ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk over til Ice.net når jeg kjøpte ny mobil. Veldig fornøyd. Har fått rask svar ved spørsmål på Messenger og koselige emojier. 😃
Er utrolig fornøyd med mitt mobilabonnement hos dere, har aldri hatt noen problemer og når jeg trengte hjelp fra kundeservice i dag så fikk jeg rask og god service!
Min kone brukte Ice.net for et par år siden men måtte bytte pga av dårlig dekning og problemer med MMS og SMS. Vi ble begge tvangsflyttet fra HELLO til Ice.net for et par uker siden og nå må vi flytte fra Ice.net igjen. Vi bor sentralt i Bærum, men har begge store problemer med dekning. Det tar fra 15-25 sekunder før det begynner å ringer når vi slår et nummer på både iPhone og Android. Noen ganger skjer det ikke i det hele tatt. Ice.net sier det er fordi mobilen først prøver å koble på 3G og hvis dekning er dårlig går det over til 2G og det tar tid. MYE tid. Jeg spurte om hvorfor det ikke kunne gå over til 4G som de skryter av (LTE) men de sier at LTE brukes bare til data hos Ice. Net. Ice.net tilbyr heller ikke tvilling SIM som jeg hadde gratis hos HELLO. Lykke til hvis du frivillig velger å bytte til Ice.net.
Hei Kris k, Dette hørtes ikke bra ut, det blir dessverre vanskelig å gi deg noe bra svar da jeg ikke har noe kjennskap til saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke denne saken videre. Tvilling-SIM tilbyr vi dessverre ikke, men vi tilbyr noe som er veldig likt. Det heter DATA-SIM og fungerer nesten på lik måte. Du kan bruke det i f.eks en ipad og surfe. Det eneste du ikke har mulighet til er å ringe og motta SMS. Tjenesten koster 29 og det er ingen etablering. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Umulig å ringe fra New York eller for folk til å ringe til meg i New York. Prøvde alle tips jeg fekk fra icenet uten å lykke. Skal bytte abonnement så snart bindingstid er ute.
Hei, David Det er beklagelig å lese at du opplevde det slik når du var på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke videre om hvorfor du opplevde dette problemet. Vi skal prøve alt vi kan for å få deg fornøyd igjen. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg måtte endre noen innstillinger på min iPhone manuelt (f. eks. Settings for hotspot og data i utlandet), men alle normale funksjoner ble ok automatisk.
Hei, Jon K. S Det er godt å høre at alt fungerer utmerket.😊 Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 21000000. Ha en strålende mandag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jevnt over dårlig dekning og dårlig talekvalitet. Nesten umulig å bruke datatrafikk hjemme (ok i Oslo). Har vært kunde i ca 2 uker etter at ICE tok over Hello. Bytter til et annet selvskap i dag. Ga ICE en sjanse men dette var ikke noe for meg.
Hei, Thor Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du hadde en slik negativ opplevelse med oss.. Dersom du ønsker at vi undersøker dekningen for deg så kan du send oss en melding til "[email protected]" Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Folk kommer ikke gjennom til meg når de forsøker ringe. Det er ekko og andre lyder på linjen, og i to av tre samtaler, detter bare kontakten bort fra samtalen.. Og denne roamingsaken, kommer og går uten at jeg rører meg en meter. Ser det er flere som har samme problemet, så håper det blir rettet opp raskt, ellers mister dere mange kunder!
Hei, Gaute Dette hørtes ikke bra ut. uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever nærmere. Mvh Carl-Fredrik ice.net