Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
«Tekniker kommer mellom 08.00- 16.00. De ringer 15. min før. Dersom avtalen ikke overholdes påløper gebyr på 950,- kr.» For et urimelig krav. Kunden får 15.min reaksjonstid, men Telia gir seg selv 8 timers slækk. Det burde være mulig å planlegge bedre. Teknikeren avlyste forøvrig siste avtale. Får jeg da 950,-? Nei. Jeg får kun tapt inntekt for å holde meg på 15. min beredskap. Må oppgi samme informasjon til hver person jeg snakjer med, og jeg blir viderekoblet flere ganger. Telia virker ikke interessert i å hjelpe kunden. Tar ikke initiativ til bedring. Lite fornøyd.
Telia har som strategi og ha minimumsdekning. Det medfører at man nesten aldri opplever at begge i en samtale har Ok dekning.
Jeg syntes Telia er veldig bra og har helt fantastisk kundeservice!
Vi har alltid hatt bra dekning hos Telia også der Telenor ikke har dekning. Kundeservice er meget bra. Alltid fått god informasjon og hjelp fra blide og hyggelige mennesker. Der har virkelig Telenor noe å hente. Ja jeg kan virkelig anbefale Telia
Jeg har rukket å bli over 50 år gammel, og har opplevd en del forskjellige tjeneste-leverandører gjennom årenes løp. De aller fleste har prøvd sitt beste på å gjøre kunden fornøyd. Men aldri har jeg opplevd et større drittselskap en Telia. Alt de tenker på er penger - penger - penger. Drit i kunden bare de får pengene sine. Gjør en drittjobb. Samma det. Kunden har ikke brukt tjenesten. Spiller ingen rolle. Vi sender regning uansett (som ikke engang samsvarer med avtalen). Telia er rett og slett en gjeng med svindlere og utpressere. Større møkkaselskap trenger man ikke å lete etter. Telia er det største.
Under GET var pingen alltid på en ok nivå, hastigheten på internett like så. Etter at Telia kjøpte GET har saker bare gått feil veil. Først var internet helt borte i flere timer, noe som påvirker hvem som helst negativt under en pandemi når man har hjemmekontor, er vel ikke som at man er avhengig av at det internettet man betaler alt for mye for skal fungere. Så gikk pingen fra å ha vært mellom 20-30 til over 70, noe som er dritt når man spiller? Og dagens bragd, dels borte, dels lav ping, dels høy ping, dels hva jeg betaler for av hastighet, dels en hastighet som var dårlig under steinaldern. Under alt dette snakker de bare om Nickelodeon på Min Side. Skal jeg gjette så er grunnen til at det har blitt dårligere under Telia enkel, de er helt enkelt gjerrige og gidder ikke ordne saker så folk får det de betaler for.
Ustabilt og svingende nettverk. Veldig frustrerende for tiden med hjemmekontor
vi kjøpte bredbånd 25 av telia høsten 2020, ble lovet god hastighet. Nå viser det seg de har oversolgt seg i området her, og dermed blir det hastighet på nivå med internet fra 1995. Jeg tok kontakt med kundeservice, og fikk faktisk bekreftet at de hadde overbelastet nett, pga for mange kunder. Heldigvis kommer det fiber her fra Telenor snart - aldri mer Telia!
Sender rett til inkasso uten at vi har fått faktura. Ingen erkjennelse av feil. Mener at vi skal etter spørre faktura
Kort fortalt: Styr unna. Betaler meg ut av hele avtalen med binding på telefon og går tilbake til Telenor. Har aldri opplevd verre service.
Umulig å få kontakt, ingen informasjon, bare konflikter, stadig kanaler som ikke leveres over tid
En kundeservie som er helt elendig. Fanger deg inn i noe du ikke kommer ut av. Selgere som lover noe Telie ikke kan levere. Blir kastet hit og dit uten å få hjelp. Angrefrister som går ut før varen er levert.
Veldig fornøyd! Hatt Telia i mange år, kommer ikke til å bytte med det første.
Dårlig dekning selv med forsterkere. Veldig vanskelig å få svar fra kundeservice på Mail. Treg respons med unntak av å sende fakturaer
Kunnskapsløs kundeservice Dårlige produkter Mange programvaregiganten som de sier de jobber med og skal rette opp.....I SNART ET ÅR!! Hadde byttet levrandør på dagen hadde det ikke vært pga felles avtale i området.
Når mobilabonnementene til Telia er dobbelt så dyr som andre er det bare en ting å gjøre, bytte. I tillegg klarer de å slenge på et faktureringsgebyr på 49 kroner når jeg har avtalegiro. Her er fokuset på å suge mest mulig penger ut av kundene. Styr unna.