ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får utstyr som ikke funker. Det kan skje. Nytt og ok utstyr kom superraskt.
Hei Tom! Så hyggelig å høre at du har blitt tatt godt imot av våre kunderådgivere! Takk for tilbakemeldingen din 😊👍 Mvh Martine ice.no
Til tider er det ustabilt og dårlig dekning,ja til og med uten dekning innenfor bygrensen.Høy pris for dette.Vurderer å bytte leverandør.
Hei, Knut! Det er veldig leit at du opplever problemer med dekningen og at du vurderer en annen leverandør. Anbefaler deg derfor å kontakte oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Jeg håper vi hører fra deg 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
ICE har den klart beste service mhp telefonhenvendelse. Ingen lange køer og rakse hjelpsomme svar.
Hei Dagfinn! Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, vi jobber hardt for å gjøre våre kunder fornøyde:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Fornøyd med ice har ikke sviktet mine forventninger .
Hei Eilif A.S! Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, dette blir vi veldig glade for:) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Har hatt Ice i alle år å hele familien har gått øve til de fordi vi er så fornøyd! Billig, gode tilbud på både abonnement og tlf fra tid til annen og utmerket kundeservice👍
Hei Annie! Tusen takk for flott tilbakemelding! Så hyggelig at du er så fornøyd at du anbefaler oss til andre også, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Gode tilbud med fantastiske tjenteser takk for at dere er med OSS her i norge .
Hei, Adham Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Jeg har hatt ICE-abonnement siden de startet opp og vært fornøyd med at regningene har vært enkle, det har ikke vært bindingstid eller andre "haker" underveis og kundestøtte har vært bra. Eneste minuset har vært dekningen, som ikke har vært helt bra her vi bor. Noe som virker å ha blitt bedre. Rollover er også bra og kan deles.
Hei, Elida Så flott at du er fornøyd med oss. Det er leit at dekningen ikke er bra der du bor. Vi jobber med å bygge ut nettverket vårt og i tillegg til vårt eget nettverk ice+, bruker vi også Telia sitt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker mer informasjon om dekningen eller om du ønsker hjelp 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
dårlig. Dårlig, fordi dekningen på arbeidsplassen min er veldig svak, og til tross for dette skjer driftsstansen også i to-tre dager. Jeg kan ikke engang koble til internett
Hei Anas! Sånn skal det ikke være😢 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan får gjort! Mvh Martine ice.no
Prisgunstig mobil selskap. Utmerket service . Ryddig og enkel forståelig app. Spesielt god informasjon .
Hei, Kjersti Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
ROS: Å få utmerkelser for GOD KUNDESERVICE er ikke hvem som helst forunt, - ICE er blant dem som så avgjort er "til å snakke til"! Både mobiltelefoni og mobilt bredbånd på samme faktura er rasjonelt. NØYTRALT: Jeg er dog for "gammeldags" til å ha så stort databehov at jeg synes at jeg får mye for pengene. RIS: Mhp. 2017 og 2019-2020, da jeg blei utsatt for tekniske problem med routeren, må jeg gi en litt lavere karakter - fordi jeg gang på gang fikk tilsendt brukte routere som var behefta med fusk (- jo, de var antakelig først funksjonstesta, men da tydeligvis kun over sekunder, - ikke timer!). Jeg fikk da betydelig strev med å få overbevist kundeservice om at det var teknikken, og ikke forholda, som var problemet. - Det å til slutt komme i mål med saka etter atskillige måneder, kunne jeg dog karakterisere med stikkorda "seint men godt"... Undervegs hadde jeg lagt ved et feilbeskrivende skriv, der jeg dessuten spurte hvorvidt routertypen kunne være behefta med ei fabrikasjonssvakhet, - men det var nok litt for mye å forvente at jeg skulle få noen konkret tilbakemelding om dette ... - Forresten har det i løpet av de siste to døgn igjen oppstått noeslags fusk ved påslag av routeren (-tok 3 - 5 timer å opprette kontakt med laptop'en), så jeg er spent på om jeg atter må til med utstrakt radioteknisk korrespondanse: Herunder hvordan den faglige logikken på kundeservice vil fungere, - samt hvor mye tålmodighet jeg klarer å mobilisere. - Jeg får prøve å være optimist i det lengste - og optimismen er kanskje styrka i og med denne responsmuligheta ...
Hei, Vidar Så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundesupport 😊 Det er veldig leit at du har opplevd problemer tidligere og at det også har vært de siste dagene. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Vi setter pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Har kun positive opplevelser med Ice. Mye data for pengene og gode opplevelser med kundeservice.
Hei Jorun! Så flott å høre at du er fornøyd, det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg er veldig fornøyd med Ice har ikke tanker om å bytte til andre. Alltid god dekning. Svært fornøyd. 😊
Hei, Eli Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på det 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Når jeg velger mobilabonnement er det viktigste at det er mye data for pengene. Med Ice+-nettet får jeg masse data til en billigere pris enn noe annet sted. Jeg har hatt abonnement i flere år og prisen har bare gått ned og jeg får stadig bedre tilbud. De få gangene jeg har måttet vært i kontakt med kundeservice har de vært veldig hjelpsomme og effektive. Så lenge jeg får så mye data for pengene med god dekning og utmerket kundeservice kan jeg ikke se for meg å velge en annen leverandør.
Hei, Sidney Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Får svar på det meste visst det er problemer, visst ikke tar de seg tid til å sette seg inn i sak over tid. Lettvint å ta med telefon over grensa, har samme telefon bruker opplevelser der som i Norge. Kan finne enklere og billigere abonnement til de som ikke bruker telefon til å installere apper, og bruker telefon til annet enn underholdning, lite data bruk.
Hei Terje! Takk for flott tilbakemelding, dette setter vi stor pris på:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Betaler dyreste abonnement. Ikke mulig å se en serie på tv eller pc eller holde kontakt over tid med nettsteder, bare brudd og sider som spinner. Tror ice spekulerer i å underdimensjonere tilbud/dekning, men bevis gjerne at jeg tar feil. Dette er erfaringer over veldig lang tid. Ruter står i vindu, ingen vegger eller hindringer.
Hei, Andreas Det er veldig leit at du opplever problemer med dekningen. Jeg har dessverre ikke mulighet til å hjelpe deg herfra, så kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette. Det eneste jeg kan vise til herfra er dekningskartet, og hvis det skal være dekning der du bruker mobilt bredbånd må vi selvfølgelig ta en titt for å finne ut hvor problemet ligger. https://www.ice.no/dekning/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Bra, billig, men til tider dårlig dekning. Med en gang det blir dårlig vær, sliter jeg med dekning både på mobilt bredbånd og mobilen. Min mann som har Telenor har bedre dekning enn meg. Bra at jeg får begge regningene på samme faktura.
Hei, Katrin Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Det er leit at du opplever problemer med dekningen, så kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no