Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd kunde i 27 år - siden 2000 ikke hatt noe dekningsproblemer. Ingen problemer med kundeservice. Binder abo for 1 år = 20 % rabatt. Fri roaming i EU er viktig for meg. Dobbel data pga TV kunde. Med roll-over plenty data som jeg stort sett bruker i utlandet- og alt for 263 kroner. Ringepriser til utlandet fra Norge er for høye.
Jeg skulle vurdere å jobbe hos Telia med salg. Men etter å ha ringt kundeservice to dager på råd, og sitte i kø i minst 25 minutter for å stille et enkelt spørsmål. Så skjønner jeg nå at dette er det største cowboy-selskapet gjennom telebransje-historikk i Norge. Det er er total utnytting av alle retningslinjer og muligheter til å omsette mest mulig og betale minst mulig til sine ansatte. EKTE BANDIDOS, som gjemmer seg bak elektroniske løsninger, som ser veldig hjelpsomt ut. Desverre er dette bare fordi de som ønsker å kjøpe noe, ikke eksiterende.
Lange ventetid i kø, ikke kontroll over hva de selger over telefon til deg. Glemmer fort hva er avtalen når faktura kommer.
Telia Tar MVA i tillegg på privatabonnement. Styyyr unna !! Jeg har hjulpet min mor med hennes mobilregning. Vi går for Happybytes.no Det har jeg.
Fordi jeg har et enkeltpersonforetak, blir jeg stadig belemret med oppringninger fra Telia bedrift. De skal ha meg over på et bedriftsabonnement fra Telia. Jeg svarer som sant er at jeg er fornøyd med mitt nåværende abonnement hos en annen leverandør (privat abonnement). Likevel fortsetter de år inge. Jeg sjekket nettsiden deres, og abonnementet de prøver å prakke på meg, er dobbelt så dyrt som det jeg har, og med mindre data!
Dårlig 99% av tiden. Veldig dårlig nærmere kvelden og utover (når flere bruker antar jeg). Forstår ikke hvordan de kan drive på denne måten så lenge, mister de ikke da nesten alle kunder?
Umulig å sende e-post, håpløst å nå Telia på telefon og Chatte funksjonen er en vits😡
Jeg synes Telia det beste selskapet så langt,og jeg er godt voksen nå. De er svært hjelpsomme,finner alltid løsninger ,har god dekning og de er rimelige. Senes igår hjalp en ansatt meg å få refundert penger jeg hadde betalt for mye. Han ringte meg hjem som avtalt så fort alt var ok,og det var helt fantastisk service. Og slik er det hver gang. Så jeg bytter ikke mer. Takk TELIA.🙏🏻🙏🏻
De gir misvisene informasjon, selgrene sier ikke alt , man kan ikke brjke angreretten hos dem , veldig tragiske
Ble ilagt et nytt tlf nr uten mitt samtykke. Dette for å få en raskere bekreftelse på abonnement. Forferdelig kundebehandling.
Telia er dyre , men det går fint å prute, vertfall da en har 5 abb. God dekning bra pris (etter pruting ) men bindingstid 1 år(det går bra , eg har ikkje tenkt å flytte abb)
Bor fulltid i seilbåt , og har brukt mobilt brebånd fra Telia i mange år . Det var tidvis problemer i Bergens området , men etter jeg kom til Nord Norge er nettet ofte ubrukbart og med store hull i dekningen . Første jeg lære fra kollegaer er at Telia her oppe er UBRUBART og at det er bare å bytte med en gang. Grunnet store datapakker har jeg hold meg til Telia , men det siste halvåret + har nettet hver Russisk rulett .Noen ganger funker det ok med 15/20mb / sek , men ofte er man heldig med 1mb og dette med fri sikt 5/10 km fra Tromsø sentrum og ofte er nettet totalt fraværende . Når man klager kommer man ingen vei , "vi gjør arbeid på nettet ut mai 2022" vil forhåpentligvis bli bedre da ......ja jau . Telia kan brenne i helvete , forbann svindlere som tar seg betalt for noe de ikke klarer å leverer
De gjør feil, og prøver ikke engang å beklage eller rette dette opp. Trist.
Har prøvd å få telia til å installere internett hos meg i flere uker. Hver gang jeg snakker med dem er det motstridende informasjon. En av de jeg snakket med bare la på og sendte meg tilbake i "loopen" for å slippe å svare på spørsmålene mine. Når jeg endelig fikk avtalt time for installasjon så fikk jeg beskjed om å være hjemme og klar mellom 12 og 16. Jeg var i kontakt med Telia 2 ganger for å forsikre meg om at alt var ok. Det dukket ingen tekniker opp, og jeg fikk heller ikke beskjed om at personen ikke kom før etter at jeg ringte dem etter kl. 16.
Veldig bra abonnement, men når de økte prisene med 50% ble det for dyrt for oss. God dekning Bra nettsider Bra kundeservice
Bruker Telia siden dag 1 (Netcom), prøvd Telenor men hey! dette er en vanskelig butikk å holde kontakt med. Mens Telia er konge!! :-)