ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen er kjempe dårlig. Helt forferdelig. Det eneste som er positivt er et kjempe godt kundeservice. Ellers er det dårlig.
Hei Sebastian, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Dersom du ønsker at vi undersøke hvorfor du har slike problemer med dekningen så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk mye bedre pris for meg som ønsker mindre data. Men dekningen er ikke helt den samme som hos Telenor.
Hei Snorre H. D Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med Kundeservicen og prisene våre. Dersom du skulle oppleve problemer med dekningen så er det bare å ta kontakt med oss på 21000000 eller chat på Facebook. Slik at vi kan feilsøke og finne ut av problemet. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Følger bra opp! Svarer raskt på alle henvendelser og rydder opp.
Har store problemer med å få inn samtaler. Ut går greit. Og det tar laaaaang tid å motta tekstmeldinger. Håpløst.
Hei Frank, Dersom du fortsatt har problemer med å motta samtaler så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på 21000000 snarest eller sende oss en e-post til " [email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi beklager ulempene dette har medført. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har stadig problemer med å få ringt familien min som også har Ice.net mobilabonnement. Tjenesten kommer og går, uten at det indikeres på skjermen in telefonen. Kundeservice er ikke behjelpelig. Eneste løsning ser ut til å være å bytte.
Hei Ronald P Dette ser ut til å være et problem vi skal klare å løse. Men først trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer det gjelder så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Noe vanskelig med begynnende kontakt, ellers ok
Dårlig dekning, får nesten bare 3g og dårlige forhold å ringe fra der jeg bor ved havet. Men det er billig da.
Hei Solveig B Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har litt problemer med å føre over informasjon fra forrige mobil, til den nye, og trenger virkelig en tvilling SIM for å fikse dette... Litt kjedelig når det kun tilbys som datapakke. Er fornøyd ellers, men nå er det nesten som om jeg ikke får det jeg har behov for, i 2017... (Forrige mobil er 17 år og ikke kompatibel med ir, bt el. L)
Hei, Bjarnus Takk for en hyggelig tilbakemelding. Per dags dato så tilbyr vi kun Data-SIM, men jeg tar selvfølgelig ønsket ditt videre. Jeg beklager dersom vi ikke klarer å fylle alle behovene dine. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble flyttet fra Hello, og har vært veldig misfornøyd siden. Hatt flere dårlige opplevelser med kundeservice, og har hatt mye problemer ifm reising til utlandet - både i EU og i USA.
Hei Theresa, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hastigheten er veldig varierende. Ofte under 1Mbps. F.eks. I løpet av et times program på GO stopper programmet flere ganger. Merker også at andre ting ikke fungerer som de skal, bl.a. spill. Det skyldes at nærmeste basestasjon i Kongsvinger er overbelastet. Kundeservice bekrefter dette men har ingen løsning, bare sier at det vil bli bygget ut men ikke når. Så ICE har altså solgt en vare de ikke kan levere.
Hei, Jan Dette hørtes ikke bra ut. Det blir dessverre vanskelig å kommentere da jeg ikke har kjennskap til saken. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg syns at prisene på abonnement er gode, og det er lett å finne svar på web-siden.
Hei Cathrine, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ønsker deg en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Problemer ved bruk i utland. Problemer med mms til utland. Problemer med sim kort. Kundeservice er hyggelig men det hjelper ikke når systemet ikke fungerer. Ønsker du å bruke mye tid på å stille inn telefon og å kontakte kundeservice så velg Ice. Ønsker du problemfri telefonbruk, velg annen tilbyder.
Hei Arvid N Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Roaming er ett problem HVER gang vi er utenlands. Kommer ikke på nett, verken tale eller data. Etter at vi får gang på dette, så blir det nye problemer når vi kommer hjem; da er det en kamp å få gang på mms igjen... Kan det være så vanskelig å få dette til? Kone og barn med ICE, mens jeg har Telenor... Mitt funker hver gang, ICE feiler HVER GANG.
Ingen avbrudd i bestilt leveranse. Fakturaoversikt utmerket.
Bra pris. Fremragende og kjapp kundeservice. Anbefales.
Er i USA, og sitter uten operatør og uten nett! Ringte ice før jeg dro for å forsikre meg om at dette ikke var et problem, så dette er hårreisende skuffende. Det er attpåtil ganske problematisk når man trenger tlf i 2017(hvem skulle trodd?) for å bruke bankapper osv. Karakter STRYK.
Hei Fredrik, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til hva som forårsaker problemet så blir det vanskelig å gi deg noe godt svar her nå. Dersom du fortsatt oppholder deg i USA så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no