09.2023 11:03

Hei! Takk for din tilbakemelding. I utlandet kan det hjelpe å velge operatør manuelt inne på telefonen. Telefonen vil automatisk prøve å koble seg til nettverk selv, men det er ikke alltid det som er best. Hvilket nettverk en kobles til kommer ann på hvilken operatør i utlandet Telia har avtale med. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil

Har tilegnet profilen
Fjordkraft Mobil deltar på Bytt.no

Fjordkraft Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft Mobil besvarer omtaler

Fjordkraft Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fjordkraft Mobil ønsker tilbakemeldinger

Fjordkraft Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR