ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Katastrofalt dårlig mobildekning. Umulig å sende SMS, motta samtaler, ringe ut. Bare å bytte selskap, tross straffegebyr.
Hei, Susivei Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med ditt abonnement hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg ser at du allerede har byttet abonnement så da blir det dessverre vanskelig å feilsøke videre. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Faste lave priser hver mnd! Anbefales å prøve ut om du vil spare penger og ha et solid abonnement.
Pluss: Kundeservicen var meget vennlig, effektiv og hadde god responstid på Messenger (som jeg brukte). Det var også bra service på telefon, raskt og bra. Nettsidene er veldige gode. Enkle og navigere, skillet mellom telefoni og bredbånd var utmerket, og mengden spørsmål på "ofte stilte spørsmål" var bra. Utseende på sidene var også bra. Minus: Dekningen er ikke spesielt bra der jeg er (Reinsvoll, Vestre Toten, Oppland), og jeg miste totalt signalet (derfor jeg tok kontakt med kundeservice), uten at jeg kunne forstå hvorfor, og uten at beskjeden som dukket opp på mobilen var hjelpsom.
Hei, Jan E. L Tusen takk for en hyggelig omtale, Jan! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke sendt MMS. Må innstille på nytt MMS etter oppdateringer.
Vil fraråde folk på det sterkeste å velge Ice.net. Dårligere dekning enn konkurrenter, dyrere enn konkurrenter i utlandet, og «avtalebruddregning» ved avslutning av mobilabonnement på 1350.
Hei, Olsen Det er beklagelig å lese at du har problemer med dekningen vår. Jeg ser at du allerede har byttet selskap og da blir det dessverre vanskelig å feilsøke dekningen din videre. Årsaken til at du har fått "bruddgebyr" på fakturaen din er fordi du kjøpte telefonen igjennom oss til en rabattert pris. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig og bra dekning. Får mye for pengene. God kundeservice.
Hei Monica Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning på hytta i Valdres. Ellers fungerer alt utmerket.
De viser ikke vilje til service, skryter på seg dekningagaranti og jeg har ofte ikke engang telefonsignal i mitt eget hjem! I 2017!
Hei Matte, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var tidligere fornøyd kunde hos Hello, men ble overført til Ice.net da Hello ble oppkjøpt. Fra dagen jeg satte inn det nye SIM kortet fra Ice.net har jeg hatt en merkbart dårligere mobil-opplevelse. I forhold til dekning føler jeg at jeg nå er 10 år tilbake i tid. Jeg bor i Stavanger området, så dekning burde det være på ett sted med over 130.000 innbyggere. Hvis samtalen i det hele kobler opp, opplever jeg nesten hver gang at det begynner å skurre og må tilslutt avslutte samtalen da det ikke lenger går an å høre personen i andre enden. Jeg har ikke testet mobilabonnementet i Europa, men opplevde nettopp at jeg ikke hadde dekning i det hele (!) i USA. Mobilen fungerte rett og slett ikke. Dette stedet har jeg reist til en gang i året de siste 9 årene og har aldri opplevd at mobilen ikke har fungert. Ble nødt til å kjøpe meg en mobil med kontantkort mens jeg var der. 4G opplever jeg støtt og stadig at forsvinner, på områder jeg ikke har hatt problemer før. I forhold til MMS har jeg følgt MMS oppsettet jeg fikk av Ice.net til punkt og prikke. Likevel får jeg hverken sendt eller mottatt MMS. Hvis noen sender meg en MMS kommer det opp en melding hvor jeg må trykke download, men den blir ikke lastet ned. Hvis jeg sender MMS står den lenge å sender før det kommer opp "fail". Har måttet bruke Messenger i stedet. Ser at Ice.net svarer på mange av omtalene, men dere trenger ikke svare på denne. Jeg kommer til å bytte mobiloperatør i kveld. Vil bare med denne omtalen advare andre mot å velge mobilabonnement fra Ice.net.
Jeg har ikke hatt det så lenge, bare ett par mndr. Men så langt er jeg fornøyd som det er nå.
Har vært positivt overrasket over kundeservicen de gangene jeg har ringt. Får sjelden noe ekstra på regningen slik jeg ofte fikk tidligere fra annen leverandør. Dekningen er noe begrenset på hytten som befinner seg på Hamarøy, men for mitt vedkomne skal hytten være ett fristed, så det er egentlig greit å bli "avklimatisert" fra facebook å alt annet man sjekker titt og ofte.
Hei Kristine H. P Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det eneste bra er at kunderservicen er veldig bra. Ellers, er de elendige. Var i utlandet og fikk ikke bruke telefonen i nesten hele perioden, altså 21 av 25 dager. Og snakk om å måtte bruke vanvittig mye tid på å fikse det. Har også fått faktura på gammel adresse, selv om jeg ringte og meldte ifra. Så da måtte jeg betale fordi den var ikke betalt. Kan si at de beklaget mye og fikk noen måneders gratis på grunn av alt, men det var ikke verdt det. Kommer aldri tilbake.
Hei Martin, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" husk å ta med navn og telefonnummeret det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning over alt. Kravet om roaming gjør at man plutselig får regning på 500kr uten i det hele tatt å ha hatt dekning på telefon. Utrolig dårlig kundeservice! Her bytter alle vekk fra ice.net.
Hei Caroline, Dette hørtes ikke særlig bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rabatten på nesten tusenlappen når jeg kjøpte telefonen fristet, så jeg ble ice.net kunde. Dessverre er dekningen, spesielt mobildata utenfor sentrum (Sunnmøre og Sogn) såpass dårlig at etter ei uke dro jeg til butikken for å heller betale den tusenlappen, og gå tilbake til min forrige operatør. Dette gikk smertefritt siden ice.net har dekningsgaranti, så det får de pluss for!
Hei Trygve, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg for deg. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har gått flere timer nå, å jeg kan ikke ringe ut / motta samtaler eller meldinger. Dette er ikke første gangen.
Hei, Tor Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hvorfor du opplever dette problemet. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Et dårligere nettverk skal du se langt etter. Stadig brudd dersom du er så heldig å komme gjennom til dit du skal. Ice.net skylder på min mobil selv om vi har flere telefoner hvor nettverket er like dårlig på alle. Coincidence, I think not!!! Hold dere unna!!! Laaaangt unna....
Hei Arild L Det er dumt å høre at dekningen ikke lever opp til forventning. Jeg ønsker veldig gjerne å undersøke dette videre for å se om det er noe vi kan gjøre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net