ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobil er vel omtrent som gjennomsnitt, men billigere. Bredbånd er fleksibelt og enkelt, og har god dekning.
Hei Tor B, Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi er glade som har deg som kunde! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Jeg synes Ice gir meg mer enn jeg betaler for. For 129 pr mnd får jeg det samme som andre betaler opp mot 229 pr mnd.
Hei Ronny S Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Good customer service, rapid response. Hope it is maintained for a longer time.
Det er lett å få hjelp hos ice når jeg har problemer. Gode priser.
Ingenting å klage på. Alt fungerer utmerket. Takk for alt. Ingen planer om å bytte selskap. Fortsett slik i fremtiden.
Hei Kjetil H Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Forferdelig dekning, langsom bredbåndshastighet, dårlig kundeservice! Bedrift? ikke engang ta feil å ha avtale med ICE!
Hei Vaios, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den.. Send oss en e-post til [email protected] så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder! Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Funker veldig bra å kundeservicen er super! Kjempe fornøyd
Rask, hyggelig og ryddig kundeservice via Facebook chat.
Veldig raskt svar og hjelp når jeg trenger det. Fått svar innen 30 min.
Straks etter bytte til Ice, begynte min mobil å slå av Wifi hjemme. Min mobil er 5 år men dette har jeg aldri opplevd før rett etter abonnement bytte. Ca 4-8 ganger i døgnet må jeg aktivisere Wifi, som slår seg av. Bluetooth kan å slå seg på av seg selv. Har fått et nytt sim kort fra Ice. Dette var det eneste de kunne tvilsomt tenkte kunne hjelpe. Merkelig at problemet startet rett etter bytte fra Talkmore.
Hei Olav M Dersom du har problemer med Wifi eller Bluetooth så skylder det som regel feil på telefonen din. Ta kontakt med forhandleren du kjøpte telefon fra slik at du får undersøkt hva problemet er. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Om du lurer på noe får du raskt svar over Facebook chatten. God dekning og bra priser. Veldig fornøyd.
Hei Madeleine, Tusen takk for en super fin omtale. Vi er fornøyd med å ha deg som kunde! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Som sagt, hadde "aldri" 4G (eller internett), utrolig irriterende. Det er snakk om Oslo, kjenner flere som har samme problem hos Ice.
Hei K. S Dette hørtes ikke bra ut, dersom du "aldri" hadde 4G i Oslo så skylder nok det et utfall eller feil innstillinger på telefonen. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Utmerket kundeservice og bra dekning til en grei pris.
Ice.net svarer raskt hurtig, profesjonelt og konkret på meldinger. I tillegg er ansatte i kundeservice høflige og lette å prate med. Vil også legge ved at de yter litt ekstra en hva man kanskje forventer. Helt topp.
Hei Kent I, Tusen takk for en super hyggelig omtale, Kent! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
De sendte en link på både MMS og Data. Jeg trykket på linken og alt ble i orden. Helt supert.
Er fornøyd med kundeservice, veldig behjelpelig de jeg har vært i kontakt med om det skulle være noe. Det eneste som trekker litt ned, er at dekningen ikke er så optimal som den burde vært og det er jo skuffende og derfor trekker også selve verdien ned.
Hei Marlene, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobbe hele tiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis blir dekningen bedre for deg. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no