Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sist jeg skulle spørre de om et enkelt spørsmål var det 35 minutter ventetid hos kundeservice. Dette samt dyre priser trekker mye ned. Onecall er i prinsippet telia (på samme måte som Talkmore er Telenor) og de tilbyr tilsvarende tjenester og har bedre kundeservice.
Tar fort en time å få svar over telefon. Har prøvd i 2 dager å nå en kundebehandler på telefonen, men det nytter ikke. Klin umulig å få hjelp.
If I could give 0 star, I would have given them 0. Horrible customer service. I’ve been on the phone over 2 hrs, and as soon as clock hit 2000, the answering machine changed from please wait to now we are closed. I was both on chat waiting for customer service, and on the phone. After 2 hrs, no one replied me. I can’t fathom how such a company can still function and have clients with such a service.🤮👎🏼🤯
tar mer enn 1 timer dersom du vil kontakte kunderservice. Dersom du ikke vil problem, unngaa Telia
Vært fornøyd kunde i flere år. Det er litt ventetid på kundeservice, men får alltid god hjelp av de hyggelige ansatte.
Har prøvd å hjelpe med tv på min familie adresse men satt 1,5 time I går og 1 time I dag uten svar Burde kanskje få inn folk så det blir kundeservice Eller det beste hadde vært og lagt ned hele telia,,,telia er vel en av Norges største innen tv men har verdens dårligste kundeservice Måtte desverre trykke 1 stjerne men hadde jeg hatt mulighet hadde det blitt minus Skjerp dere
Var veldig uheldig og mistet tlf fra telia, jeg hadde den "beste" forsikringen som er SVITSJ plussforsikring fra telia. Jeg meldte tap av tlf og ga detaljiert forklaring på hva som hadde skjedd. Telia mener at tlf ble stjelt selvom jeg heletiden har sagt at den ble mistet ved uhell. Dessuten putter de ord I munnen min som jeg ikke har sagt. Jeg legger til skjema fra politiet med IMEI nummer og forklaring flere ganger likevel ønsker de ikke og hjelpe! Vurderer nå si opp Alle abbonomang og forsikring som jeg har Oss telia, da jeg ikke ønsker og betale for en tjeneste som de hevder og ha. De Dekker heller ikke Noe! Råder Andre og gjøre det samme. De liker og inngå avtale med forsikring og abbonomang, men når du er uheldig og Noe skjer vrir de seg unna og bruker hersketeknikker og putter ord I munnen din som du ikke har sagt. De krever og at man må vite spesifikt hvor man mistet tlf. Og det er ikke alltid slik at man vet spesifik hvor man mister ting.
Styr unna Telia. Er en grunn til at de har bindingstid, de selger ett søpleprodukt.
Har nå forsøkt å ringe Telia i tre dager uten hell. Jeg har da stått i kø på tlf, både morgen og kveld, og opp til en halv time- uten å få svar. Har kontaktet via kontaktskjema- uten å få svar. Jeg ville spørre de ett enkelt spørsmål som ville tatt to sek å svare på. Vil ALDRI anbefale telia- bytter mobiloperatør for godt!!! Styr langt unna!!!
Herregud for en service! Jeg ringer dere og jeg må vente i timevis for å komme i kontakt med dere. Når jeg snakker med kundebehandler jeg ber om kundebehandler åpne min abonnement og han bruker 10 minutter for å se kvittering og ting og tang og tilslutt han sier du må prate med sergel. Og jeg sier jeg kan ikke kontakte dem fordi mobilen min er sperret og han sier jeg skal koble deg til men han legger på. Dere sugger ikke rart dere bruker en stor ressurs for reklame. Jeg har være kontakt med dere 3 ganger i uke her, og ber om at jeg vil ikke eie en annen telefonnr som er søstra mi sin, men dere fortsett gjør ikke noe med det. Jeg er så sint nå
En stjerne er en stjerne for mye. Lurer jo på om de har ansatte på "kundeservice" eller om dette bare er noe ledelsen tror de har.
Veldig dårlig kundeservice . Jeg var på vent med telia veldig lenge før at de spurte om at jeg kan trykke på nummer 1 da de ringer tilbake men etter 15 min så blinket det i mobilenat telia ringer men det var bare 1/10 sukend . Er det det som kaller at vi skal ringe deg tilbake ???
Jeg fikk nettopp besøk på døra av en selger fra Telia. Han var pågående og prøvde å få meg til å inngå en avtale om abonnement på Telia mobil der og da. Da jeg sa at jeg ville ha skriftlig informasjon og trengte tid på å bestemme meg ble han mer pågående og vi endte opp med en diskusjon om hans salgsmetode. Jeg prøvde å bli kvitt han og ba han om å gå og da han endelig gikk slang han ut at jeg ikke fortjente å få abonnement hos Telia. Det var en meget ubehagelig opplevelse.
De klarer altså ikke å få orden på systemet sitt. Det sendes ut purregebyr til stadighet, selv om kundeservice blir kontaktet gang etter gang fordi de har klart å rote det til med autogiro internt. Regningen blir alltid betalt i tide, men purregebyr blir altså sendt uansett, som om det gikk sport i det. Nå jobbes det med å få avviklet dette kundeforholdet og heller gå over til en annen leverandør. -Amatører i kundeservice som bruker altfor lang tid på å svare på tlf.
Har prøvd å ringe Telia over 3 anledninger, alle gangene satt jeg i 1 time uten å få kontakt, og etter det ga jeg opp. Nå, på 4 forsøk, har jeg totalt sitti over 2 timer over 2 perioder. Først ba jeg Dem ringe meg tilbake. Etter snart 4 timer har de ennå ikke gjort det. Og siste gang nå etter jeg var lei av å vente har jeg igjen sitti over 1 time uten svar. Sånt som dette burde ikke vært lov. Noen burde gå inn å tvinge dem til å ansette flere folk til kundeservice. Har du andre valg, velg noe annet enn Telia.
Dårlig. Ingen som noen gang tar telefonen hos telia. Har byttet til Telenor for lenge siden