ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra dekning i tettsteder. Bra priser og gode tilbud. Kan bli bedre på dekning ut i bygdene.
Hei, Ståle Så hyggelig tilbakemelding, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre nettet vårt enda bedre. :D Mvh. Anne ice.no
Stor nedgradering fra tidligere Vipps med telenordekning. Sliter ofte med dårlig dekning, selv i sentrale områder (Oslo) på Iphone 14 pro. Opplever ofte edge på tbanen, som i praksis er ubrukelig. Det samme gjør kona. Virker også som hastigheten er begrenset til omkring 10mbit, som er svært merkbart ved dataintensivt hjemmekontor. Pluss for bra mobilapp og kundeservice, de gangene jeg har måttet ty til det. Også god pris overall.
Hei Dette høres ikke bra ut. Vi skal ha bra dekning i Oslo, men det kan være områder som er dårligere på grunn av lokale forhold. Pass på at du har dataroaming aktivert til en hver tid. Kundene våre har også tilgang til Telia sitt nettverk, så vi anbefaler at dataroaming er aktivert for at telefonen skal kunne veksle enkelt mellom nettverkene. Opplever du store problemer, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss. Da kan det være driftsfeil som vi ennå ikke har kartlagt, og da er tilbakemeldinger fra dere kunder gull verdt. I områder med mange brukere, oppdages som oftest feil raskt, men dere kunder er jo på en måte våre agenter i felten. :) Mvh. Anne ice.no
Fungerer utmerket i de traktene jeg ferdes. Mye " valuta "for pengene. Rikelig med data til mitt bruk.
Hei, Joar Takk for tilbakemeldingen! Det er viktig å ha en mobiloperatør man er fornøyd med 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Alltid oversikt og kontroll på bruken av data og telefoni. Alle tiders ice ap på telefonen,
Hei, Harald Takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
God dekning, men ikke minst billige. Har brukt ice i mange år.
Hei, Jan Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Ice veldig god kundeservice og di ha veldig lav prise👍👍
Hei, Shant Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Måtte snakke med 4 forskjellige kundeservicemedarbeidere for å få svar på et ganske ekelt spørsmål.
Hei Dette var leit å høre; sånn skal det ikke være. Det er godt å høre at du til slutt fikk svar på spørsmålet ditt, men du skal jo ikke måtte ta kontakt 4 ganger. Jeg håper likevel det ikke har skremt deg fra å ta kontakt med oss igjen hvis det er noe du lurer på. :) Mvh. Anne ice.no
Normal bruk av abonnementet fungerer fint, men ingen vits i datafrihet siden ice+ er ustabilt med resultat at du plutselig har brukt opp den vanlige datakvota di.
Hei Ragnar! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med ice+ nettverket. Vi jobber med å utbedre det hele tiden for å styrke dekningen. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Elendig dekning. Fikk ikke bytte tlf når jeg skulle med mobil bytte. Kommer til å bytte selskap når denne mobilen er ferdig betalt
Hei Richard! Så trist å høre at du ikke har god nok dekning. Kontakt oss gjerne en gang til for å høre ang bytte av mobil om de 18 månedene har gått. 👌 Mvh Martine ice.no
Ventet på ny ruter som det ble reklamert på for ca 3 mnd siden.
Hei Inger! Ta gjerne kontakt med oss igjen for høre angående ruteren din. Normalt sett skal det ikke ta så lang tid 😊 Mvh Martine ice.no
Veldig for lyd med abonnementet og kunderservicen.
Hei, Gb Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Hei Ice. Dere er de beste jeg noen gang jeg har vært borte i. Dere er billige. Jeg holder kostnadene nede. Jeg kommer aldri til å bytte til noen 2. Ice er helt topp. Dere skal jeg ha.Jeg har bare positivt å si om ice.
Hei Marit 😍 Wow! Så hyggelig tilbakemelding. Tusen takk 💕 Mvh Martine ice.no
Rimelig pris, masse data, noe deler jeg med familie som også har ice. kjekk app!
Hei, Veronica Takk for tilbakemeldingen. Det er en fryd 😀 Ønsker dere en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Bra dekning og bra priser men dyrt på danskebåten da det søkes etter satellitt
Hei, Gitte Reiser man med Danskebåten, Kielfergen, Hurtigruten, eller andre kommersielle fartøy vil de aller fleste av dem tilby mobilnett ombord via Telenor Maritime eller andre satellittoperatører. Dette uavhengig av mobiloperatør. Dette er dessverre veldig dyrt for deg som kunde, og noe vi fraråder sterkt, med mindre det er helt nødvendig for deg. Ønsker du mer informasjon om priser på skip og fly, kan det ses her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/skip-og-fly/ Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Jeg ønsker rabatt på mitt abonnement - uten reduksjon av ytelse.
Hei Einar! Ta gjerne kontakt med vår kundesenter på tlf: 21 00 00 00 for å se om det er mulig for å endre på pris på abonnementet ditt. 😊 Mvh Martine ice.no
Eneste grunne til ar jeg bytter fra ice er for at man ikke får full data mengder i Sverige.
Hei Vk! Det er trist å høre at du allerede har byttet fra ice. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. 😊 Mvh Martine ice.no