Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd og har vaert det siden jeg fikk min første abone for en stund sidenment
Hei, Lawrence! Tusen takk for hyggelig omtale. Godt å høre at du er fornøyd og skulle det være noe vi kan hjelpe til med i fremtiden er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Morten Fjordkraft Kundeservice
Har hatt mobilabo fra dere 3 månder og de virker bra,ikke noe problen hitil.
Hei Olav S, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Bare til å ta kontakt med kundesenteret vårt hvis det skulle være noe vi kan hjelpe deg med :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Har ikke hatt noen problemer så langt. Mobilnettet fungerer tilfredsstillende.
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at din opplevelse med vårt mobilabonnement har vært bra og at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ble lovet 199kr men regningen ble 249 kr det ble jeg iretert over.
Hei Per G. L, Takk for at du tar kontakt med oss angående dette. Ta kontakt med oss, slik at vi kan undersøke dette nærmere for deg og finne ut hvorfor det ble en forskjell på 199 kr og 249 kr på regningen din. Vi er tilgjengelig på telefon 55 52 67 00, fra man-fre klokken 09.00 til 16.00. (utenom røde dager) Hilsen Jakob i Fjordkraft
Veldig dårlig start på flytting av abb til dere. Dagskortene var ikke satt opp klar til bruk og hjelpen jeg vill gått til skår 0.
Hei Peder! Takk for din tilbakemelding. Det var veldig kjedelig å høre, det ønsker vi gjerne å rette opp i! Vi hadde derfor satt pris på om du kontaktet oss på kundeservice: 55 52 67 00 da vi ikke kan se ditt kundeforhold med oss. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Alt fungerer som det skal. Oversiktlig hjemmeside.
Hei Willy, Takk for din tilbakemelding! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd :) Bare ta kontakt med oss hvis det skulle være noe du lurer på. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Hastighet på mobilt bredbånd på landsteds-adresse (anonymisert adresse) er for dårlig. Var bedre ett år siden, da og med Telia som nett-leverandør.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at dekningen ikke er optimal. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på det med deg. Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft
Veldig bra bedre enn jeg trodde . Jeg har bare gode erfaringer med dette
Hei Harald, Takk for din henvendelse! Så kjekt å høre at du er fornøyd <3 Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med er det bare til å ta kontakt med kundesenteret vårt! Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Hyggelig og overbevisende selger. God hjelp og service når jeg skulle be om justering av prisen.
Hei Anne Takk for din tilbakemelding! Det er flott å høre at du følte deg godt ivaretatt og fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med oss. Vi setter stor pris på din forståelse og tillit. Kunde tilfredshet er vår høyeste prioritet, og vi er glade for å ha kunnet oppfylle dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft
Helt greit ! Ingen ting å klage på ! En ting jeg lurer litt på om det kunne blitt muligheter å fått lagret bildene i Sky !
Hei Liv! Takk for din tilbakemelding. Vi er utrolig glad for å høre at du er fornøyd med oss! :-) Når det gjelder dine spørsmål, gjerne ta kontakt med oss på kundeservice på telefonnummer: 55 52 67 00, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Ønsker deg en god dag. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Er fornøyd med Fjordkraft Mobil for alt virker optimalt
Hei John M, Takk for din tilbakemelding! Vi er veldig opptatt av at det skal være brukervennlig og enkelt for kundene våre, så veldig gøy å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft
Vi er bare så fornøyd. Fikk sms om mere data uten å ha bedt om det 😊😊
Hei Eva J. Ø, Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Fryktelig dårlig dekning da vi var på hytten på Voss i påsken. Da var vi klar til å bytte tilbake til Telenor. Men vi er her fortsatt 😊
Hei Trine! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold hos oss men hvis du ønsker at vi skal se på dekningen kan du ringe oss på tlf 23006100. Vennlig hilsen Ann Helen Fjordkraft
Fornøyd, billig, bra abonnement,alt er bra, sålangt
Hei Tove! Takk for tilbakemeldingen. Vi er veldig glad for at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning, dårlig mobil nett. Skurrer mye når jeg snakker i telefonen.
Hei, L! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd. Jeg vet dessverre ingenting om hvor i landet du bor, så jeg får ikke hjulpet deg med feilsøkning eller dekningskart. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice for å se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Bare god erfaring hittil med abonnementet fra Fjordkraft Mobil
Hei Knut Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer brukeropplevelsen veldig høyt, så vi er veldig glade for at du er fornøyd. Vennlig hilsen Omer, Fjordkraft