ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk bra kundeservice. Alltid raske svar og løsninger på problemer.
Har fulgt ice siden starten. Både nettverk og mobil. Det har vært utfordringer med dekning alt etter hvor du ferdes, men nå fremstår det hele som strømlinjeformet og effektivt. Også feilretting skjer raskt og med god info til bruker. Prismessig også på topp. Anbefaler stadig til andre. Mvh Kai
Hei, Kai I Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du anbefaler oss til andre. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på det jeg lurte på i Chat etter kort tid og på en høflig og koselig tone.
Har hatt Ice både internett og mobil i flere år. Har aldri hatt problemer i Norge eller i utlandet. Genialt at når datapakken er oppbrukt går hastigheten ned men det kommer ikke regning på overforbruk.
Hei, Jens Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å lese slike tilbakemeldinger fra en trofast kunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra dekning og god kundeservice og lett å kontakte dere.
Som enslig tar jeg med den lille ruteren når jeg hver helg drar på hytta. Jeg har alltid et stabilt nett.
Hei, Britt Tusen takk for en hyggelig omtale, Britt! Det varmer å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med kundeservice når jeg har hatt bruk for det. Men, da jeg ble kunde fikk jeg et kampanjeabonnement, som skulle vare i 12 mnd. Nå nylig måtte jeg bytte abonnement for å ha muligheten til å bruke telefonen i utlandet. Generelt er det dårlig dekning.
Hei, Sindre A Takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått. Som følge av EU-direktivet knyttet til internasjonal roaming som startet 15 Juni, må alle telekom-operatører inkludere bruk i EU og EØS i sine mobilabonnement. I den forbindelsen lanserte vi nye abonnement med EU+ og kampanjeabonnementet du har i dag vil dessverre ikke være en del av det. Selv om det innebærer at prisen øker for deg med kampanjeabonnement, er EU-direktivet noe alle mobiloperatører må forholde seg til. Det vi derimot kan love deg er at våre mål fremdeles er å gi deg mest mobilbruk for pengene! Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er ikke helt fornøyd med å få opp ingen tjeneste noen ganger når vi kommer til Danmark. Men har fått god hjelp av kundeservice til og få ordnet det igjen.
Hei, Connie G Tusen takk for en hyggelig omtale. Det fryd å høre at du fikk den hjelpen du trengte for å fikse problemet når du var i Danmark. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
En forklaring selv jeg kan forstå: Fri roaming i EU betyr, gratis innen EU og fra EU til Norge. Bruk av mobil fra Norge til EU koster ekstra. Dette var ikke helt lett å forstå, jeg trodde det var gratis også fra Norge. Fikk god info fra kundebehandler på FB.
Hei, Grethe S Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det stemmer det du sier der! :) Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Forsøkte først med de manuelle innstillingene, men fikk det ikke til å fungere. Tok derfor kontakt med Ice.net i helgen, og fikk svar påfølgende dag der kundebehandleren sendte konfigurasjonsmelding for automatisk installering. Første fungerte ikke, så han sendte en ny. Jeg slettet den tidligere installerte samt min manuelle, og prøvde på nytt. Fungerte først ikke, men plutselig smatt den gjennom :)
Hei, Anette Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Gode konkurransedyktige priser og kjapp kundeservice på Messenger.
Vi ble lovt at ice.net hadde dekning hele norden. I fjor var vi i Sverige og Finland uten dekning. Har nå vært i midt- Sverige to ganger men ice.nett funger ikke. Dette er bedrag. Vi kjører rundt med bobil og hadde gledet oss til å ha bredbåndsnett i bilen. Fungerer greit i Norge, men IKKE i Sverige.
Hei, Ingrunn K Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Sverige. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene? Når det gjelder dekningen så leverer vi kun dekning i Norge, Sverige og Danmark. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mye enklere å kontakt med kundeservice....
God kundeservice i Ice.net. Veldig hjelpsomme når det måtte trenges. Annet pluss med Ice.net er at det ikke er en grense på hvor mange dager du kan være i utlandet og fortsatt bruke roaming, SMS osv. Som hjemme i Norge. Minus er at jeg opplever dårlig dekning og jeg får ikke inn 4G (bor i storby).
Hei, Hanne Tusen takk for tilbakemeldingen, det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Jeg ønsker gjerne å undersøke hvorfor du opplever dårlig dekningen i storbyen. Send oss en mail til "[email protected]" så skal vi ta en nærmere titt på dekningen. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Da jeg kjøpte telefon gjennom dere for 1 år siden tok det over 6 (!) uker før jeg fikk den i posten (selv om det stod leveringstid 2-4 dager) da jeg ringte dere fikk jeg bare beskjed om å ringe one2cell (eller noe) da det var de som sendte ut tlf. Jeg fikk absolutt INGEN hjelp av dere da jeg ringte. Jeg fikk bare beskjed om å ordne opp selv! Veldig dårlig! MEN ved senere anledning har jeg fått utrolig god kundeservice hver gang jeg har kontaktet dere. Jeg har også alltid hatt god dekning og dere har de beste prisene så jeg har alt i alt vært super fornøyd!!!
Hei, Kathrine Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Send oss en mail til "[email protected]" med følgende informasjon. - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper på å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er hverken bedre eller verre enn andre, men noe håpløst at de ikke kan si noe om når de kan tilby tvilling sim.
Hei, HF Tusen takk for en hyggelig omtale. Hyggelig å lese at du er fornøyd med oss! Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D Ha en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net