Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket forbindelse til en overkommelig pris.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Anna B :)
Veldig førnøyd med mobil abonnement od hyggelig kunde service
Hei Khaled, Takk for din henvendelse Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, vi setter veldig pris på positiv tilbakemelding Mvh Kamilla, Fjordkraft
Det var lett å bytte til fjordkraft abonnement. Ingen problem med dekningen heller
Hei Natalia! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre du er fornøyd! Det setter vi pris på :-) Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft
Ingen merkbar forskjell fra Telenor, bortsett fra at beskyttelsen ikke er like god. Prisen er lavere.
Hei Gunnar, Takk for din henvendelse. Jeg er litt usikker på hva du tenker med beskyttelse, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon nummer 55526700 så vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Kamilla, Fjordkraft
Dyrere en andre abonnementer utenfor auropa , trist .
Hei Anne K. Takk for din tilbakemelding. Vi har gratis bruk i EU og EØS, men det er egne priser for bruk utenom dette. Du er hjertelig velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon nummer 23006100 dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Kamilla, Fjordkraft
Samme som før ikke noe endringer Fungerer greit for meg
Hei Karin! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at det fungerer bra for deg. Skulle det være noe i fremtiden må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Veldig fornøyd med tilbudet, resultatet, appen og dekningen.
Hei Sandra, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høyra at du er fornøgd! Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft Mobil
Er til veldig tregt nett enkelte steder , hvor jeg ikke har hatt problemer før🫤
Hei Ingar S! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager ulempen med det tregere nettet på noen steder der du vanligvis ikke har hatt problemer tidligere. Vi hos Fjordkraft mobil bruker Telias nett, og det kan hende at du er i et område der det oppstår forstyrrelser eller andre problemer for dette nettet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på tjenestene våre, og vi setter pris på tilbakemeldingen din som bidrar til å identifisere områder der vi kan gjøre forbedringer. Hvis du trenger ytterligere hjelp eller har flere spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt med oss når som helst. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft
Fjordkraft mobil er billig og fakturaen er lett å forstå, kan anbefales
Hei, Sture! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd. Vi er opptatt av å gi alle våre kunder et godt tilbud og setter brukeropplevelse høyt. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft
Nästan inget att anmärka på. Dekkning og internet på gränsen runt Strömstad var lite undermålig men i utganspunkte ikke värre en vad en kan förvänta sig fra noen operatör. Ubegrensed hastighet er veldig veldig rask når den virker, ellers normalt ca 20Mbit men så bor jeg også i glesbygd.
Hei Nikke! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Dersom du har flere spørsmål i fremtiden ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Goe dekkning og greie pris så langt og lett å kåma i kontakt mæ opratørane.
Hei Ernst E. Ø, Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive dette! Vi håper du fortsetter å være fornøyd med oss :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Første faktura var feil!!! Ikke bra! Måtte ringe dere. Dere har rettet det nå.
Hei, Egil Beklager at det ble feil på første faktura. Godt å høre at det ordnet seg i kontakt med kundeservice. Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Har bare hatt det en måned,må ha litt mer tid for å finne ut mer
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi håper at opplevelsen din så langt er positiv, og ta gjerne kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi er her for å hjelpe :) Vennlig hilsen, Karine Fjordkraft
Dårlig dekning. De burde sagt fra at de skulle bort fra Telenornettet. Tror vi ble kunder 2 mnd før der ble endret.
Hei, Hilde! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med dekningen hos oss. Hos oss får du full Telia-dekning. Vi varslet alle våre kunder ved migreringen fra Telenor til Telia sitt nett. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Veldig dyrt abonement, meget dyrt å ringe til Sverige… føler meg lurt…..!!!
Hei, Erik Det er synd å høre at du føler deg lurt. I våre abonnement er det inkludert fri bruk i alle land som er medlem av EU/EØS. Dette gjelder når du reiser til andre EU/EØS land. Når du ringer fra Norge til utlandet og andre EU/EØS land, så gjelder egne priser. Det samme gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i Norge. Oversikt over disse prisene finner du her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Vennlig hilsen Per Harald Fjordkraft Mobil
God dekning og lett å finne ut av ting på nettsiden
Hei Mona, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Skulle det være noe er det bare til å gi oss en lyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil