Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har ikke wifi hjemme. Da ble det dyrt. Med mye data, eller én GB om dagen, ser alt mye lysere ut. Forøvrig ingenting å utsette på Happybytes.
Takk for hyggelig tilbakemelding 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Enkelt å endre abonnement, super pris, god kundeservice. Fornøyd og happy😃
Takk for fin tilbakemelding 🤗 Thomas // Happybytes
Kan ikkje brukast i viltkamera. Burde vore kommunisert på heimesiden deira.
Hei Det fremkommer veldig tydelig av våre vilkår. Thomas // Happybytes
- Bra pris på 1GB dagen - Kundeservice svarer raskt på epost - Skulle ønske det er mulig å bytte til et annet abo. eller si opp uten å måtte kontakte kundeservice
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding. Bytte av abo kommer på "Min Side" om ikke lenge så da blir det enda smidigere 👍🏻 Thomas // Happybytes
Jeg byttet over til Happybytes for noen dager siden og har opplevd at dekningen er veldig dårlig uansett hvor jeg befinner meg. Det tar lang tid å laste inn noe og føler at det fungerer veldig treigt. Bra at det er billig men synes likevel ikke at det funker så bra.
Hei, Vi har identisk dekning med Telenor så har du pleid å ha dårlig dekning der er det samme hos oss. Kan ellers være mange variabler som spiller inn som f.eks telefon og modell.
Plusser: + Veldig god pris på Flex og 1gb til dagen! + Telenor dekning. + Kun etableringsgebyr på data tvilling sim kort på flex abonnement. + God og rask support på chat. Minuser: - Begrensning på 2 stk. data tvilling sim kort på flex abonnement. - Ikke mulighet for data tvilling sim kort på 1gb til dagen abonnement.
Hei og takk for din tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Etter å ha vært kunde hos konkurrent i 20 år så hoppet jeg over til Happybytes fri data abonnement og er superfornøyd. Skulle dog ønske at databruken i appen oppdaterte seg i sanntid, ser ut som den gjør det en gang pr døgn.
Takk for hyggelig tilbakemelding. App er under utvikling så det skal med mere bli bedre. Thomas // Happybytes
Billigste abonnementet jeg har hatt på telefonen, og veldig god dekning 😊
Tusen takk for fin tilbakemelding Line. Vår mantra er jo "både billig og bra" så det er hånd i hanske 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Jeg har byttet til Happybytes Mye Data for noen mnd siden etter å hatt Telia i mange år. Er i stort sett veldig fornøyd med abonnementet mitt når det gleder pris og dekking men det eneste som irriterer meg litt er at de ikke er helt ærlige når det gjelder priser til EØS. På hjemmesiden deres står det at det "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS)". I tillegg står det "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS." Tross det så har jeg blitt fakturert for vanlige samtaler til fasttelefon og mobilnummer i Sverige så deres definisjon av "spesialnummer" er veldig merkelig. Er ganske tydelig at de prøver å villede oss forbrukere, ellers hadde de rett og slett skrevet tydelig på deres hjemmeside at det koster penger at ringe til vanlige nummer til EØS. Med Telia så ringte jeg gratis til Sverige. Kan være verdt å tenkte på hvis man ringer mye til de skandinaviske landene. Men ellers er jeg veldig fornøyd og jeg kommer fortsette til å være kunde hos Happybytes.
Hei David Takk for tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi på ingen måte verken forsøker eller ønsker å villede noen. Tvert imot. Under alle abonnementer på nettsiden vår står det; "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS), bruk utenfor EU/EØS, samt for fly/båt/satellitt". Vi har ikke fått noen henvendelser på at dette ikke er tydlig nok før, men vi skal gå en runde til og se på om vi kan få det enda bedre frem. Glad for å høre at du ellers er fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Di trodde ikke på meg i hellemyr rett utenfor Kristiansand at det er så dårlig hastigheten på 5 mbps .Telia har 200 mbps her .telenor hastigheten er ikke bra.
Hei Morten Mobildekningen er dessverre ikke lik over hele landet men i følge dekningskartet til Telenor skal det være god dekning i det nevnte området både på 4G og 4G+. Opplever du noe annet er det veldig beklagelig. Thomas // Happybytes
Jeg er veldig fornøyd. Kundeservice svarer på Mail innen kort tid og under en time ved mine tilfeller. Veldig hjelpsomme og alltid like blide. De har veldig billige priser og har aldri vært borti noe tull med mobiloperatøren, anbefales!!
Hei Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙌🏻. Vi skal levere på både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Trengte å utsette overføring fra Chilimobil med 2 dager, tok kontakt på messenger og under 1 minutt fikk jeg svar på att det var fikset. Appen er vel og bra. Står hvor mange sms og minutter du har brukt, og hvor mye data som brukes per døgn med Happybytes mye data. Jeg håper dere fikser så det etterhvert står hvor mye data som brukes gjennom måneden i tillegg til dagsbruken min på mye data abonnementet, regner no med det kan sjekkes på mine sider. Men pls fiks så det står i appen fremme med det andre og. Ellers supre greier, 1 gb dagen for 248 er ikke gale med Telenor dekning😊
Hei Kenneth Godt å høre at du er fornøyd med oss. Er du happy er vi happy 🙌🏻 Tar med App-ønsket ditt til utvikling så burde vi finne en løsning på det. Thomas // Happybytes
Fins ikke en ulempe i det heletatt. er genialt rett og slett
WOW, hva kan jeg si, annet enn tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi lover å stå på og være både billig og bra også i fremtiden. God sommer Thomas // Happybytes
Hva kan jeg si.. superfornøyd, men Telenor fikk meg over ved gode priser...
Hei Helle, Flott at du er fornøyd med både priser og dekning. Thomas // Happybytes
Skulle bestille mye data til 240,- men da jeg hadde meldt meg inn stod det 299.- på min side i happybites. Etter dette angret jeg på valget av å bli kunde i dette selskapet, så jeg sendte inn en mail til deres kundesupport om at jeg ikke ønsker å være kunde hos dem allikevel. Personen jeg skrev med svarte og bekreftet etter forespørsel om at mitt kundeforhold hos dem er herved kansellert. Etter noen dager fikk jeg tilsendt sim kort av dem allikevel, noe jeg stusset veldig over. Tok da kontakt med kundesupport i ice, og fikk da beskjed om at jeg faktisk går av hos dem som kunde noe som betyr at jeg blir kunde hos happybites mot min egen vilje. Anbefaler på det sterkeste å styre unna.
Jeg kan forandre på mitt abonnement og dem fikser det i løpet av noen timer. Forutsatt du holder deg innenfor fastsatte regler. Dette er det billigste mobilselskap i Norge nå med den beste service og billigste selskapet i Norge.
Takk for trivelig tilbakemelding Tor :) Oskar // Happybytes