ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit. Litt dårlig dekning i enkelte områder.
Hei Geir! Så fint å høre at du generelt sett er fornøyd! Skulle det være noe så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00. 😊👌 Mvh Martine ice.no
Kjempe fornøyd både i Norge og i Spania. Mobilnettet funker hvor jeg enn er. Prisen er også bra
Hei Magnar! Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for tilbakemeldingen 😊💛 Mvh Martine ice.no
Dyrt å ha abonnoment og dyrt å kjøpe tlf. Ellers god dekning
Hei Mari! Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter for å se om prisen kan endres til ditt forbruk. Takk for tilbakemeldingen. 😊 Mvh Martine ice.no
Har hatt ice i mange år , har ingenting å klage på annet at dekningen er elendig på mange områder.
Hei Line! Så fint å lese at du er stort sett fornøyd. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se om det er noe vi kan få gjort ang dekningen. 💕 Mvh Martine ice.no
Er veldig fornøyd med Ice, de er gode på alt pris og dekning
Hei Marcel 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og at ting fungerer for deg 🤩 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Bra abonnement med bra datapakkeløsning. Rolloverdata som kan deles er en fin løsning. Dårlig dekning på Kjerringøy i Bodø kommune nesten lik null på fjære. Er ellers godt fornøyd.
Hei Arne! Så flott å høre at du er fornøyd med løsningene vi har 🤩 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å høre om løsninger for dekningen! Mvh Martine ice.no
Prisen er grei, men det hjelper lite med lav regning når det er svært dårlig dekning. Litt delte erfaringer med kundeservice, men folkene har det sikkert travelt. Dekningen var stort sett verdiløs,- både fra hytta på fjellet og fra bilen utenfor tettstedene. Derfor opphørte mitt abb.
Hei Kjetil! Så trist å høre at du opplevde dårlig dekning med oss, og at du har byttet til en annen operatør. Vi håper du blir fornøyd der du er nå 😊
Hvorfor har ICE gått over til 3mnd fakturering? For mitt vedkommende fungerer det slik at jeg får faktura for april på en litt snodig måte og mai og juni på en mer forståelig måte. Totalt sett stemmer fakturaen, men hvorfor?
Hei Signar! Det høres ut som du har vårt mobile bredbånd. Vanligvis forhåndsfakturerer vi og kun for en måned, men om man har brukt data i april så vil dette etterfaktureres i mai. Samtidig som man betaler for mai og forhåndsfakturerer for juni. Dette er kun den første måneden når man starter opp med et mobilt bredbånd. I juni skulle du da kun ha fått for juli. Håper det var oppklarende! 😊 Mvh Martine ice.no
The best network I've dealt with, the best internet in the country and abroad
Hi Dariusz! Thank you for your feedback, and its so nice to hear that everything works for you 🤩👌 Best regards, Martine ice.no
Bra med rabatt når huset har flere telefoner til bruk.
Hei Jon! Så flott å høre at dere har funnet noe som fungerer for dere. Takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine ice.no
Rimeleg abonnement for meg som ikkje treng mengder med data. Opplever at dekninga på telefoni er ustabil. Mange inngåande samtalar går rett på svararen. Prøver no ein annan leverandør for å sjå om det hjelper.
Hei Arnstein! Så trist å høre at du har byttet leverandør, men vi håper du blir fornøyd der du er nå😊 Mvh Martine ice.no
Jeg har vært kunde siden 2016, ikke et eneste sekund har jeg ønsket meg noe annet. Pros: -Dekning overalt* (3 steder har jeg mistet dekningen i en strekning på 50-100m) -Fantastiske priser -Veldig bra kampanjer på abonnement som du beholder som du bestilte helt til du selv bytter (jeg hadde en deal som kun var mulig å ta nytte av iløpet av en sommer, den dealen gjaldt til jeg byttet abonnement type 1-2 år senere) -Ingen kundeservice som ringer ned telefonen din (jeg fikk 1 telefon en gang for flere år siden hvor de spurte om min tilbakemelding som jeg gledelig ga dem, da jeg hadde vært fornøyd kunde i 1-2 år allerede, ellers så har jeg ringt dem) +++++ End of pros Cons Jeg er så fornøyd med ICE at når jeg snakker om dem så tror folk at jeg er salgsmann. End of cons Hilsen en meget fornøyd kunde!
Hei Fredrik! Wow, for en tilbakemelding! Vi takk og bukker 😍 Så hyggelig å høre at alt fungerer som det skal, og skulle det ikke det så håper jeg vi lever opp til denne tilbakemeldingen. Tusen takk for at du anbefaler oss videre! Mvh Martine ice.no
Hyggelig, imøtekommen og ærlig kundebehandler. Opplever at han vil gi meg det beste tilbudet.
Hei Kent! Så flott å høre 😊 Vi håper du er/blir en fornøyd kunde. Skulle det være noe som helst så ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi gjerne. Mvh Martine ice.no
Jeg er superfornøyd. Dekning over alt. Stabilt og godt nett.
Hei Frode! Så flott å høre at du er fornøyd 🤩💕 Takk for din tilbakemelding. Mvh Martine ice.no
Ice har gjennomgått store endringer i eierstruktur den siste tiden - og det er kanskje forklaringen på den kolossale krisen selskapet tilsynelatende står i. Juli 2023 så anbefaler jeg hvertfall ingen andre å gå gjennom samme prosess som meg. I grove trekk: 1. Selgeren tilbakeholder informasjon og kommuniserer særdeles spekulativt. Ringte opp ETTER at avtalen var inngått for å tilføye viktig informasjon som han hadde "glemt". Hvis du gjør tabben med å innlede dialog og blir presentert "rabatt som du kan bruke i nettbutikken" så vær særdeles (!!!) oppmerksom på at ved flytting av 2 familiemedlemmer for eksempel, så kan ikke rabatten til begge brukes på samme kjøp. Ekstremt kynisk utforming av tilbud. 2. Ice klarte faktisk ikke å aktivere abonnementet mitt :D Det er første gang noensinne jeg har vært ute for (og jeg har vært innom endel ulike operatører). De beklagde seg jo i etterkant etter at jeg måtte reise mange mil, bruke mange timer og penger i bensin og bompenger - for å dra til butikken dems. Butikken klarte heller ikke å løse problemet, men omsider kunne en person på forhandler-support å finne ut av feilen. Den lå naturligvis hos Ice selv og hun var oppgitt over at kollegene ikke visste bedre. Jeg har opplevd andre selskaper og tjenester som gjør feil, da legger de seg flate og tilbyr kompensasjon. Ikke ICE. Det er graden av service du kan forvente hos Ice - etter å ha flyttet over 2 abonnenter til dem :) Så folkens: Jeg har hatt Ice tidligere og vært fornøyd. Veldig bra priser og forlokkende tilbud. Dårlig dekning bare. Forlot dem for en annen operatørs rabatter ifm telefonkjøp - før jeg nå ble lokket tilbake med flotte rabatter i nettbutikken. Dessverre så var det en klassisk sleip og manipulerende selger som jeg ble offer for, så nå er jeg tilbake til dårlig dekning OG null goder å benytte meg av. Jo, verdt å nevne til slutt at selger alene (her er ikke kundeservice ifm alle problemene med at de ikke klarte å aktivere kortet mitt tatt med) er registrert i min anropslogg med ikke mindre enn 40 (!) anrop. Så hvis du går til Ice etter å ha lest dette fra Juli 2023 så har du ingen grunn til å klage når det er din tur å bli sendt til Oslo helt uten grunn.
Hei, Vidar Takk for tilbakemelding! Det er veldig leit at dette har skjedd og her må vi bare beklage! Ønsker du at vi skal gå gjennom saken, ønsker jeg gjerne at du sender oss mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken. Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Vi sliter med dekning på hytta vi betaler for mye en det vi får. Blir ikke dette bedre bytter vi leverandør.
Hei Øivind! Så trist å høre at dere opplever dårlig dekning på hytta. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om vi kan hjelpe å bedre det. Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh Martine ice.no