ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet abonnement fra en konkurrent til dere siden jeg synes jeg betalte for mye for akkurat det samme som jeg fikk billigere hos dere - hatt det abonnementet i over 14 år. Og så forandrer dere på tilbudene deres... Greit, jeg er ikke den som bruker internett kjempe mye, men å gå fra 1 Gb til 500 Mb, merkes. Det var ikke greit.
Er veldig bra kundeservice, får raske og gode svar. Ellers fungerer alt som normalt, og har ikke opplevd noe problemer. Er også et veldig et veldig billig.
Hei, Eirik Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er utrolig varmer å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har alltid fått hjelp når jeg har kontaktet dere.🌞
Jeg fikk svar på nøyaktig det jeg lurte på både for meg og min samboer. Fikk fikset det som var feil med en gang, og ble klokere på den andre :)
Hei, Sandra Y. N Tusen takk for en hyggelig omtale, det varmer å lese at du fikk den hjelpen du trengte. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og samboeren en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Trengte å utvide utfallsdato pga tur i utlandet og ingen bank tilgang. Ble fikset ila dagen.
Denne meldingen er hovedsakelig til hele ice.net og ikke bare til vedkommende jeg snakket med nå. Bli bedre på kundeservice! Lær medarbeidere å sette seg inn i sakene med en gang og ikke kom med standardsvar og løsninger. Og ikke kom med et forslag før det er sjekket ut om det er mulig. Og skaff dere chat på hjemmeside!!! Koster lite for bedrift og er mye bedre for kundene og dere, får en dialog uten å måtte vente 10-20 min for hvert svar. Sak som tar 3 timer på messenger kan ta 30 min på chat. På grunn av litt for mange negative opplevelser med dere der jeg må ta kontakt og ender med lange saker, mye fram og tilbake og forståelse, kommer jeg nok dessverre til å se etter noe annet. Heller dyrere men bedre kundeservice.
Hei, Tone Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er både billig og bra jeg som medlem av abonnementet er veldig fornøyd med tilbudet og service.
Hei, Mohamed Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på det jeg trengte og god hjelp av de jeg snakket med.
God service, men det tok lang tid å få svaret! Dere kunne ha chat i hjemmesiden.
Bra når det fungerer men, nå bor jeg tydeligvis i "ingenmannsland" trenger bedre signaler.
Fikk raskt og enkelt svar på spørsmålet mitt angående abonnement og sommertilbud.
Vi har Ice på jobben, og er skremt over hvor dårlig og useriøst ice er. Ble lovet Telia dekning, så vi byttet fra Telia til ice. Siden har det bare vært problemer. Dekningen er ikke i nærheten av det vi hadde i Telia, vi faller ut hele tiden. Innstillinger forsvinner i tide og utide, og alt stopper opp i utlandet. Ringte ice.net men fikk ingen hjelp eller forståelse. Ble henvist til en forhandler i Stavanger som har stilt opp og hjulpet oss. Disse skal vist nå slutte med ice da ice ikke leverer det de har lovet. Dette betyr takk for oss i ice. Tragisk dårlig selskap. Burde vært lover for kvalitet for å få konsesjon i telemarkedet. Telenor neste.
Hei, Frank B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ganske bra service, men innimellom lover de ting som de ikke holder men pleier å fikse seg til slutt. Ellers er det et veldig bra firma som jeg er fornøyd med. Noe som kan bli bedre er jo selvsagt, dekning, og kanskje litt mer gb for prisen på 130 hadde ikke gjort noe. Men jeg er veldig fornøyd. Men dere kan fikse litt på dekningen/sattelitten når dere har mulighet til det og budsjettet er på plass. :) Mine erfaringer er ganske greie. Noen dårlige erfaringer men som dere har rettet opp i. Så jeg er svært fornøyd.
Hei, Arber B Tusen takk for tilbakemeldingen. Det varmer å lese at du er fornøyd med servicen du har fått! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen og tjenestene våre. Din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Spurte først om hurtigportering på to nr etter mottatt to simkort. Fikk nei av en kundebehandler. Løftet saken og da ble det super løsning og meget bra kundeservice. Ble til og med løst innen få timer. ICE.NET virker veldig seriøs og bra. Knirkefritt!
Hei, Terje A Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du fikk den hjelpen du trengte. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Man får som regel svar relativ kjapt, om jeg trenger utsettelese på faktura er aldri det ett problem heller.
Hei, Hans Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er topp at du får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med oss. :D Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik Øwre
Trives godt med abonnementet jeg har fra ice.no. Det er lett å få kontakt med kundeservice. Enkelt nettside som kan hjelpe med å sjekke dataforbruk, faktura og alt du trenger. Det som kan bli bedre er å sende meg en gratis 10 gb data pakke som gave for å fortsette å bli deres kunde :D.
Hei, Amjad Tusen takk for en hyggelig omtale, helt topp at du er fornøyd med oss! Send oss en mail til "[email protected]" så skal vi se hva vi får til. :) Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net