Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 006 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 006 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 006 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 432
524
339
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 006 verifiserte omtaler på Bytt.no

Godt fornøyd 😀

Omtale av  Vba

Byttet over 3 nummer, med Ice familie fikk vi god oversikt. Og mulighet til overføring av ubrukt mobildata til barna. Bra pakke med 40gb til 299,- pr mnd. Grei dekning og hastighet der jeg har reist rundt i Norge denne sommeren. En betydlig forbedring siden sist jeg var kunde for ca 4 år siden. Alt i alt har jeg ingenting å klage på, funker som gull her!

Svar fra ice
02.09.2024 15:06

Hei, Viba. Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundebehandling

Omtale av  Svein

Eg får mail at det blir 30kr dyrere i mnd, til 379kr og da skal eg få 35 gb fra 30 gb som eg hadde. Er inne på Ice sine sider og der har dei eit tilbud på 299kr for 40 gb. Tragisk å øke prisen på faste kunder som har hatt mobilabonnement i fleire år . Hadde vært greit å tilbudt faste kunder samme tilbud , ikkje øke prisen.

Svar fra ice
02.09.2024 15:04

Hei, Svein Dette må vi få til for deg. Har du ikke binding for abonnementet ditt, skal det ikke være noe i veien for at du kan endre til kampanjeabonnementet vårt, Super 40 GB. Send oss informasjon med telefonnummeret ditt og fullt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se hva vi kan tilby deg. :) Mvh. Anne ice.no

Ve er lurt av ice

Omtale av  Ketil

Ingen dekning i sverige, kan ikke ringe eller motta telefonsamtale på mange steder. Mobildata for lesing av norske aviser har samma problemet.

Svar fra ice
02.09.2024 15:00

Hei, Ketil Dette høres ut som noe vi må se nærmere på. Send oss gjerne en e-post med litt mer informasjon om ditt kundeforhold hos oss til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Jeg vil også anbefale deg å sjekke vår utlandsguide her: https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/utlandet/problemer-med-mobilen-i-utlandet/ I denne guiden er det beskrevet hvordan du endrer modus for telefonen. For Sverige skal det ikke være nødvendig å gjøre for å få tilgang til nettverk. Ønsker du å teste endring av modus, skal du i såfall velge 'Hjemmenett'. Vi hører gjerne fra deg for mer direkte feilsøk. Mvh. Anne ice.no

Ice med ny prisøkning på 20%

Omtale av  Arne

Fikk mail I dag at Ice øker prisen med 20% fra 149kr til 179kr på et 1G abonnement! Flyttet asap til NiceMobil som koster 148 kr for 5 GB, no brainer. Utrolig synd at Ice ikke vil være et billig selskap lengere, da dem leverte bra på kvalitet :(

Svar fra ice
30.08.2024 18:40

Hei, Arne. Så hyggelig du fant et abonnement som passer for deg😊. Ønsker deg en fin helg! Mvh Yvonne ice.no

Useriøst firma som ikke gjør som de lover/skal

Omtale av  Lillemy

1) De bryter GDPR æ, med å kreve unødvendig mye personlig informasjon for å svare på generelle ja/nei sp 2) Fungerer elendig i utlandet, t o m i Sverige 3) Kan ikke svare på sp uten at en må oppgi unødvendig mye personlig informasjon 4) Dårlig kundeservice 5) Tar over 1 uke å få tilsendt nytt simkort

Svar fra ice
29.08.2024 13:34

Hei, Lillemy Så leit du har en dårlig opplevelse med oss. Vi må innhente informasjon slik at vi kan finne rette person i vår kundebase og ikke bryter personvern og utgir informasjon til uvedkommende. Opplever du problemer med dekning kontakt oss så vi kan feilsøke sammen med deg. Ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no Vi opplever postgangen kan ta litt tid, har du en telefon som støtter eSIM er det enkelt å laste dette ned i ice appen. Ha en fin dag. mvh Yvonne ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hvordan gi dårlig service og kvitte seg med kunder

Omtale av  Linda

Vi har mobilt bredbånd på hytta, men da vi ankom hytta sist, var ruteren "død". Ruteren er 2,5 år gammel og er den andre ruteren fra Ice, da den første vi kjøpte også bare sluttet å fungere. I motsetning til første gangen da vi fikk tilsendt en ny ruter, får vi nå beskjed om at denne ruteren har en feil, så det leveres ikke ut flere av denne typen. Vi får i stedet tilbud om å kjøpe en ny ruter, som er klar for 5G. (Men Ice tilbyr ikke 5G hvor vi har hytte i dag). I dag har vi ingen bindingstid, så når hytta står avstengt 7 mnd i vinterhalvåret går vi ned til lavest abonnement per mnd. Ice sin service i stedet for å erstatte den ruteren som ikke virker, er at vi kan kjøpe ny ruter for 4000 kr (dvs 990 kr pluss bindingstid på 450 per mnd). Vi var villige til å akseptere å betale 990 kr for ruteren, og fortsette det gamle abonnementet uten bindingstid. Men vi er ikke villige til å starte et nytt abonnement - som betyr å betale 4000 kr for en ruter vi selv ikke er skyld i sluttet å virke.

Svar fra ice
27.08.2024 15:54

Hei Linda. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.

ingen kundeforhold

Omtale av  Cesar

Mange år som en lojal kunde, og får ikke noe løsning og blir straffet får jeg har brukt for mye data, en gang

Svar fra ice
27.08.2024 16:03

Hei Cesar. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her på Bytt, siden det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg. Jeg håper du derfor tar kontakt med kundesupport på telefon 21 00 00 00, kontaktskjema https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema eller via vår kundechat på ice.no, så kan vi se nærmere på saken din.

ice har 4 006 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR