ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk umiddelbart kontakt med ICE på nett. Med klare tilbakemeldinger.
Har hatt Ice-abonnement kun et par dager, så kan ikke svare på om det står til deres lovnader og mine forventninger i forhold til telefon og 4g-dekning, men har i dag vært i chat-kontakt med kundeservice og hjelpsomhet og svar har vært upåklagelig 👍👍
Hei Tommy, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Det er godt å høre at du er fornøyd så langt. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du lurer på noe. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Fikk hjelp lørdags Kveld, helt suverent 👍Meget bra....
Har problemer med mobil forbindelse i utlandet, i EU landene.
Rask og god hjelp over Facebook, da jeg hadde problemer med dekning i utlandet.
Ble lovet en høy internetthastighet når jeg inngikk avtalen, realiteten var at hastigheten lå (stort sett) på 0,09-0,5 mbit per sekund i nedlasting. Jeg klagde flere ganger og ble møtt med en standardsvar hver gang. Fikk tilbud om å levere inn alt av utstyr og si opp avtalen (noe jeg syns er rimelig når de ikke er i nærheten av å levere det som ble lovet), men da måtte jeg betale full pris ut avtaleperioden. Opplevelsen min med Ice har vært ubeskrivelig elendig...
Hei Vemund, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Får alltid kjappe og gode svar fra ICE på Messenger. Har jeg låst meg ute fra Min Side eller lurer på noe, så får jeg hjelp kjapt og de blir ikke sure om jeg fu#%er opp og må kontakte de 2 min etterpå.
Hei Ida, Tusen takk for en hyggelig omtale, Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no