ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke mobildata til å fungere. Jeg har prøvd flere ganger men den fungerer ikke!!
Da jeg ble automatisk flyttet fra "Hello" til ice.net, ble dekningen mye dårligere. Dro en tur ut av Oslo, rundt Moss, og da mistet jeg nett-dekningen. Fikk kun inn Edge.
Hei Lisa D, Takk for din tilbakemelding. Vi jobbe stadig med å forbedre dekningen vår. Send oss en melding til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplevde. Vi hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Ønske om faktura i posten, AVSLAG SKUFFET. Det var mitt eneste krav og skulle ikke være noe problem i følge selger. Det var før jeg kjøpte ny mobil så han sa vel det jeg ønsket å høre. Har omtrent ikke brukt mobilen, bare betalt og betalt. 250kr i snitt på regninger, og den siste var på mellom 5 og 600kr. 😕Alt pga noe jeg ble lovet men aldri fikk. ps abonnement på 90, så jeg angrer veldig
Hei Morten, Dette hørtes jo ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrk Ice.no
Har hatt problemer med å få tilgang på 4G, gjør det jeg får beskjed om, men fungerer fortsatt ikke. Har også problemer med dekning enkelte steder. Veldig god kundeservice og hyggelige folk derimot :-) Vanskelig å finne en plass å bestille nytt simkort, men enkelt å aktivere nytt. Stort sett fornøyd :)
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding. Dersom du ønsker å bestille SIM-kort så må dette gå igjennom Kundeservicen vår. Eventuelt så kan du dra til nærmeste forhandler. Som for eksempel Narvesen, 7-eleven, Elkjøp, power. Der vil du ha mulighet til å kjøpe våre SIM-kort. :) Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så kan du ta kontakt med oss på 21000000 så skal vi undersøke dette for deg. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har brukt kundeservice via messenger (facebook) og er sjeleglad for denne funksjonen. Svarene jeg har fått er korte, klare, konsise og alt man trenger. I tillegg kommer svarene med en svært vennlig tone og «gjestfri» tilbud om videre hjelp. Hadde ikke klart meg uten! Har tidligere erfaringer med andre typer «Mine Sider», og har funnet denne til å være litt mindre oversiktlig. Har tidligere vært vant med en «betalt/ubetalt» seksjon for faktura eller en fargekode som viser dette. Utenom dette, fint rent design.
Hei Marthe L, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Når det gjelder min-side så jobber vi per dags dato med en ny min-side. Så jeg tar med ønsket ditt videre internt. :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Meget gode priser og god service. Svarer raskt på Facebook :)
Føler meg alltid trygg på at jeg kan kontakte ice, fordi jeg får alltid hjelpen jeg trenger og hyggelig svar.
Hei Cecilie, Tusen takk for en super flott omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Ha en super fin dag videre! Mvh Carl-Fredirk Ice
Hurtig, effektiv og lettfattelig hjelp🙏 Og ikke minst tålmodige🙏👏
Ice mobilnett har vært raskt og stødig som fjell ved bruk på hytta i Røldal. Tre uker siden (beg. av jan. 2018) forandret dette seg til å bli et supertregt mareritt umulig å bruke. Tar en halv evighet å bl.a. lese artikler med bilder. YouTube, musikk og video kan du bare glemme. Kundeservice er vennlige med div. forslag som er typiske forklaringer for bestemor på 80. Nei, dette er blitt bare tull og tøys. Styr unna!!!! Hilsen Thor Arne A.
Hei Thor A. A Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Hyggelige mennesker på kundeservice, men tror den siste jeg pratet med ikke visste helt rekkefølgen på hva jeg skulle gjøre når jeg byttet sim-kort. Det førte til at jeg var uten dekning og tok derfor kontakt via messenger. Fikk der rimelig kjapt kontakt, men etter å ha svart på et spørsmål tok det altfor lang tid før vedkommende meldt til meg igjen. Når man opplyser at man ikke har tlf kan dere ikke gå utfra at kunder kan sitte ved pc`n over 10 minutter mellom hver gang dere skriver til dem. Men jeg fikk til slutt hjelpen jeg trengte og godt var det.
Hei Dag S. N Takk for en flott omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Ble skuffet over at ca 1700 MB jeg fikk i gave, ikke ble overført til neste mnd. Følte at dere tok gaven ifra meg igjen. Burde blitt informert da jeg fikk gaven, at den bare varte ut denne måneden.
Hei Else J, Takk for din tilbakemelding. Det er nemlig slik at det kun er mulig å ta med dobbel data av abonnementet ditt. F.eks dersom du har 6GB abonnement så kan du maks ta med 6GB over til neste måned. Så vil du totalt ha 12GB å bruke den nye måneden. Dersom du mener at det kanskje har skjedd en feil med abonnementet ditt så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg trodde ikke det var så bra kundeservice før jeg faktisk trengte hjelp!
BARE PROBLEMER MED RINGE I USA. MOTTAR IKKE SMS. BLE FLYTTET TIL ICE FRA HELLO SOM BLE LAGT NED. Bor i Florida 6 mnd pr år og kjøpte derfor verdenspakke 300 på 2 mobiler. Bare tull med SIM-kort i starten. Hadde dekning noen dager i Norge før vi flyttet over til Florida. Aldri hatt problemer med mobilbruk i USA tidligere. Har bodd der til og fra i 18 år. 17. September 2017, 2 dager etter at vi byttet til ICE flyttet vi over. Kom til Orlando, ingen dekning. Hjem til huset i Largo, ingen dekning. Fikk omsider kontakt med ICE kundeservice i Norge og de hjalp meg så jeg ble koblet opp slik at jeg kunne ringe men ikke sende eller motta SMS. Noen dager senere ble min sønn akutt alvorlig syk i Norge. I en slik setting vet du ikke hvor mange ringeminutter som var brukt. Hadde 300 gratis. FIKK INGEN MAIL ELLER SMS FRA ICE som sa at de allerede var oppbrukt. Fikk faktura på ca kr 3.500,- for overforbruk.... Dette mener jeg at ikke er bare mitt ansvar og spesiellt ikke fordi ICE nå 4.5 måned senere INNRØMMER AT USA FORBINDELSEN IKKE FUNGERER TILFREDSTILLENDE. DE HAR PROBLEMER MED OVERGANGEN FREMDELES OG VIL IKKE HA DETTE OPPE Å GÅ FØR CA MARS/APRIL. Jeg har betalt fakturaen men ønsker å få refundert overforbruket da jeg ikke var klar over dette. Hadde jo ikke mottatt noe beskjed. Dette har fungert veldig bra fra andre selskap i 18 år. Jeg er gammel kunde hos ICE i flere år (IKKE MOBIL) ... Har alltid betalt mine regninger på forfallsdato.
Hei Berit B, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Lang ventetid på kundeservice, venter opp til 10 min uavhengig av om det er formiddag, ettermiddag og kveld. Ingen mulighet for chatfunksjon og de sender ut purring/inkasso minst hver andre til tredje mnd selv om du har betalt faktura.
Hei Moha, Takk for din tilbakemelding. Som regel så skal det ikke være lang ventetid men dersom du ringte da vi hadde høy trafikk så må jeg dessverre beklage ventetiden. Vi sender kun ut inkasso/purring dersom fakturaen ikke blir betalt. Det tar 14 dager etter forfall før første purring kommer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Glemte pin-koden, fikk rask service, med enkelt spørsmål for å få åpnet telefonen igjen.
Generelt dårlig dekning; -samtaler blir stadig brutt, -dårlig lydkvalitet på samtalene, -mottar veldig ofte tapt anrop når folk prøver å ringe meg, -suboptimal og treg 4G. -Problem ved bruk av mobildata i utlandet. Mobil: helt ny Samsung S8.
Hei Dan, Dette hørtes ikke bra ut, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. HUSK å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice