ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig og trygt. Litt dårlig dekning noen steder. Oversiktlig abonnement.
Hei, Arne Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på. Pass på at du har dataroaming aktivert på telefonen slik at du enkelt kan veksle mellom vårt eget nett og Telia sitt nettverk, som våre kunder også har tilgang til. :) Mvh. Anne ice.no
Beste selskap i Norge. Har lang erfaring med ICE ,så selskapet leverer alt til enhver tid
Hei, Kolbjørn Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Veldig fornøyd med Ice, god og rask kundeservice. Billige priser har de også, og god dekning.
Hei, Marie Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Har vært kunde siden forrige leverandør ble kjøpt av Ice. Ikke hatt EN ting å klage på. Vennlig hjelpsom kundeservice, meget bra priser, bra dekning for mitt bruk. Bare positive opplevelser av ICE. Bytter IKKE ! :)
Hei, Knut! Det er jo supert 😊 Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Julie ice.no
Dekningen kunne dessverre vært bedre. Er ellers fornøyd med Ice.
Hei, Silje Det er godt å høre at du jevnt over er fornøyd med ice, men dårlig dekning vil vi jo ikke være bekjent av. Sendt oss gjerne en henvendelse med adressen din til [email protected], så skal vi se nærmere på forholdene hos deg. Pass på at du har dataroaming aktivert på telefonen til en hver tid. Mvh. Anne ice.no
Byttet fra bedrift til privat, ble lovet at det ikke skulle komme noe bruddgebyr, ettersom det var samme nr, samme abbonnement, på samme 2 mennesker. Noen måneder senere kom det regning på 17000kr. Ringte ice bedrift og han i telefon var ekkel å snakke med og veldig uhjelpsom, uten noe forstålse. De lurer kundene.
Hei, Martin Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på åpen vegg, men send gjerne en henvendelse til [email protected], så skal jeg se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
God pris, mye data, enkel app. Ikke fantastisk god dekning, men har som regel alltid noen pinner. :)
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på😍 Mvh Yvonne Ice.no
Byttet til Ice Bedrift da de lovet gull og grønne skoger, måtte bytte igjen ganske raskt etter som dekningen ble for dårlig. Fikk bakoversveis da jeg åpnet min siste faktura fra Ice på 7500 kr! De opplyser om bruddgebyr på 3000 kr + mva, det de ikke nevner når de prakker på deg produktet sitt er at dersom de må kjøpe deg ut fra en annen binding så fakturerer de deg for også denne summen når du bytter mobiloperatør. Vet ikke om dette er vanlig praksis blant mobiloperatører, men hadde vært fint å blitt informert om dette i den innledende telefonsamtalen, selv om det gjør tilbudet mindre forlokkende. Liker best når folk/bedrifter er ærlige og åpne, og ikke gjemmer ting i et dokument med liten skrift.
Hei! Det er veldig leit å høre. Jeg håper du tar kontakt med vår bedriftsavdeling, slik at vi får sett nærmere på dette. Du finner kontaktskjemaet til bedrift her: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning, dårlig kundeservice, var ikke til hjelp i det hele tatt.
Hei. Så leit at du opplever dårlig opplevelse/dekning med oss! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer og adresse, slik at vi kan undersøke dekningsforholdene der du ferdes, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen. Ha en god dag! Mvh Rebekka ice.no
To ganger har jeg fullført overføring av nummer procedyren og bekreftet ovenfor banken min at jeg var kunde der. Fikk ingen kvitering fra operatøren. Tok kontakt med kundeservicen. De stillte bare tåpoelige spørsmål og kunne ikke hjelpe i det hele tatt. En av dem foreslår at jeg måtte få hjelp av noen som var teknisk kunnige. Jeg har arbeidet med datamaskiner siden 1978 og kan programmere i flere språk. Så foreslår hun at de kanskje ikke er det riktige selskapet for meg. Og det hadde (anonymisert navn) helt rett i. Jeg til Onecall og det tok 5 fem minutter å få abonnementet. Elendig kundestøtte.
Hei, Abutoma Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det er dumt at vi ikke fant en løsning og at du ikke fikk hjelp, men håper du er fornøyd med din nye operatør 😊 Mvh Julie ice.no
Er kjempefornøyd med Ice. Har aldri hatt problemer med de!
Hei Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Liker veldig godt at de har 2FA og en god app. Hatt litt trøbbel med 5G og noen dropouts på 4G. VoWiFi har vært veldig greit.
Hei, Nikko! Så godt å høre at du er fornøyd med ice appen 😊 Skulle du ha spørsmål eller ønsker hjelp til feilsøking er du velkommen til å kontakte vår kundesupport. Du kan nå oss på telefon 21000000, chat på ice.no eller via kontaktskjemaet: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Jeg ønsker deg en riktig fin helg! Mvh Julie ice.no
Har ingen ting å utsette på ICE, er fornøyd men kunne hatt bedre dekning noen plasser
Hei, Tor! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Setter pris på tilbakemeldingen din 😊 Når det gjelder dekning jobber vi med å bygge ut nettverket vårt ice+. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt for å sikre kundene våre dekning der vi ennå ikke har bygd ut. https://www.ice.no/dekning/. Mvh Julie ice.no
De har ikke dekning der jeg bor så jeg måtte bytte til et selskap med Telenor-dekning
Hei, Dag! Det er leit å høre. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt nettverk, der vi ikke har bygd ut eget. Du kan sjekke dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Det er dumt at vår dekning ikke var god nok på din adresse. Vi jobber med å bygge ut nettverket vårt og håper kanskje vi ser deg igjen ved en senere anledning 😊 Mvh Julie ice.no
alltid dekning, aldri noe problem, billigst på markedet
Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no
Fått binding dobbelt både avtale og brudd som resulterte i dobbel gebyr. Føler med lurt. Har generelt forferdelig erfaring med hjelp når abonnementet ikke fungerer, mye dårlig dekning og perioder uten dekning uten forvarsel. Måtte bryte binding men ble igjen overrasket over dobbel sum og opplevelse av å være lurt med hele avtalen....
Hei, Håkon! Det er veldig leit å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Du er velkommen til å kontakte oss på kontaktskjema, chat eller på telefon 21000000. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh. Julie ice.no