ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt svar på Facebook 😊Dere må forsette med god kundebehandling videre! Bra jobba ICE. 👍🏻👌🏻
Hei, Milada H Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker den en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Super kundeservice og telefondekning som det blir lovet. Kan ikke være mer fornøyd.
Kundeservicen er veldig bra, har henvendt meg til dem mange ganger og har fått kjappe, hyggelige og hjelpsomme tilbakemeldinger,🖒dette på facebook. Pr tlf savner jeg noen som forteller meg hvor jeg "er" i køen. Prisen er bra - og nå inkludert mobildata i EU. 🖒 Digger at du ikke belastes mere hvis du overstiger mobildataen du har, og ikke minst rolloveren - at du tar med deg MB du ikke bruker til neste måned. Jeg er kjempeglad jeg byttet til dere og anbefaler virkelig dette mobilabonnementet!
Hei, Christin F Dette var en fryd å lese, strålende fornøyd med å høre at dere har fått noe som fungerer. Vi setter veldig stor pris på at du valgte å dele dette med oss! Håper dere får mye nytte av dette og at dere også vil være fornøyde kunder av oss lengre frem i tid. Vil takke deg igjen for tilbakemeldingen og ønsker deg og dine en strålende sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
They where good, with the clients. And they are take care of clients.
Dårlig dekning til tider, når vennene mine har god dekning med annen leverandør.
Får svar raskt fra kundeservice, må ikke vente 3-5 dager som hos Telenor. Alt fungerer som det skal.
Hei, Anette Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å dele din omtale med oss og andre. Ønsker deg og dine en fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mobildata fungerte ikke, hver gang mobildata skulle på mistet jeg det og fikk ingen tjeneste.
Hei, Tor O! Synd å lese at du har byttet selskap. Det kan virke som at du har hatt problemer med datainnstillingene på mobilen din. Usikker på om du sikter til "ingen tjeneste" på inn- og utgående samtaler eller bare mobildataen. Vi tar gjerne fatt i problemene du opplevde, men for å gjøre det må du sende oss en e-post til [email protected] med følgende informasjon: - Fullt navnt - Telefonnummer - Mobilmerke og -modell - Beskrivelse av problemet (henvis til denne posten) Håper at du tar kontakt, slik at vi kan se hva som gikk galt. Mvh Gisle ice.net