⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 010 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 010 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alt fungerer utmerket

Omtale av  Jon K. S

Jeg måtte endre noen innstillinger på min iPhone manuelt (f. eks. Settings for hotspot og data i utlandet), men alle normale funksjoner ble ok automatisk.

Svar fra ice
23.10.2017 15:40

Hei, Jon K. S Det er godt å høre at alt fungerer utmerket.😊 Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 21000000. Ha en strålende mandag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tregt og ustabilt

Omtale av  Thor

Jevnt over dårlig dekning og dårlig talekvalitet. Nesten umulig å bruke datatrafikk hjemme (ok i Oslo). Har vært kunde i ca 2 uker etter at ICE tok over Hello. Bytter til et annet selvskap i dag. Ga ICE en sjanse men dette var ikke noe for meg.

Svar fra ice
19.10.2017 15:48

Hei, Thor Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du hadde en slik negativ opplevelse med oss.. Dersom du ønsker at vi undersøker dekningen for deg så kan du send oss en melding til "[email protected]" Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Hva i alle dager

Omtale av  Gaute

Folk kommer ikke gjennom til meg når de forsøker ringe. Det er ekko og andre lyder på linjen, og i to av tre samtaler, detter bare kontakten bort fra samtalen.. Og denne roamingsaken, kommer og går uten at jeg rører meg en meter. Ser det er flere som har samme problemet, så håper det blir rettet opp raskt, ellers mister dere mange kunder!

Svar fra ice
19.10.2017 15:06

Hei, Gaute Dette hørtes ikke bra ut. uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever nærmere. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Kundeservice: kunden har alltid rett (nesten alltid)

Omtale av  Nicenet

Jeg "tabbet" meg ut ved å reise fra Nice til Monaco (ikke EU) Med ice.net mobilabonnement, det kostet meg nesten 500 kr (125 kr/mb). Etter kontakt med ice.net via facebook, fikk jeg bare svar at dette var min feil, og de høye prisene på mobildata i ulike land er noe som de jobber med hele tiden. I min frustrasjon byttet jeg abonnement, og til min undring så fikk jeg vite etter igjen kontakt via facebook at selv om jeg ikke er kunde lenger, så måtte jeg pent betale for hele oktober, ellers ble det inkassosak. Altså, kunden har aldri rett. MEN, etter omtale på Bytt.no, fikk jeg tilbakemelding fra ice.net, om at dette slipper jeg å betale, fantastisk bra og helt uventet. Helomvending. Da kan jeg faktisk fortsatt snakke varmt om ice.net. Det er fortsatt småting som må bli bedre, men de er i utvikling. Etter dette vil jeg ikke utelukke en retur til ice.net. En bra start på uka.

Svar fra ice
23.10.2017 13:13

Hei, Nicenet Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med løsningen du fikk. Du er hjertelig velkommen tilbake til oss! Ønsker deg en riktig god helg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Gjennomført svakt

Omtale av  Christian D

Dårlig dekning, ustabil dekning og nett, dårlige utenlandsavtaler (ikke 4G i Enland f. eks.) Betale for full måned når abonnementet blir avsluttet 05.10...

Svar fra ice
16.10.2017 11:50

Hei, Christian D Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med ditt mobilabonnement hos oss. Dersom du har problemer med 4G når du er i England f.eks, så kan du følge denne guide for å løse problemet. Du betaler alltid forskuddsvis hos oss, så om du ble kunde 01.09.17 så betaler du kun for september + de 5 dagene i Oktober. Dersom du fortsatt har flere spørsmål så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Sleipe, dyre og ubrukelige

Omtale av  Karoline

Dette er det verste mobilselskapet jeg har vært borti, og jeg har prøvd mange nå. Jeg var fortsatt bundet til Phonero bedrift når det ringte en pushy salgsperson fra ICE. Han lovte at jeg skulle betale mindre hver måned, kjøpe meg ut fra Phonero og lovte meg at det ikke vil koste meg noenting å bytte over. Etter en stund fikk jeg en regning på nesten 10 000 fra Phonero, men ICE ville bare dekke 3000 og på grunnlag av at de sier veldig raskt i oppsummeringen at det er kundens ansvar å sjekke opp med tidligere selskap i forhold til kostnader, måtte jeg betale resten. Dette var på tross av at jeg flere ganger spurte spesifikt om det ville koste meg noe og fikk klar beskjed om NEI hver gang. Det var ren og skjær løgn, jeg endte opp med å måtte betale flere tusen for å være bundet i hele 3 år med dette sleipe udugelige selskapet. Aldri igjen!!

Svar fra ice
16.10.2017 08:11

Hei, Karoline Denne saken vil jeg se nærmere på. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal se hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Ubehjelpelig

Omtale av  Kari F

MMS er ikke lenger funksjonelt mellom min iPhone og andre mobiltlf kun mot andre iPhone-abonnement. Og dessverre hittil har all hjelpen jeg har fått vært ubrukelig...

Svar fra ice
16.10.2017 08:11

Hei, Kari F Takk for din henvendelse. Ser ut som du mangler de riktige innstillingene for MMS på din telefon. Bruk følgende link for å se hvordan man legger inn de riktige innstillingene på din telefon. Link: https://www.ice.no/mms/ Om du fortsatt opplever så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke sakene for deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR